Tft - b0rg

DeletedUser

Guest
Aangezien er enkelingen waren onder ons die het niet 'leuk' vonden dat we in 'hun' topic aan het posten waren. Bij deze een nieuwe.

ongeloofelijk zielig TFT gejank

Ga aub een eigen topic openen om daar beetje lopen op te scheppen over jullie stats en neem die zeikers van B0RG ook mee.

BTW ga eens een oorlog tegen Firm starten en dan kijken of jullie dan nog steeds op kunnnen scheppen als jullie 2 echte grenzen hebben en niet 1 halve

Nouja, nu kan hij hier toch al niet komen janken aangezien hij van DTW is. Het 2e deel van zijn post is geen reactie waard. Ieder speelt het spel op zijn manier.


Dat is het nou met TFT :)
Handvol BG's/NAP's...
2Vijanden.

Wie weet wie deze speler is? Enkel posts hier die een meerwaarde bieden. (Je zwijgt dus best als je van niets weet.)



Ik zal straks wel moeten.. Er doorheen en dan naar jullie toe. Is ook nooit een geheim geweest dat ik onderweg ben :D
We spreken elkaar dan wel weer.

Mooi, tot binnenkort.

Nog even de statistiekjes:

Side 1:
Tribes: TFT
Players:

Side 2:
Tribes: B0RG
Players:

Timeframe: Laatste week


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 72
Kant 2: 2
Verschil: 70

image.php



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 687,614
Kant 2: 18,506
Verschil: 669,108

image.php


Conclusie:

TFT is momenteel aan de winnende hand. Af te leiden uit de dreigende taal van Nas-T kunnen we ons afvragen hoe lang we zo kunnen doorgaan... Of komt er een serieuze tegenactie van B0RG?
 

DeletedUser22326

Guest
Ik denk dat we (TFT) nog wel een borg linie tegen komen, waar we het nog ergens lastig gaan krijgen.
 

DeletedUser

Guest
TFT is momenteel aan de winnende hand. Af te leiden uit de dreigende taal van Nas-T kunnen we ons afvragen hoe lang we zo kunnen doorgaan... Of komt er een serieuze tegenactie van B0RG?

Dreigende taal.....:rolleyes: Ik ben me me, zoals bijna altijd, van geen kwaad bewust.
 

DeletedUser

Guest
tft jullie profiteren alleen maar van firm momenteel

wij hebben geen echte grens met jullie dus kunnen wij jullie geen goede klappen uitdelen dus een echte oorlog kan je die niet noemen:rolleyes:


dus dit topic komt veels te vroeg
tot over 1-2 maanden als jullie melliemel weg hebben en dan langs me liggen:cool:
 

DeletedUser

Guest
tft jullie profiteren alleen maar van firm momenteel

Iemand die het nut van bg's niet snapt.

wij hebben geen echte grens met jullie

map.php

Klopt, wij hebben inderdaad geen grens.

dus kunnen wij jullie geen goede klappen uitdelen dus een echte oorlog kan je die niet noemen:rolleyes:

Neen, jullie verliezen gewoon dorpen.
Noemen we geen echte oorlog.

tot over 1-2 maanden als jullie melliemel weg hebben en dan langs me liggen:cool:

We hebben je net wegge-edeld, en nu klaag je dat je niet meer in onze buurt ligt?

Ik denk dat we (TFT) nog wel een borg linie tegen komen, waar we het nog ergens lastig gaan krijgen.

Ongetwijfeld.

Dreigende taal.....:rolleyes: Ik ben me me, zoals bijna altijd, van geen kwaad bewust.

Bring it on ;)
 
Reactiescore
28
nu ga ik me tóch mengen waar ik niks van afweet.

@Killed. als je op een week 72-2 verliest komt het extreem lullig en triest over als je dan gaat zeggen:
a) we hebben geen front (terwijl elke sterveling op w3 dat weerlegt met kaarten)
b) het is geen oorlog

no offence dude, maar van u heb ik nog maar weinig nuttigs gezien op dit forum. Net zoals toen je dorpjes kwijtraakte, toen kwamen er ook alleen maar onzinnige posts.
DON'T!
 

DeletedUser22241

Guest
Klopt, je ligt naast reborn in c10 :)

Hmmm heb ik jou laatst niet in een ander topic gevraagd om een verhaal over de door reborn behaalde resultaten?

Nog niets gezien? Kom eens met feiten.

En als dat niet wil ga ik wel even kijken.

.LD
 

DeletedUser5148

Guest
Hmmm heb ik jou laatst niet in een ander topic gevraagd om een verhaal over de door reborn behaalde resultaten?

Nog niets gezien? Kom eens met feiten.

En als dat niet wil ga ik wel even kijken.

.LD


U vraagt, ik draai:



Reborn/Idem vs. kkk (= kopkaaskoekje: Spion van TFT)

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 50
Kant 2: 0
Verschil: 50



Reborn/Idem vs. ~=UC=~

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 55
Kant 2: 9
Verschil: 46



Reborn/Idem vs. RR

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28
Kant 2: 0
Verschil: 28



Reborn/Idem vs. TFT/oMeGa

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 29
Kant 2: 6
Verschil: 23



Reken er ook bij dat 75% van alle verliezen van Idem zijn...
Reborn noob? Jup...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
U spreekt? Leer eerst de waarheid even spreken.

Die kopkaaskoek is mij onbekend. YaY! Ik win van iemand waarvan ik denk dat die een spion is? In welke stam is die spion van ons dan aan het spioneren?

1490 kopkaaskoekje t.k 44.074 15 2938

Voor grapjes zijn er andere topics :rolleyes:


Ivm =UC= logisch dat je daar van dorpen kan nemen. Dat kan elke noob... Aangezien ik toch een beetje fun wil neem ik liever wat uitdagendere dorpjes...

Reborn/Idem vs TFT/oMeGa ?

Daar moeten we al zeker 10 dorpen aftrekken die je destijds van drisse hebt gekregen (Kimbo)

Neem eens wat statistiekjes Reborn/Idem tegen TFT. Want als je wil aantonen dat je door inactieve oMeGa accounts aan te vallen wil zeggen dat je 'Pro' bent... Dan heb je overduidelijk nog erg veel te leren.



Moeten we er ook even bijvertellen. Hoe vaak ging je ook al weer niet stoppen met TW ? :)
 

DeletedUser5148

Guest
U spreekt? Leer eerst de waarheid even spreken.

Die kopkaaskoek is mij onbekend. YaY! Ik win van iemand waarvan ik denk dat die een spion is? In welke stam is die spion van ons dan aan het spioneren?

1490 kopkaaskoekje t.k 44.074 15 2938

Voor grapjes zijn er andere topics :rolleyes:


Ivm =UC= logisch dat je daar van dorpen kan nemen. Dat kan elke noob... Aangezien ik toch een beetje fun wil neem ik liever wat uitdagendere dorpjes...

Reborn/Idem vs TFT/oMeGa ?

Daar moeten we al zeker 10 dorpen aftrekken die je destijds van drisse hebt gekregen (Kimbo)

Neem eens wat statistiekjes Reborn/Idem tegen TFT. Want als je wil aantonen dat je door inactieve oMeGa accounts aan te vallen wil zeggen dat je 'Pro' bent... Dan heb je overduidelijk nog erg veel te leren.



Moeten we er ook even bijvertellen. Hoe vaak ging je ook al weer niet stoppen met TW ? :)


1. kkk speelde info door naar reqs... Heb de PM's zelf gelezen.
2. kkk had 650k voor hij een kick kreeg...
3. Internen van Kimbo? Ik nam er 4...
4. Wat heeft dat nu te maken met de stats dat ik al zovele keren wou stoppen? (3x was dat...) Moest ik gestopt zijn, had TFT al de helft van C20...
Wees blij dat ik niet stop! Dacht dat we nog vrienden waren, wij 2...
 

DeletedUser22326

Guest
Mud fight!

Reborn is geen noob todat het tegen deel bewezen is. Tot nu toe heeft niemand dat geprobeerd. Reborn is niet pro totdat het tegendeel bewezen is, tot dusver is daar ook nog geen sprake van vind ik.

Gesprek gaat wel elke keer naar jou toe Sera. :p
 

DeletedUser

Guest
[A] | Territory of Sera (85|270) K20 5,599 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 29th July 2009 - 18:42:01
[A] | Territory of Sera (88|270) K20 7,592 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 28th July 2009 - 23:19:49
[A] | Territory of Sera (87|276) K20 10,535 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 21st July 2009 - 03:07:22
[A] | Territory of Sera (68|259) K20 9,247 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 15th July 2009 - 11:50:09
[A] | Territory of Sera (84|263) K20 8,432 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 14th July 2009 - 00:37:07
[A] | Territory of Sera (80|264) K20 9,995 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 12th July 2009 - 20:11:20
[A] | Territory of Sera (79|260) K20 8,063 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 08th July 2009 - 19:19:47
[A] | Territory of Sera (79|259) K20 8,569 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 07th July 2009 - 22:31:21
[A] | Territory of Sera (76|259) K20 7,268 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 28th June 2009 - 03:35:46

Jij trekt mn stam hier door het slijk... 't Is niets persoonlijks. Maar als jij dingen mag/kan zeggen, dan mag ik dat toch ook:)
 

DeletedUser5148

Guest
[A] | Territory of Sera (85|270) K20 5,599 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 29th July 2009 - 18:42:01
[A] | Territory of Sera (88|270) K20 7,592 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 28th July 2009 - 23:19:49
[A] | Territory of Sera (87|276) K20 10,535 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 21st July 2009 - 03:07:22
[A] | Territory of Sera (68|259) K20 9,247 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 15th July 2009 - 11:50:09
[A] | Territory of Sera (84|263) K20 8,432 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 14th July 2009 - 00:37:07
[A] | Territory of Sera (80|264) K20 9,995 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 12th July 2009 - 20:11:20
[A] | Territory of Sera (79|260) K20 8,063 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 08th July 2009 - 19:19:47
[A] | Territory of Sera (79|259) K20 8,569 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 07th July 2009 - 22:31:21
[A] | Territory of Sera (76|259) K20 7,268 kimbo [oMeGa] seramomium [Reborn] 28th June 2009 - 03:35:46 <-- geedeld dorp, geen intern.... Kijk datum.

Jij trekt mn stam hier door het slijk... 't Is niets persoonlijks. Maar als jij dingen mag/kan zeggen, dan mag ik dat toch ook:)

Wel, dan zijn het er 2x zoveel, who cares?
Wie vroeg hier naar de stats?
We spraken hier al op msn en vroegen ons al af hoe jullie ons weer eens wouden klein krijgen met praat...
Ze zijn groen. Naar onze kant toe.
Dat telt.
 

DeletedUser

Guest
Mud fight!

Reborn is geen noob todat het tegen deel bewezen is. Tot nu toe heeft niemand dat geprobeerd. Reborn is niet pro totdat het tegendeel bewezen is, tot dusver is daar ook nog geen sprake van vind ik.

Gesprek gaat wel elke keer naar jou toe Sera. :p

reborn is pro totdat het tegendeel bewezen is? ^^
 

DeletedUser5148

Guest
Mud fight!

Reborn is geen noob todat het tegen deel bewezen is. Tot nu toe heeft niemand dat geprobeerd. Reborn is niet pro totdat het tegendeel bewezen is, tot dusver is daar ook nog geen sprake van vind ik.

Gesprek gaat wel elke keer naar jou toe Sera. :p

Reborn houdt niet van forums... Zelf komen we amper op ons eigen fora :)
B0RG kan dat bevestigen :)

Wil wel niet zeggen dat we inactief zijn.
 

DeletedUser22326

Guest
Reborn houdt niet van forums... Zelf komen we amper op ons eigen fora :)
B0RG kan dat bevestigen :)

Wil wel niet zeggen dat we inactief zijn.

Waar heb je het over, ik zie het verband niet met mijn post. Verkeerde interpretatie?
 
Bovenaan