Tft - b0rg

DeletedUser

Guest
Geloof wat je wil seramomium :) Als je wil dat je pro bent, dan ben je pro omdat jij het zegt. een status kan je enkel van iemand anders krijgen. en die krijg je hier overduidelijk niet. Later
 

DeletedUser5148

Guest
Geloof wat je wil seramomium :) Als je wil dat je pro bent, dan ben je pro omdat jij het zegt. een status kan je enkel van iemand anders krijgen. en die krijg je hier overduidelijk niet. Later

waar beweerde ik dat ik pro ben?
 

DeletedUser22326

Guest
Beweerde hij dat jij beweerde.. :p

Ik zie erg uit naar het moment, dat jullie het een keer zwaar krijgen, dat wordt dan het moment om jullie te bewijzen :)
 

DeletedUser5148

Guest
Beweerde hij dat jij beweerde.. :p

Ik zie erg uit naar het moment, dat jullie het een keer zwaar krijgen, dat wordt dan het moment om jullie te bewijzen :)

Ergens wacht ik er ook op...
Maarjah, over een front kunnen we niet spreken... Niets is geclusterd :)
 

DeletedUser

Guest
Ergens wacht ik er ook op...
Maarjah, over een front kunnen we niet spreken... Niets is geclusterd :)

dan moeten jullie daar toch eens aan gaan beginnen, eerst al die borg dorpen tussen jullie uit en daarna komen we wel even kijken bij jullie
 

DeletedUser

Guest
weggeedelt owja

kell als je niet iets beter's te posten heb doe het dan niet

jullie zeggen dat wel nu zomakkelijk maar het account was totaal verwaarloosd
en met een lang durende os vind ik het nog slecht van jullie...
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin weg.

Reborn is pro tot het tegen deel bewezen is. En zover ik weet word Reborn niet echt weg gespeeld door de "super" stam TFT
 

DeletedUser22241

Guest
Wat een onzin weg.

Reborn is pro tot het tegen deel bewezen is. En zover ik weet word Reborn niet echt weg gespeeld door de "super" stam TFT

Daar heb je helemaal gelijk.

Ik baal er momenteel erg van dat dit nu al niet meer glorieuze stukje forum verziekt is door het gekibbel van Sera en Pain...
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin weg.

Reborn is pro tot het tegen deel bewezen is. En zover ik weet word Reborn niet echt weg gespeeld door de "super" stam TFT

idd.
onze stats staan positief.
zelfs als je die dorpen die sera kreeg meerekent :)
en een groot deel van de verliezen zijn dan van Idem..
 

DeletedUser22241

Guest
Hmmmm ik krijg best trek om niet tegen Nas-T te gaan knokken maar tegen jullie...

Vooral jou, dietstructor, wil ik wel eens een paar dorpen proberen af te snoepen.

(lees: alles leeg roven en je flink natrappen ^^)
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm ik krijg best trek om niet tegen Nas-T te gaan knokken maar tegen jullie...

Vooral jou, dietstructor, wil ik wel eens een paar dorpen proberen af te snoepen.

(lees: alles leeg roven en je flink natrappen ^^)

je doet maar, ook al heb ik jou nooit ontmoet(pm enzo) of iets dergelijks.
ik zal ze met plezier ontvangen.:D
en zeg maar Dieter.
 

DeletedUser

Guest
Nu even de juiste stats. Aangezien deze stats als tijdframe "voor altijd" hebben, wil dit eigelijk zeggen dat jullie niet interessant genoeg zijn om in te plannen. Dus als de schatjes het nu ontopic willen houden. We bespreken hier TFT vs B0RG, niet TFT vs Reborn (Als we daar al over zouden kunnen spreken.)

Side 1:
Tribes: TFT
Players:

Side 2:
Tribes: Reborn
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 8
Verschil: 5

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30,993
Kant 2: 42,262
Verschil: 11,269

image.php
 

DeletedUser

Guest
Conclusie: oorlog TFT-Reborn bestaat niet.

Als de heren van reborn volgende keer nog een keertje komen zagen, hoop ik dat ze zichzelf herinneren dat ze momenteel niets doen buiten het bestrijden van wat randstammetjes.
 

DeletedUser

Guest
Conclusie: oorlog TFT-Reborn bestaat niet.

Als de heren van reborn volgende keer nog een keertje komen zagen, hoop ik dat ze zichzelf herinneren dat ze momenteel niets doen buiten het bestrijden van wat randstammetjes.

van zover ik weet begonnen tft leden die richting uit te gaan.
maar het is tft-b0rg.
 

DeletedUser7533

Guest
Aangezien er enkelingen waren onder ons die het niet 'leuk' vonden dat we in 'hun' topic aan het posten waren. Bij deze een nieuwe.



Nouja, nu kan hij hier toch al niet komen janken aangezien hij van DTW is. Het 2e deel van zijn post is geen reactie waard. Ieder speelt het spel op zijn manier.

super van jou dat je dit topic geopend hebt.
dit gezeur willen wij idd niet in ons topic..
 

DeletedUser

Guest
super van jou dat je dit topic geopend hebt.
dit gezeur willen wij idd niet in ons topic..

Ik had nochtans bij mijn opening gezegd dat ik zulk gezeur ook niet wou. Maargoed. Laat ons hopen dat er wat leuke dingen te lezen vallen.
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm ik krijg best trek om niet tegen Nas-T te gaan knokken maar tegen jullie...

Vooral jou, dietstructor, wil ik wel eens een paar dorpen proberen af te snoepen.

(lees: alles leeg roven en je flink natrappen ^^)

VRIEND! :rolleyes:
lol wat een gekibbel hier.. ik mis de icoontjes van de kippetjes nog aan de rechterkant van mijn reply scherm. Daarbij Luca je bent toch in oorlog met heel de stam of alleen met mij?
 

DeletedUser22326

Guest
weggeedelt owja

kell als je niet iets beter's te posten heb doe het dan niet

jullie zeggen dat wel nu zomakkelijk maar het account was totaal verwaarloosd
en met een lang durende os vind ik het nog slecht van jullie...

Stop gewoon met praten je maakt het alleen maar erger dan het is.

Het gaat er nu niet om dat jij het eigenlijk best wel goed hebt gedaan of niet. Het gaat om B0RG en het gaat om TFT, niet of jij het Moya account wel of niet goed bespeelt hebt.
 
Bovenaan