Terug: Goudmunten aan halve prijs

DeletedUser

Guest
heb ook nooit ontkend dat ik dat niet deed,
maar had zin in een captain obvious opmerking :D
 

DeletedUser

Guest
karen, we zijn hier niet bezig met een heksenjacht tegen DomTe. Dit forum heet W4 Politiek & Propaganda. Dan weet je wat je hier kan verwachten. Gedraag je en doe mee met de rest of laat je hier niet meer zien, maar ga niet onnodig mensen lopen beledigen. Spelers voor gek zetten, mag. Spelers afkraken, mag. Spelers beledigen, mag niet. Hoe moeilijk kan het wezen.

Vb: maakt DomTe gehakt van een TFF lid.....leef je uit hier. Andersom zullen wij het ook doen.
 

DeletedUser

Guest
gehaktmolen gekocht hahahaha kaar is in de stad rellen denk ik! gr laura


:):):)
 

DeletedUser

Guest
goh....

de prijs voor goudmunten wordt dus gehalveerd!

Wouw.

Hoezo dit nu ineens? :rolleyes:

Is dat een nieuwe regel of zo ???

Pfff regels... waarom zou je je daar nu aan houden. :cool:

Ik stel voor:
blijf met wachtwoorden inloggen op veel accounts!!
blijf andermans PA verdelen...immers: wat dijn is, mijn is!!
Blijf als je dan een ban krijg vooral anderen de schuld geven!!
Het ligt immers nooit aan jezelf!

want over een jaar kunnen we dan zeggen.
DomTe was in ieder geval een stam die tot het laatst haar principes trouw was!
Houzee!!
 

DeletedUser

Guest
laura!!!

stuur je zus ff een sms...
misschien komt ze me wel tegen in utreg.
Ik ben die kerel die die grijns maar niet van zijn gezicht krijgt :p
 

DeletedUser

Guest
hahaha leuk jay ze heeft t nog gedaan ook! zo ff heerlijk wezen stappen vanacht en nu weer met volle moed verder met dit klotespelletje ! jammer dat het zo verslavend is ! daar komt bij dat ik onze fijne gesprekjes hier voor geen goud wil missen


:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
karen, we zijn hier niet bezig met een heksenjacht tegen DomTe. Dit forum heet W4 Politiek & Propaganda. Dan weet je wat je hier kan verwachten. Gedraag je en doe mee met de rest of laat je hier niet meer zien, maar ga niet onnodig mensen lopen beledigen. Spelers voor gek zetten, mag. Spelers afkraken, mag. Spelers beledigen, mag niet. Hoe moeilijk kan het wezen.

Vb: maakt DomTe gehakt van een TFF lid.....leef je uit hier. Andersom zullen wij het ook doen.


Ben ik niet met je een Robbie er word hier wel degelijk van allebei de kanten op de man gespeeld

Zit na een lange tijd eens weer dit forum eens te lezen en verschiet af en toe gewoon van kleur als ik zie wat er in bepaalde topics allemaal gezegd word

Gr Koi
 

DeletedUser

Guest
Ben ik niet met je een Robbie er word hier wel degelijk van allebei de kanten op de man gespeeld

Zit na een lange tijd eens weer dit forum eens te lezen en verschiet af en toe gewoon van kleur als ik zie wat er in bepaalde topics allemaal gezegd word

Gr Koi

Nu moet ik zeggen dat het doorgaans nog wel meevalt. Sommige mensen (of kinderen kan ik beter zeggen) kunnen echter niet anders dan op de man spelen. Een inhoudelijke discussie voeren is voor velen 'a bridge to far'. Helaas..
 

DeletedUser25338

Guest
Nu moet ik zeggen dat het doorgaans nog wel meevalt. Sommige mensen (of kinderen kan ik beter zeggen) kunnen echter niet anders dan op de man spelen. Een inhoudelijke discussie voeren is voor velen 'a bridge to far'. Helaas..

EINDELIJK een uitspraak waar ik mee accoord kan zijn ....

Met stront smijten is geen kunst zei de boer en hij meste verder ... :D oud gezegde :p
 
Reactiescore
30
Graspop, doe even de groeten aan Deuces. W19 wil je? :p
 

DeletedUser

Guest
Ben ik niet met je een Robbie er word hier wel degelijk van allebei de kanten op de man gespeeld

Zit na een lange tijd eens weer dit forum eens te lezen en verschiet af en toe gewoon van kleur als ik zie wat er in bepaalde topics allemaal gezegd word

Gr Koi

Ik ben er voor jou Koiboy ^^ <3
 

DeletedUser

Guest
Succes op wereld 4 sensa ;)

Karen : Zal 1 speler in z'n eentje het verschil gaan maken? Ik hoop dat hij goed is. Eindelijk iemand die jou belachelijke skills kan compenseren? :D
 
Bovenaan