Terug: Goudmunten aan halve prijs

DeletedUser

Guest
laat maar schat! voor ik weg ben valt pasen en pinksteren op 1 dag!


:p:p:p:p

Sorry ik zie echt niet in welke belangen er verstrengeld zouden zijn. Dat Gim nu iets schrijft zegt niets over eerdere periodes. Bovendien ken je het verhaal van Kaneel niet of wel?
 

DeletedUser26928

Guest
bla bla bla! steek je arm dr maar in he:mad:

beetje opgefokt gaan de zaken slecht binnen domte?


Kijk dat domte nu eens op een bekkie gaat door hun vieze gemene praktijkjes die ze altijd hebben gehad en nu eens goed worden gepakt...kunnen wij niks aan doen...het is meer van boontje komt om zijn loontje!
 

DeletedUser

Guest
das jou taak binnen tff ! stom lullen! nog niet door gehad slimmerd? of denk je dat robbie en co je zo aardig vinden?? veel gepest vroeger schat? kom maar bij karen hoor lieverd! ik begrijp t wel hr?


wij houden wel van jou schat!!!


:p:p:p:p
 

DeletedUser26928

Guest
Karen leer jij eens Fatsoenlijk ABN dan praten we maar eens verder.....
 

DeletedUser

Guest
roe koe koe hahahahahahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53052

Guest
Wat hoor ik ? Feedboy heeft zonet zijn acc. op delete gezet :D ? Was ook tezien aandat hij geen PA meer heeft. Hmmm, ben je al aan het rekenen karen, hoeveel Bb dorpen je van bobdecat/armina/mean kan internen als hun acc gehalveerd wordt ?
 

DeletedUser53052

Guest
Ik snap geen kl**t van wat je zegt :rolleyes:
Je hebt wachtwoorden van hen ? Jeeujj :eek:
En wat moet ik met je zus ? :cool:
 

DeletedUser26928

Guest
och ik heb t wachtwoord! ff mijn 2lingzusje bellen he nerd

:mad:

Doen doen doen...je tweeling zus logt ook op karen in...dat weet ik dus...meerdere accounts bespelen is ook tegen de regels...karen90 en een ander een account ban...wat een top punt er bij!
 

DeletedUser

Guest
als die sukkels zich ook gedragen ok! maar jij bent de enige die ik nog een beetje vertrouw rob! en dit spel is deze shit niet waard dus ga maar heeeeel veeeeel edels sparen nerds
 

DeletedUser26928

Guest
als die sukkels zich ook gedragen ok! maar jij bent de enige die ik nog een beetje vertrouw rob! en dit spel is deze shit niet waard dus ga maar heeeeel veeeeel edels sparen nerds

Karen dan stop ik ook wel even met te reageren om jouw even tegemoet te komen voor deze ene keer, maar dan neem van mij aan

Jij hapt overal op in wat wij zeggen

Reageer dan niet en hap niet zoveel op onze opmerkingen...daardoor krijgen wij je lekker hier makkelijk op de kast op het AF....

Reageer dan niet en vermijd het AF...of reageer neutraal...want nu krijg je actie reactie...


Edels sparen doe ik niet aan nog altijd edel te kort!
 

DeletedUser26928

Guest
Karen doe eens normaal....zo ken ik je niet als we ingame met elkaar praten...

Enige wat ik je kan zeggen je verdiend perma ban hier op het AF op dit moment met zulk gedrag!
 

DeletedUser

Guest
wil je mijn zusje met rust laten grym? dacht dat jij dr respecteerde hoor! gr laura
 
Bovenaan