Terug: Goudmunten aan halve prijs

DeletedUser

Guest
Succes op wereld 4 sensa ;)

Karen : Zal 1 speler in z'n eentje het verschil gaan maken? Ik hoop dat hij goed is. Eindelijk iemand die jou belachelijke skills kan compenseren? :D

Of ik terugkom moeten we nog bespreken ;) Of ik het verschil maak kunnen we dan wel gaan zien ^^
 

DeletedUser

Guest
Ach......het is maar wat je een oorlog noemt.......:rolleyes:

DomTe tegen Order en TFF.......dat is het wel zo`n beetje.
 

DeletedUser26928

Guest
Of ik terugkom moeten we nog bespreken ;) Of ik het verschil maak kunnen we dan wel gaan zien ^^

Och ik heb medelijden met je...domte lijken stelletje gekken op paar na dan.....

Kom niet terug en als je terug komt ben je zo weer verdwenen...
 

DeletedUser

Guest
Och ik heb medelijden met je...domte lijken stelletje gekken op paar na dan.....

Kom niet terug en als je terug komt ben je zo weer verdwenen...

Ach Moskva die naam ken ik nog van ergens jij lag ergens zuidelijk van mij ^^
 

DeletedUser26928

Guest
Ach Moskva die naam ken ik nog van ergens jij lag ergens zuidelijk van mij ^^

Och leuk...maar ik speel op Moskva sinds het 13 miljoen punten ongeveer bereikt had....Dat is nu ongeveer 1,5 jaar geleden als niet langer is.......

Ik speelde vroeger zelf eerst op johannes-4 daarna op Duiven jager....


Maar je bent van harte welkom hoor op w4...hoe meer zielen hoe meer vreugd...voor sommige dan...
 

DeletedUser

Guest
Moet ik dan vrede komen brengen of de oorlog oplossen ^^

Nouja aan Karen's reactie te merken kom je dan voor DomTe te spelen, en dan begin je in principe aan een onmogelijke missie. Er zijn enkele goede spelers zoals koiboy, malin, janzondervrees en weetikveel, maar of die een hele stam kunnen dragen tegen Order en TFF betwijfel ik.

Maargoed. Het gaat natuurlijk niet persé om het winnen. Je moet natuurlijk plezier in het spel hebben. Ik zou het leuk vinden als DomTe een extra sterke speler erbij krijgen. Ik heb liever een sterke tegenstander die na 10 massa-aanvallen nog steeds staat (malin, hobbybob) dan telkens een nieuw front en er zonder problemen doorheen te komen.

En nu ben ik waarschijnlijk een nerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toevallig had ik Karen en Koiboy al eens aan mijn zijde onder mijn leiding in een vroegere stage van w4 ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is wel een tijdje terug Sensa.. ;)
Maar goed om te horen dat je misschien terug komt!
 
Reactiescore
30
Ken je niet, maar nieuwe mensen is altijd leuk. Weet je al waar/of je komt te spelen?
 
Reactiescore
30
Dat is ongeveer 2,5m punten. Toen speelde ik wel al op W4, maar herriner het me niet:p
 
Bovenaan