Terug: Goudmunten aan halve prijs

DeletedUser53052

Guest
Poll: Goudmunten aan halve prijs ?
[*]Ja
[*]Nee
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]


Lijkt me duidelijk. We zijn nu enkele maanden verder en ik denk dat er nu meer mensen zullen akkoord zijn.

Mvg
 

DeletedUser17246

Guest
Ja doeeeg we doen alleen mee met officiële polls. Anders blijf je bezig.
 
Reactiescore
91
ik zou nu toch ja stemmen
want edels zijn ineens bijna op :eek:
 

DeletedUser26928

Guest
Ik kan inloggen op mobiel, en nog wel paar pc's hoor :D

hoe heet het ip veranderaar er tussen zetten...!

maar duckje zo dit opnemen alleen zijn vriendin/vrouw heeft een baby gekregen...dus is wat minder actief...ik zal anders wel kaneel even aanschrijven!
 

DeletedUser

Guest
Je zet er een Ip-Changer op, en kan weer stemmen. Zo dat is dat goede poll :rolleyes:.
 

DeletedUser3877

Guest
Ik kan inloggen op mobiel, en nog wel paar pc's hoor :D

Je ip hangt af van je internetverbinding. Ik ga er van uit dat je niet per pc een andere internetverbinding hebt?

Als je dan met een ip-changer gaat liggen idioot doen voor een niet-officiele poll gaan we niet ver komen lijkt me... Het enige wat echt kan tellen is een officiele in game enquete (zelfs met een forumenquete kan je spelers van andere werelden laten stemmen en trekt het weer op niks)

hoe heet het ip veranderaar er tussen zetten...!

maar duckje zo dit opnemen alleen zijn vriendin/vrouw heeft een baby gekregen...dus is wat minder actief...ik zal anders wel kaneel even aanschrijven!

Duckje heeft in het vorige topic aangegeven dat hij het wel doorgegeven had, maar dat hij wacht op innogames, veel meer dan wachten denk ik niet dat we kunnen doen...
 

DeletedUser

Guest
Toch wel, 3 verschillende.. xD

En op je mobiel, je loopt 5 meter en je ip is weer anders :D
 

DeletedUser53052

Guest
Héé losers van DomTe, stem allemaal eens "Ja", is handiger.
Kan zo al raden dat jullie het weer zijn die alweer lastig doen :rolleyes:
 

DeletedUser54614

Guest
Tribal Wars Team vandaag om 20:39 uur

Beste spelers,

Er is een enquête gestart waarin jullie de mogelijkheid krijgen om te beslissen of de prijs voor goudmunten/pakketjes gehalveerd wordt.


Deze optie geven we aan alle werelden met minder dan 1.000 spelers

Hierbij komt ook de onmogelijkheid om te herstarten op deze spelwereld. Als je je account dus wist of volledig overgenomen wordt kan je niet meer op deze wereld!
Omdat werelden niet eeuwig kunnen doorlopen kunnen we de opties niet afzonderlijk van elkaar aanbieden

Ga naar instellingen -> Rondvragen (enquêtes) en breng je stem uit!

Er dient een 2/3 (66%) meerderheid te zijn voordat we een wijziging zullen doorvoeren, elke stem telt!


Elke wereld wordt afzonderlijk geteld en het wordt tevens op elke wereld afzonderlijk bepaalt!

Bedankt voor jullie inbreng, Jullie mening kan je op het geven: forum (Vergeet niet verder te drukken naar je wereldforum!)

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team


Geniaal, gaan de moderatoren zelfs de stemregels veranderen.:rolleyes:
He Duckje, doe volgende keer eens 1/2 want het komt er toch niet door hoor...;)
 

DeletedUser17246

Guest
Halverwege een wedstrijd de spelregels veranderen ten gunste van de partijen die voor staan...belachelijk.
 

DeletedUser53052

Guest
Blablabla,

Gewoon omdat wij jullie edelen tegen macht 7 ?
 

DeletedUser53052

Guest
Owjah, offcourse man :rolleyes:
Doe even normaal, als ik jou beoordeel zitten we nog bij het proces van de sperma - en eicel.
 

DeletedUser

Guest
Halverwege een wedstrijd de spelregels veranderen ten gunste van de partijen die voor staan...belachelijk.


JZV, ik vind dat we consequent moeten zijn en 80.000 dorpen BB laten worden.

Spelregels aanpassen doe je niet.

Rondvraag is al geweest en duidelijk.

Nu moet het 66% ipv 75%, dus lang genoeg vragen en zagen is voldoende.
 
Reactiescore
2.490
De stemming is conform de stemmingen op andere werelden en is in overleg met InnoGames zo geplaatst ;)

Wereld 4 heeft 287 spelers:

66% 189,42
75% 215,25


Verschil van 26 stemmen... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Duckje,


Ik veronderstel dat jullie een voor- en nadelen hebben afgewogen
 
Bovenaan