Terug: Goudmunten aan halve prijs

DeletedUser3877

Guest
Ben ik niet helemaal met je eens. DomTe heeft best wel een paar goede spelers die ook gewoon de strijd aangaan. Janzondervrees bijv. is een prima speler die weet hoe het spel technisch gespeeld moet worden. Weetikveel, vincecity en lisbeth doen ook prima mee. De nieuwe spelers op koi hebben ook al wel wat laten zien tegen KoningJoost. Bobdecat is ook lekker aan het bakkeleien met Jay, najnaj met Sabum, dus het is niet helemaal zo erg als jij het ons voorspiegelt.

karen daarentegen.................is weer lekker achter de frontlinies aan het internen.....:D

Jah maar met technisch alleen kom je niet ver.
Ze zijn destijds zeer dom geweest op het nieuwe gevormde -=NW=- binnen te pakken dat eigenlijk de hele wereld tegen zich op gezet had en dus daardoor de hele wereld tegen domte ging...
Taktiek is dus ook belangrijk
 

DeletedUser11094

Guest
Hopelijk wordt het snel ingevoerd want morgen vroeg zijn mijn opslagplaatsen vol :D
 

DeletedUser

Guest
Lol verklaart ook dat je actief bent? :rolleyes:

Nee het verklaart dat Wolfy het risico heeft genomen dat de prijs word gehalveerd, en heeft expres zijn grondstoffen laten staan zodat hij meer goudmunten kan slaan indien de prijs echt gehalveerd word.

Ben jij echt zo bizar dom?

Ik ben blij dat de halvering er komt en kan niet wachten. DomTe 2 keer zo snel innemen :D
 

DeletedUser26928

Guest
Lol verklaart ook dat je actief bent? :rolleyes:

of lekker slim je gs vol laten lopen en gelijk zodra halvering wordt ingevoerd muntjes slaan....zodat je nog meer edels in 1x krijgt....of gewoon nu met die nieuwe update elke dag 3 muntjes slaat...dan haal je nog altijd maximaal rendement ware uit je gs....en ondertussen slim voor de halvering aan het wachten....hersens ach ja dat heeft domte niet!
 

DeletedUser

Guest
Als wij allemaal grijs gaan kunnen jullie ook nog keertje doen waar jullie goed in zijn. Jezelf kapot vervelen op bb dorpen...


Of we nou jullie adelen of de barbarendorpen van jullie, dat maakt volgens mij niet zo heel veel uit ;-)


Side 1:
Tribes: Order
Side 2:
Tribes: DomTe

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 907
Kant 2: 14
Verschil: 893

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,833,049
Kant 2: 135,856
Verschil: 8,697,193

chart







En over het nog niet goudmunten slaan.
Dit zal niet al morgen worden ingevoerd, daar zal waarschijnlijk nog een aantal dagen over heen gaan.

Dus het heeft totaal geen zin om nu geen goudmunten te slaan, omdat je dan straks 'ineens' meer goudmunten kan slaan.
Er zal een x aantal dagen tussen (moeten) zitten en in die dagen zou je je pakhuis dus weer vol moeten kunnen laten lopen.

Als ik goed reken, dan duurt het ongeveer 4,6 dagen om een leeg pakhuis vol te krijgen (pakhuis en GS lvl 30).
Dus als ze vanavond officieel bekend maken dat de halvering er door is, dan moet er dus nog 4,6 dagen tussen zitten, voordat deze instellingen worden toegepast op de wereld.
 

DeletedUser26928

Guest
Beste spelers,

De uitslag van de poll is duidelijk en deze geeft duidelijk aan dat een halvering van de prijs gewenst is. Deze halvering zal worden doorgevoerd op zondag 27 februari rond 20:00.

Let erop: We zullen een rondmail sturen wanneer de halvering voltooid is. De tijd kan dus variëren.

Bedankt voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Of te wel...we kunnen 1x muntjes slaan gs vol laten lopen elke dag 3 muntjes slaan en dan die zondag op eens klets boem massaal muntjes slaan

en domte gaat grijs...want ze krijgen hun zin niet :p
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik inderdaad al zei, zal de halvering niet gelijk worden ingevoerd, maar dus een aantal dagen later.
En dat is dus volgende week ;-)

Dus was het totaal zinloos om vandaag of gisteren geen munten te slaan, omdat die halvering er aan zat te komen.


Maar we zullen zien wat voor gevolgen dit heeft voor de wereld, ik ben benieuwd :)
 

DeletedUser26928

Guest
ikwilglasvezel als je slim doet en je slaat elke dag 4 goudmunten per dorp dat kan dankzij nieuwe update....dan hou je dagelijks ware je gs maximaal vol..... maar gezien opslag zo snel vol is gewoon 1x muntjes slaan en dan lekker wachten!
 

DeletedUser

Guest
Dat kon voor de update ook al, als je maar de juiste tools gebruikte ;-)
 

DeletedUser

Guest
duif denk dat ie slim is! maar een mier heeft meer hersens als hij hahahahahahahaha


:eek::eek::eek:
 

DeletedUser53052

Guest
Als wij allemaal grijs gaan kunnen jullie ook nog keertje doen waar jullie goed in zijn. Jezelf kapot vervelen op bb dorpen...

Liever BB's dan internen hé, met BB's breid je de stamcluster tenminste nog uit :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
welke dj? want als ik denk wat het is weet je de voorwaarde he?
 

DeletedUser26928

Guest
welke dj? want als ik denk wat het is weet je de voorwaarde he?

dat jij nog altijd je stage adres zou vertellen in friesland....ach ja als jij zo je beloftes na komt zal domte ook zo wel zijn...:D
 
Bovenaan