Terug: Goudmunten aan halve prijs

DeletedUser

Guest
En dat klopt er nou juist niet aan.

De meerderheid is bijna altijd de partij die voor staat. In een spel zou het niet mogelijk moeten zijn dat die partij de regels naar de hand kan zetten.

Stel je eens voor dat Order er alleen voor staat tegen DomTe en TFF, en dat wij allerlei stemmingen gaan houden waarbij 66% van de stemmen bepalen. Vind je dat eerlijk?

Volgens mij zijn ze van TFF ook voor de halvering.
Zij staan toch echt ACHTER Order en Domte op de ranglijst?
 

DeletedUser17246

Guest
@ikwilglasvezel:

De enige wedstrijd die op W4 momenteel wordt gespeeld is TFF/Order tegen DomTe. Dus TFF/Order is in deze één partij. Of vieren jullie stiekem ergens oorlog?
 

DeletedUser12930

Guest
Stiekum hebben we heel TFF al geveegd, maar niet doorvertellen aan TFF hè! dadelijk merken ze nog iets :p
 

DeletedUser3877

Guest
Dat wij nog tal van reserves hebben aan bbd & interns is door onszelf. Domte internt heel veel en valt af en toe aan op andere stammen. Order internt enkel de gevaarlijke zones en gaat verder voor actie ipv saai internen. Iedereen is dat internen beu en steeds meer en meer spelers stoppen omdat er buiten bbd niks meer te zien is in hun buurt.

verder blijft je plaat steken jan. Je post hier al 50x hetzelfde dat er een onevenredig voordeel is. Het is heel simpel: als je kijkt naar de situatie binnen 2 jaar met de huidige prijs aan goudmunten of de situatie binnen 1 jaar met halve goudmuntprijs dan zal je niet veel verschil zien. Het enige verschil is dat je met de halve goudmuntprijs actiever zal moeten zijn: je kan nu gemiddeld 6 dorpjes ipv 3 dorpjes per dag edelen met de 1000 a 1500 aanvalsdorpen die beschikbaar zijn. Wat een verschil!
 

DeletedUser

Guest
Halveer de prijs voor goudmunten en maak herstarten onmogelijk
102 68%
Behoud de huidige instellingen
48 32%

Gegeven stemmen: 150


48 van de 55 tegen alle domte leden dus de activiteit zit wel goed hier

daarentegen 102 leden van tff order en order 2 heeft maar gestemd ! dusssss



:p:p:p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jouw punt. Het heeft voordelen voor spelers die naast barbaren/te internen spelers liggen.

Maar begrijp je ook dat het een onevenredig voordeel oplevert voor:
- partijen die op dat moment voor staan
- partijen die meer te internen hebben
- spelers die meer tijd in het spel willen/kunnen stoppen

Wel kijk dat is nu waarom deze enquete's worden gehouden.
Zo kan iedereen stemmen en zijn of haar mening geven.
 

DeletedUser

Guest
Halveer de prijs voor goudmunten en maak herstarten onmogelijk
102 68%
Behoud de huidige instellingen
48 32%

Gegeven stemmen: 150


48 van de 55 tegen alle domte leden dus de activiteit zit wel goed hier

daarentegen 102 leden van tff order en order 2 heeft maar gestemd ! dusssss



:p:p:p


Ik ben nog niet bezig geweest om wat stemmen te gaan regelen, moet ik nog doen :p
 

DeletedUser53052

Guest
Ik heb nog 3 interne accounts onder mijn Vv en van 2 daarvan weet ik het Wachtwoord, dus als ik even iemand anders laat inloggen en stemmen zitten we terug aan de 70 :cool:

Enkel als het onder 66 is zal ik dat doen.
 

DeletedUser

Guest
vind dat toch een soort fraude of zie ik dat dan weer verkeerd?

:confused:
 

DeletedUser53052

Guest
Zijn accounts, toch ?
En als je gewoon laat inloggen door iemand anders (die dus niet op W4 speelt), is dat toegestaan ;)
 

DeletedUser26928

Guest
mooi ik heb ook nog een ww of 7 komt goed dus hehehe


:p

Zou echt iets voor domte zijn om dat te doen...en hoe komen ze allemaal aan die ww....ow ja de oude praktijken van domte of hebben ze die praktijken nog altijd...leden moeten ww afgeven anders kick....
 
Bovenaan