Syrniachick vs Aedis

DeletedUser

Guest
Citaat:
Origineel gepost door jempie
waar staat dat dat ik da gezegd heb ??!!??


antwoord

Citaat:
Origineel gepost door jempie
Haar manier van handelen legt wel een stuk van haar IQ bloot op die manier


en waar heb ik geschreven dat iq gelijk is aan manier van handelen ??

ik zeg dat de manier van handelen uitvloeit uit de intelligentie van de persoon...
begrijpend lezen was blijkbaar ook uw sterkste vak niet ?
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar is toch niet iedereen fan van syrniachick.
clicky

naja, duidelijk een klein pubertje die dat heeft aangemaakt.

enne, mij mag je best onder de niet fans scharen heb niks met haar of axis behalve dan dat ik respect voor de kan opbrengen.. want eerlijk is eerlijk de spelers doen het goed!
 

DeletedUser

Guest
das waar ze doen het goed, maar ze moeten van onze stam blijven :s

moest jij aangevallen worden door iemand waarvan je weet dat je het alleen niet kan halen, zouw jouw clan je dan niet helpen met gelijkaardige missies????
 

DeletedUser

Guest
van je stam afblijven. Het blijft tribalwars. kom op toch.
 

DeletedUser

Guest
Als ik wist dat ik aangevallen zou worden en het niet zou redden zou ik niet mijn stam op spel zetten. Hieruit mag je dus concluderen dat ik dan mijn leden zou verzoeken mijn niet te wreken. Dat laatste bezorgt nml alleen een stammen oorlog en daar heb je geen ruk aan.
 

DeletedUser

Guest
ja idd, maar dan nog als er iemand aanvalt gaje toch niet nix staan doen =p
vandaar dat plan...

nou ligt eraan.
als hij reports laat zien en je kan hem ondersteunen dan zou ik dat doen.
als hij komt huilen met. Ik ben aangevallen door syrniachick. val haar aan. dan zou ik dat niet doen.
 

DeletedUser

Guest
OK, stop nu maar met zeveren, er komt toch geen eind aan!!!
De aanval gaat niet door en dat was de bedoeling van deze topic.
 

DeletedUser

Guest
OK, stop nu maar met zeveren, er komt toch geen eind aan!!!
De aanval gaat niet door en dat was de bedoeling van deze topic.


Nu het vroegtijdigi uitgelekt niet meer nee :D

De conclusie is dus: Aedis geen daden maar woorden ?
 

DeletedUser

Guest
ach man , tegen wie zit gij altijd te bazelen jong .
nog altijd niet door dat er niemand op uw posts wil reageren
 
Reactiescore
2.490
wel, misschien is het gewoon bluf van axis kant.

ze zien dat ze het dorp niet vol genoeg krijgen dus maken ze deze post, in de hoop de aanval te verijdelen.

:)
 

DeletedUser

Guest
Wat wij bedoelen met 'informant' en 'spion'

Spion
: Iemand moedwillig in een stam plaatsen, met voorbedachte rade.

Informant: Een speler die denkt baat te hebben met het doorspelen van informatie, echter zonder dat de stam die informatie krijgt op voorhand contact had met die speler

Beiden spelen info door en hoe je het noemt of bekijkt maakt niet uit: ze doen beide hetzelfde. de één is niet beter of slechter dan de andere.
 

DeletedUser

Guest
dit is W3 , niet W1 . Probeer relevante reply's te plaatsen of ga anders op het W1 forum.

het gaat om de professionaliteit. het heeft geen betrekking tot diplomatiek. dus dit is wel relevante informatie.
 

DeletedUser

Guest
het gaat om de professionaliteit. het heeft geen betrekking tot diplomatiek. dus dit is wel relevante informatie.

Ik geef toe dat je daar een punt hebt. Al is het maar 'n half punt.

De professionaliteit/houding/activiteit en dergelijke meer kunnen serieus verschillen van wereld tot wereld.

In w2 ben ik een speler , geen stamleider. Ik doe daar m'n zin. Hier in W3 vertegenwoordig ik een groep spelers en mijn stamnaam dus mijn houding hier is veel diplomatischer en professioneler dan in W2.

maw : ik vind dat je deels gelijk hebt maar toch mag men noch de spelerssterkte , noch de houding van spelers door werelden heen gaan mengen. Dit kan serieus verschillen zoals ik hierboven reeds aangaf.

Werelden mengen wordt maar al te vaak gedaan en het zijn enkel noobs die in zulke praatjes trappen. Dat weet iedere degelijke speler.
 

DeletedUser1570

Guest
voor een dorpovername zo reageren ... Wat gaan jullie doen als het spel vordert?
 
Bovenaan