Syrniachick vs Aedis

DeletedUser

Guest
Goedendag luitjes van W3.

Een lid van Aedis (die uiteraard anoniem zal blijven) heeft mij een interessant berichtje gestuurd.

Deze Aedis-speler heeft mij laten weten dat er dit weekend een grote aanval op mij komt met welgeteld 15 leden.
En alsof dat nog niet genoeg is vragen ze ook nog eens enkele spelers in de omgeving om mee te doen.

Zijn ze dan echt zo laf om het niet alleen aan te kunnen?
Hebben ze in deze fase van het spel al grootschalige acties nodig om iemand kapot te maken?
Correctie, proberen iemand kapot te maken?
Wat is het nut ervan, zo vroeg in het spel?
Wie heeft er baat bij?
Bij Axis zijn de verliezen verdeeld, daar hebben we intussen al voor gezorgd..


Bij deze wil ik ook nog even mijn spion in Aedis bedanken. Dankzij jou hebben Axis en ik mijn dorpjes vol kunnen stoppen :)

Have fun Aedis.

MvG,
Syrniachick.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
doet me denken aan spoonk in het begin van w2 hahaha
 

DeletedUser1801

Guest
Zou u de reports willen laten zien als de aanvallen voorbij zijn?:)
Of wilt u die liever gehijm houden.:(

Ben namelijk best wel benieuwd.:)

Volgens mijn is dit echt hulpeloos, net alsof Aedis beter is als axis:p :p

mvg

Sir tribal
 

DeletedUser

Guest
Wat is het nut ervan, zo vroeg in het spel?
Wie heeft er baat bij?

Nou, een belangrijk persoon van een stam die op nummer 3 staat uitschakelen klinkt niet verkeerd, als je stam zelf 12e staat. Misschien nog wat mooie dorpjes overnemen van 4821/2404... Zou toch een aardige verrassingsactie zijn geweest, als er geen spion in de zaal was.

Maar dat weet jij ook wel, dus die 2 vragen waren meer propaganda, right?


Blijkt alweer dat connecties (buiten je eigen stam) zéér handig kunnen zijn!

Axis - Aedis
1 - 0
GG!
 

DeletedUser

Guest
Zal me niet verbazen als Aedis de aanval nu afblaast en in alle toonaarden ontkent ermee bezig geweest te zijn.
 

DeletedUser

Guest
Als Syrniachick als een bedreiging werd gezien voor Aedis vind ik het niet onlogisch klinken dat zij zoiets organiseren.
Het is moeilijk 1 on 1 te gaan tegen een top 20 speler dus het organiseren op zich vind ik geen slecht gedacht. Stammen zijn er voor een reden , of gaan we allemaal zonder stam gaan spelen nu ?

Hoedanook, ik denk , Syrniachick , dat je die spion wel héél dankbaar mag zijn want zonder die info kon je wel opnieuw gaan beginnen.

En Aedis .. tijd om eens grote kuis te houden of op zijn minst een ledenscreening in te voeren want het is vrij triestig voor jullie dat bij deze Syrniachick zulke dingen te weten komt.

Benieuwd hoe deze zaak zal aflopen.

Als de aanval nog steeds doorgaat wordt het nog altijd een bibberende zaak voor Syrniachick. Al zal Aedis er dan wel 'n pak meer troepen voor over moeten hebben als normaalgezien.

Als de aanval niet doorgaat dan is het ook maar een slechte zaak voor Aedis.
Dus ik vraag me af wat ze ermee gaan doen.

Benieuwd..

Volgens mijn is dit echt hulpeloos, net alsof Aedis beter is als axis:p :p

mvg

Sir tribal

Als alles goed georganiseerd was en er géén spion was. Dan was het voorbij voor Syrniachick, zoveel is zeker. Of Aedis beter is dan Axis betwijfel ik.
Maar het is maar 'n kleintje voor 'n stam om een (top)speler uit te schakelen hoor.
Dit was niet Axis vs Aedis maar Syrniachick vs Aedis dus de vergelijking slaat nergens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zijn ze dan echt zo laf om het niet alleen aan te kunnen?
Hebben ze in deze fase van het spel al grootschalige acties nodig om iemand kapot te maken?
Correctie, proberen iemand kapot te maken?
Wat is het nut ervan, zo vroeg in het spel?
Wie heeft er baat bij?


Als ik dat zo lees krijg ik een beetje de indruk dat je bang word:p
 

DeletedUser

Guest
Als je er toch zo zeker van bent dat dat zo is en dat wij een spion hebben ...
Bij ons stond daar niets van op forum dus ik weet van geen aanval
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Begrijpelijk toch ? Ik zou me ook niet bepaald goed voelen moest ik te weten komen dat een stam een massa-aanval organiseert op mij persoonlijk :eek:

Je zou voor minder.
En Syrniachick, je kan nu zeggen dat dat niet klopt maar niemand is onoverwinnelijk , zeker geen individu.

Nu de info verspreid is , is er natuurlijk al 'n pak minder om bang voor te zijn.
Syrniachick haar dorp is zo goed als zeker 'n bommetje van verdediging nu dusjah :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
syrniachick is 1 van de beste tribalwars.nl speler(es) dus zij zou het ook wel kunnen halen zonder de support(slim spelen:cool: ).
Veel succes buurvrouw.
 

DeletedUser

Guest
Schrik heeft ze dus al , da is een feit . Haar capsones beginnen haar parten te spelen in dit spelletje.
Qua IQ zit ze blijkbaar ook al serieus onder het gemiddelde!!
Als ik ergens een spion zou hebben , zou ik dat vooral niet zeggen op het nationaal forum . mits meer info te verkrijgen voor in de toekomst ..
De paniek heeft blijkbaar de overhand genomen en haar doen beseffen dat ze zonder (misschien zelfs met) haar goede stam eigenlijk maar een gemiddeld spelertje is
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is een domme zet van syrniachick om dit zomaar op het forum te zetten..
Eigenlijk is dit een waarschuwing voor ons.
Ik betwijfel hoe slim ze eigenlijk is..
ik herhaal: een heel domme zet om dit hier te posten!
Axis 1 - 1 Aedis
 
Reactiescore
2.490
voor zover ik zie wilt ze jullie enkel nodeloze verliezen besparen ;)

alsook de verliezen aan haar kant.
 

DeletedUser

Guest
Jullie mogen het dan misschien wel een domme zet vinden, maar het verandert helemaal niets, wij blijven toch mooi alles weten van wat er in jullie stam gebeurt.

Trouwens, het zijn soms de leden waar je het het minste van verwacht...


en oh ja, mister IQ:
mits meer info te verkrijgen voor in het verleden ...
wat is daar precies het nut van, info verkrijgen voor in het verleden?
 

DeletedUser

Guest
Misschien toch een beetje angst aan Axis' zijde om nu al grote verliezen te lijden? Door het posten van dit bericht zal Aedis hoogstwaarschijnlijk de aanval niet doorzetten, en blijven de levens van de dappere soldaten van de Axis-leden gespaard, daarnaast blijven ook de dappere soldaten van Aedis nu gespaard, maar die hadden waarschijnlijk al wel wat verliezen ingecalculeerd.

De vraag blijft, zal Aedis toch aanvallen?

To be continued...
 

DeletedUser412

Guest
Schrik heeft ze dus al , da is een feit . Haar capsones beginnen haar parten te spelen in dit spelletje.
Qua IQ zit ze blijkbaar ook al serieus onder het gemiddelde!!
Wat bazel jij nu, je IQ kan niet bepaald worden aan de hand van iemand zijn 'capsones'

Jempie zei:
Als ik ergens een spion zou hebben , zou ik dat vooral niet zeggen op het nationaal forum . mits meer info te verkrijgen voor in het verleden ...

Syrniachick is geen speler die spionnen gebruikt, ja als iemand haar een berichtje stuurt met de mededeling: 'Onze stam gaat je zo en zo aanvallen' zal ze dat niet negeren. Ze gaat echter geen spionnen in stammen droppen om zo veel mogelijk info te verzamelen, ze is geen «E lid

Oeps, dat laatste ontglipte me:eek:

Jempie zei:
De paniek heeft blijkbaar de overhand genomen en haar doen beseffen dat ze zonder (misschien zelfs met) haar goede stam eigenlijk maar een gemiddeld spelertje is

Uhm....Jempie, wat bazel jij nu, waarvoor heb je anders een stam, anders dan om je te versterken, je wegwijs te maken in het spel en je door het spel heen te helpen?

Ik weet niet hoe het er in jouw stam aan toe gaat, maar bij de meeste (top)stammen zijn stammen er toch echt wel voor meer dan alleen voor het 'kijk ik zit in een stam'-gedeelte.
 

DeletedUser

Guest
Oh, geloof me, 95% van de informanten die axis heeft houden we gewoon geheim. Vaak wegen de voordelen daarvan op tegen de nadelen.

Echter, deze informatie heeft syrnia openbaar gemaakt. Hier zijn zeer duidelijke redenen achter te vinden.
Eén is dat we hierbij bekend maken dat we overal informanten hebben, en dat er geen "plan" tegen Axis aan onze oren voorbij gaat.
Bovendien is het natuurlijk zo dat, door dit bericht te plaatsen, Aedis gewaarschuwd is. Syrnia's dorpen zijn weliswaar zeer goed verdedigd, desalniettemin is het verstandiger om zo vroeg in het spel conflicten te vermijden.
 
Bovenaan