Syrniachick vs Aedis

DeletedUser

Guest
het is gewoon saai nu man .. daarom dat we hier zo over doorgaan. :p

zoals het massa-stammen topic de eerste 2 weken lol :)

gewoon wat leegte doorbreken in deze stille periode :)

wat doe jij hier ? xD
 

DeletedUser

Guest
Ik zit hier toch even mijn avatar waar te maken :D
(roflmao=Rolling over floor laughing my ass of)

Dit gaat echt nergens meer over...
Ja, Axis heeft een goede informant in Aedis, en ja jullie zijn n00bs dat jullie nu al 'oorlogen' gaan doen. Wie heeft er bij jullie 4 nobels in een dorp en kan ze timen in 1 sec? Niemand bij jullie, GO SYRNIA :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als je het trouwens over mij had die nog maar net om de hoek komt kijken ...

W1 :41 Syrniachick Opus 285.089 40 7127


W2:81 jempie Honour 309.700 37 8370

lang niet slecht voor iemand die nog maar net om de hoek komt kijken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
^^ W2 hier gaat 2x zo snel als W1, dus is niet zo moeilijk om dat te halen.

W2.net: (183.|1.193.880 P)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil maar even zeggen, dat de leider van Aedis je alleszins niets zal doen, ik heb met een noobaccount die ik sit al zijn aanvalstroepen verslaan, de aanvallen van de 3 andere Aedisleden, kon ik jammer genoeg niet weerstaan hehe. Gewoon een zielige stam die Aedis, hij had 900 bijl en 300 LC, ocharme.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil maar even zeggen, dat de leider van Aedis je alleszins niets zal doen, ik heb met een noobaccount die ik sit al zijn aanvalstroepen verslaan, de aanvallen van de 3 andere Aedisleden, kon ik jammer genoeg niet weerstaan hehe. Gewoon een zielige stam die Aedis, hij had 900 bijl en 300 LC, ocharme.

als je wil stuur ik nog zon 600 bijl en 100 lc naar je dorpje..

Ik wil maar even zeggen, dat de leider van Aedis je alleszins niets zal doen, ik heb met een noobaccount die ik sit al zijn aanvalstroepen verslaan, de aanvallen van de 3 andere Aedisleden, kon ik jammer genoeg niet weerstaan hehe. Gewoon een zielige stam die Aedis, hij had 900 bijl en 300 LC, ocharme.

en ondertussen had je ook ondersteuning gekregen enz...
en dan zeg je nog dat dat dorpje onnuttig is, je moet het maar zeggen over je eigenleden hé!!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil maar even zeggen, dat de leider van Aedis je alleszins niets zal doen, ik heb met een noobaccount die ik sit al zijn aanvalstroepen verslaan, de aanvallen van de 3 andere Aedisleden, kon ik jammer genoeg niet weerstaan hehe. Gewoon een zielige stam die Aedis, hij had 900 bijl en 300 LC, ocharme.

OMG wie is hier zielig genoeg om leden van ons te rippen

ik ben juist aangevallen geweest door sunlight van BALL, eerst val ik hem aan met 100 scouts, en dan valt hij me aan met 50 scouts....... zeer sterke zet =p

ohja hij stuurde zijn aanvals leger mee.. : 100 bijl en 20 LC, srr, ze zijn dood..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2313

Guest
Ik wil maar even zeggen, dat de leider van Aedis je alleszins niets zal doen, ik heb met een noobaccount die ik sit al zijn aanvalstroepen verslaan, de aanvallen van de 3 andere Aedisleden, kon ik jammer genoeg niet weerstaan hehe. Gewoon een zielige stam die Aedis, hij had 900 bijl en 300 LC, ocharme.

euhm, ff kleine les wiskunde.

1+1=.....

als je dit weet hoop ik dat je ook weet dat het niet 3 andere dorpen waren.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil maar even zeggen, dat de leider van Aedis je alleszins niets zal doen, ik heb met een noobaccount die ik sit al zijn aanvalstroepen verslaan, de aanvallen van de 3 andere Aedisleden, kon ik jammer genoeg niet weerstaan hehe. Gewoon een zielige stam die Aedis, hij had 900 bijl en 300 LC, ocharme.

als je het alleen maar kan halen met een tweede acount vind ik dat ook maar zielig! En trouwens we hebben de troepen toch verslaan, waar zaag je dan over, wil je miss dat ik ze terug betaal in grondstoffen
Nog iets dit heet
Syrniachick vs Aedis
niet: Ball vs Aedis
 

DeletedUser

Guest
Toch zielig dat BALL alles en iedereen tegen Aedis probeert op te zetten:( lijkt een beetje op geslijm bij Axis:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb heel veel mails gehad van stammen die Aedis uit de weg willen ruimen.
Waaronder een heel aantal in hun directe omgeving.

Schijnbaar liggen ze niet zo goed bij sommige mensen.
 

DeletedUser

Guest
dat ze het dan in ons gezicht zeggen, fcking schijtluizen
en als ze ons uit de weg willen, dat ze het zelf doen

der zitten hier lichten slijmballen :D =^p
 

DeletedUser

Guest
dat ze het dan in ons gezicht zeggen, fcking schijtluizen
en als ze ons uit de weg willen, dat ze het zelf doen

der zitten hier lichten slijmballen :D =^p

Waarom zou ue van de daken schreeuwen dat je iemand gaat uitmoorden?
Dan is het toch geen verrasing meer.
 
Bovenaan