Sweet & TfC. VS ~H~

DeletedUser58227

Guest
Njah. Eerste instantie idd was hij welkom! ;)
Later was er wat tussen Marcel & Dreadking. Toen toch niet door gegaan.

Maarjah. Wel zin in oorlogje spelen. :cool::)
 

DeletedUser

Guest
Njah. Eerste instantie idd was hij welkom! ;)
Later was er wat tussen Marcel & Dreadking. Toen toch niet door gegaan.

Maarjah. Wel zin in oorlogje spelen. :cool::)

Wat trouwens ook leugens waren van Marcel, maar Dread had ook niet al te veel interesse te joinen, moet ik toegeven. :")
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik kan zo een PM erbij pakken waarin je vraagt of DreadKing wilt joinen hoor, enkel had je wat rare voorwaarden, bijv. dat hij zou zorgen dat er genoeg te internen was voor Sweet, niet? :rolleyes:
Van mij mag je doorgaan met aanvallen hoor, maar zeg maar niet dat het me al is doorgegeven?
Bij Sweet was die welkom hoor, zal even de PM opvragen.



Zou zomaar kunnen. XD


1. Post die pb eens, wil marcel wel eens flink op zijn m... zien gaan..
2. Neee toch, zou noob zijn van de nummer 1 stam.
 

DeletedUser1527

Guest
Ja, ik kan zo een PM erbij pakken waarin je vraagt of DreadKing wilt joinen hoor, enkel had je wat rare voorwaarden, bijv. dat hij zou zorgen dat er genoeg te internen was voor Sweet, niet? :rolleyes:
Van mij mag je doorgaan met aanvallen hoor, maar zeg maar niet dat het me al is doorgegeven?
Bij Sweet was die welkom hoor, zal even de PM opvragen.



Zou zomaar kunnen. XD

hij was bij sweet welkom, niet zijn interns.

Hij wilde zijn fusiepartner en intersn meenemen en er 10 jaar of wat over doen om alles over te nemen, daar gingen we niet mee akkoord.

Plague gaat het alleen om punten en that's is, getuigt dat van leidersinzicht ?.

Je kunt geen pm vinden waarin ik aangeef dat dreadking, jatu en rr16 kunnen joinen, dus lul niet zo stom.
 

DeletedUser1527

Guest
dit is het:

The Impersonator op 28.12. om 17:27 uur
ja, bij ons het jou aanvraag op een andere manier overgekomen en wel dat jij alleen zou komen en geen andere spelers of interns.

Tevens weet ik dat jatu en jij fuseren(2 grote account wat er lang gaat duren) en jij een intern hebt rr16 wat door jatu(gek genoeg) wordt overgenomen.

Daarnaast geef jij aan dat je dus niet alleen wilt komen en teven jou fusiepartner en de intern zelf allemaal wilt gaan edelen. Zo wil jij dus 2 accounts overnemen die samen groter zijn dan dat jij bent !

Alles bij elkaar optellend komen wij tot de conclusie om jou op die voorwaarden die jij stelt niet uit te nodigen.

Wij waren van plan jou uit te nodigen en jatu en rr16 als stam te internen, dat duurt nog erg lang maar voor de stam is het een uitgelezen kans om spelers (o.a. ik) naar links te kunnen edelen omdat boven en rechts al vastzit door stamgenoten.

greetz,
marcel

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als je goed leest telt de uitnodiging voor hem, de andere spelers zijn interns en deze zouden geen uitnodiging ontvangen.

Nog meer vragen ?.
 

DeletedUser55586

Guest
dit is het:

The Impersonator op 28.12. om 17:27 uur
ja, bij ons het jou aanvraag op een andere manier overgekomen en wel dat jij alleen zou komen en geen andere spelers of interns.

Tevens weet ik dat jatu en jij fuseren(2 grote account wat er lang gaat duren) en jij een intern hebt rr16 wat door jatu(gek genoeg) wordt overgenomen.

Daarnaast geef jij aan dat je dus niet alleen wilt komen en teven jou fusiepartner en de intern zelf allemaal wilt gaan edelen. Zo wil jij dus 2 accounts overnemen die samen groter zijn dan dat jij bent !

Alles bij elkaar optellend komen wij tot de conclusie om jou op die voorwaarden die jij stelt niet uit te nodigen.

Wij waren van plan jou uit te nodigen en jatu en rr16 als stam te internen, dat duurt nog erg lang maar voor de stam is het een uitgelezen kans om spelers (o.a. ik) naar links te kunnen edelen omdat boven en rechts al vastzit door stamgenoten.

greetz,
marcel

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als je goed leest telt de uitnodiging voor hem, de andere spelers zijn interns en deze zouden geen uitnodiging ontvangen.

Nog meer vragen ?.

Dan gaat Dread zelf ook maar even wat zeggen :p

Wanneer ik dit goed begrijp gaat Sweet dus eerst een vluchteling uitnodigen , wanneer deze niet onder door Sweet gestelde voorwaarden wil joinen , maar liever een andere stam verkiest , dan is het niet netjes dat een andere stam Dread (de vluchteling , want jullie hebben hem natuurlijk zwaar onder druk staan kuch kuch) wel aanneemt?

Dit klinkt in mijn oren als een persoon , die niet blij is dat de in zijn ogen makkelijke dorpen , aan zijn neus voorbij gaan.

En wanneer je zo graag pm verkeer hier wil plaatsen , gelieve dan graag ook de volledigheid daarvan weergeven...

Dit is het:

The Impersonator op 25.12. om 14:26 uur
hoi dreadking,

gezien jou activiteit en ligging willen we jou wel uitnodigen in Sweet.

We hebben we een paar kleine zaken die we samen moeten oplossen.

1. je hebt een intern (jatu) die links naast mij ligt en ook naast een aantal andere spelers van Sweet. RR16 ligt daartussen wat betekend dat ik en wellicht 2 andere spelers een uitweg moeten hebben om te edelen, daarvoor zijn de dorpen van RR16 en jatu ideaal(zo hoeven ze jou niet te edelen).

2. je bent momenteel de enige en laatste die we uitnodigen, nu gaan we eerst ff kijken hoe het loopt. henkey nodigen we dus nog niet uit.

3 het is niet toegestaan om Bigtire aan te vallen die naast je ligt, zo krijg je problemen met yakari en met mij.

Stuur ff een pm terug of je de uitnodiging alsnog wilt of niet.

greetz,
marcel

-------------------------------------------

DreadKing op 26.12. om 12:07 uur
Hoi The Impersonator,

Ff één ding wil ik duidelijk hebben en dat is dat jatu absoluut geen intern is. Ik ben met hem in fusie en nemen onze 2 interns daarbij over.

Over het niet aanvallen van Bigtire kan uiteraard gesproken worden en dat hoeft geen problemen te geven , maar daar staat tegen over dat jatu en rr gewoon vrij blijven voor onze plannen.

Ik wil best joinen , maar uiteraard tegen deze voorwaarden. En mij edelen gaat nog een hele klus worden hahaha...dus daar maak ik mij absoluut niet druk om.

Maar jatu en ik zijn dus 1 acc en zo willen we ook graag gezien worden. Dus enkel een toetreding van het acc dreadking gaat niet gebeuren.

Bespreek dit maar binnen jullie stam en laat mij maar weten wat de mogelijkheden zijn ;)

Grtz en fijne kerstdag ;)

Dread

Edit: Nog even voor de goede orde...de fusie is afgeblazen , dus nu kunnen het acc DreadKing en Jatu gewoon ook als 2 verschillende accounts gezien worden. Dit is besloten , nadat Marcel dacht makkelijke dorpen te kunnen pakken en die vlieger gaat dus niet meer op. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmm daar komt de andere kant Marcel..
Kunnen jullie die mail in zijn geheel niet exporteren? Smul smul:rolleyes:
 

DeletedUser1527

Guest
Alleen dreadking zou een uitnodiging kunnen krijgen, verder niemand en dat was binnen de stam besloten. punt.
 

DeletedUser55586

Guest
Je kunt wel punt zeggen en dan denken dat het daar klaar mee is , maar mij een onterecht een vluchteling noemen , terwijl ik gewoon een nieuwe stam zoek wegens het wegvallen van mijn oude stam , vind ik gewoon niet netjes.

Daarnaast is overdrijven ook een vak"

Versterken ?.

Jullie nemen hen alleen aan omdat dit tot op heden van belang is voor de ranking.

Zoals je al is doorgegeven zullen we verder blijven aanvallen op deze spelers, het zijn vluchters en niet meer dan dat.

Hoe kunnen deze spelers van meerwaarde zijn als ze al bij TFC en Sweet hebben gesolliciteerd en daar niet zijn aangenomen ?.

Het gaat jullie alleen om hoog op de ranglijst te staan.
__________________
Greetz,
Marcel
The Impersonator

hij was bij sweet welkom, niet zijn interns.

Hij wilde zijn fusiepartner en intersn meenemen en er 10 jaar of wat over doen om alles over te nemen , daar gingen we niet mee akkoord.

Plague gaat het alleen om punten en that's is, getuigt dat van leidersinzicht ?.

Je kunt geen pm vinden waarin ik aangeef dat dreadking, jatu en rr16 kunnen joinen, dus lul niet zo stom.
__________________
Greetz,
Marcel
The Impersonator




Het aantal edelmannen dat nog opgeleid kan worden
Edelmanlimiet: 1023
- Edelmannen beschikbaar: 25
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 507
Er kan nog geproduceerd worden: 491

10 jaar?? hahaha

En daarnaast is er nooit sprake geweest van toetreding of aanvragen tot toetreding in Tfc....
 

DeletedUser

Guest
Het aantal edelmannen dat nog opgeleid kan worden
Edelmanlimiet: 1023
- Edelmannen beschikbaar: 25
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 507
Er kan nog geproduceerd worden: 491

10 jaar?? hahaha

En daarnaast is er nooit sprake geweest van toetreding of aanvragen tot toetreding in Tfc....
:eek:

Bedriegen mijn ogen me?
 

DeletedUser

Guest
hij was bij sweet welkom, niet zijn interns.

Hij wilde zijn fusiepartner en intersn meenemen en er 10 jaar of wat over doen om alles over te nemen, daar gingen we niet mee akkoord.

Plague gaat het alleen om punten en that's is, getuigt dat van leidersinzicht ?.

Je kunt geen pm vinden waarin ik aangeef dat dreadking, jatu en rr16 kunnen joinen, dus lul niet zo stom.

Jullie bekijken het op de verkeerde manier. Jullie intresse voor die speler is net zo groot als onze intresse was toen hij ons aanschreef. Verder is Dread een zeer bekwaam speler en dat heb je zelf ook vermeld.

Verder mis ik de onderbouwing van je dat het ons alleen om punten gaat. Dus die zie ik graag van je tegemoet voor je stom uit je nek begint te lullen.
 

DeletedUser

Guest
hij was bij sweet welkom, niet zijn interns.

Hij wilde zijn fusiepartner en intersn meenemen en er 10 jaar of wat over doen om alles over te nemen, daar gingen we niet mee akkoord.

Plague gaat het alleen om punten en that's is, getuigt dat van leidersinzicht ?.

Je kunt geen pm vinden waarin ik aangeef dat dreadking, jatu en rr16 kunnen joinen, dus lul niet zo stom.

dit is het:

The Impersonator op 28.12. om 17:27 uur
ja, bij ons het jou aanvraag op een andere manier overgekomen en wel dat jij alleen zou komen en geen andere spelers of interns.

Tevens weet ik dat jatu en jij fuseren(2 grote account wat er lang gaat duren) en jij een intern hebt rr16 wat door jatu(gek genoeg) wordt overgenomen.

Daarnaast geef jij aan dat je dus niet alleen wilt komen en teven jou fusiepartner en de intern zelf allemaal wilt gaan edelen. Zo wil jij dus 2 accounts overnemen die samen groter zijn dan dat jij bent !

Alles bij elkaar optellend komen wij tot de conclusie om jou op die voorwaarden die jij stelt niet uit te nodigen.

Wij waren van plan jou uit te nodigen en jatu en rr16 als stam te internen, dat duurt nog erg lang maar voor de stam is het een uitgelezen kans om spelers (o.a. ik) naar links te kunnen edelen omdat boven en rechts al vastzit door stamgenoten.

greetz,
marcel

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als je goed leest telt de uitnodiging voor hem, de andere spelers zijn interns en deze zouden geen uitnodiging ontvangen.

Nog meer vragen ?.

w8w8w8, eerst zeg je dat er geen PM is waarin staat dat jullie dread willen en vervolgens post jij er zelf 1 waarin je hem invite? hahahahahha
 

DeletedUser

Guest
dat was zogezegd een antwoord op dreadkings bericht:
maar dat het eerste bericht van hem was heeft ie natuurlijk mooi weggelaten xd



The Impersonator op 25.12. om 14:26 uur
hoi dreadking,

gezien jou activiteit en ligging willen we jou wel uitnodigen in Sweet.

We hebben we een paar kleine zaken die we samen moeten oplossen.

1. je hebt een intern (jatu) die links naast mij ligt en ook naast een aantal andere spelers van Sweet. RR16 ligt daartussen wat betekend dat ik en wellicht 2 andere spelers een uitweg moeten hebben om te edelen, daarvoor zijn de dorpen van RR16 en jatu ideaal(zo hoeven ze jou niet te edelen).

2. je bent momenteel de enige en laatste die we uitnodigen, nu gaan we eerst ff kijken hoe het loopt. henkey nodigen we dus nog niet uit.

3 het is niet toegestaan om Bigtire aan te vallen die naast je ligt, zo krijg je problemen met yakari en met mij.

Stuur ff een pm terug of je de uitnodiging alsnog wilt of niet.

greetz,
marcel

-------------------------------------------

DreadKing op 26.12. om 12:07 uur
Hoi The Impersonator,

Ff één ding wil ik duidelijk hebben en dat is dat jatu absoluut geen intern is. Ik ben met hem in fusie en nemen onze 2 interns daarbij over.

Over het niet aanvallen van Bigtire kan uiteraard gesproken worden en dat hoeft geen problemen te geven , maar daar staat tegen over dat jatu en rr gewoon vrij blijven voor onze plannen.

Ik wil best joinen , maar uiteraard tegen deze voorwaarden. En mij edelen gaat nog een hele klus worden hahaha...dus daar maak ik mij absoluut niet druk om.

Maar jatu en ik zijn dus 1 acc en zo willen we ook graag gezien worden. Dus enkel een toetreding van het acc dreadking gaat niet gebeuren.

Bespreek dit maar binnen jullie stam en laat mij maar weten wat de mogelijkheden zijn

Grtz en fijne kerstdag

Dread

achja wat is het probleem nu juist?
Jatu en dread joinen plague, so be it.
Volgens mij is sweet nu gewoon jaloers dat zij deze 2 actieve accounts niet aan hun rangen hebben kunnen toevoegen! xD
 

DeletedUser

Guest
Alleen dreadking zou een uitnodiging kunnen krijgen, verder niemand en dat was binnen de stam besloten. punt.
Ik beweer ook niets anders, vind het wel grappig dat jullie dus spelers proberen te recruiten, die slecht zijn volgens jullie. :eek:

hij was bij sweet welkom, niet zijn interns.
Ik vind het raar dat Jatu niet welkom was op basis van groeirichting, of wacht ik weet het al, dan moesten jullie door Plague heen en dat zou nog eens lastig worden, ondanks dat wij alleen maar aan punten denken. :rolleyes:

Hij wilde zijn fusiepartner en intersn meenemen en er 10 jaar of wat over doen om alles over te nemen, daar gingen we niet mee akkoord..
Ik kon nergens in de PM iets over 10 jaar lezen? :D

Plague gaat het alleen om punten en that's is, getuigt dat van leidersinzicht ?.
Ik, als leider van ex-S.Inc heb samen met een van onze andere leiders, Aegon aka Victus, destijds heel veel spelers ontslagen om het beter voor de stam te maken, dan boeien punten me zeker heel veel? Ook krijgen wij enorm veel sollicitatie's binnen, ook vanuit Sweet, voor Plague.
We wijzen ze normaliter af, want punten boeien ons niet zoveel.

De reden dat we deze spelers wel aannamen is de strategische ligging, de kwaliteiten van de spelers, eerdere ervaringen met ze (S.Inc had een gedeeld forum met Hercules...).
Punten kwamen hier niet in voor..,

Denk trouwens dat onze leiders meer leidersinzicht hebben dan die van Sweet, want onze fusie loopt goed, ons recruitingsbeleid werpt tot nu toe zijn vruchten af, we hebben tot nu toe geen oorlogen verloren etc etc.
Sweet daarintegen, die de laatste tijd vooral bekend staat om de faalfusie, een slecht recruitingsbeleid en interne onrust. Dat getuigt van leidersinzicht wil je zeggen? :rolleyes:

Je kunt geen pm vinden waarin ik aangeef dat dreadking, jatu en rr16 kunnen joinen, dus lul niet zo stom
Ik noem toch ook duidelijk alleen DreadKing, wie is hier nou "stom"?
 

DeletedUser

Guest
Je kunt wel punt zeggen en dan denken dat het daar klaar mee is , maar mij een onterecht een vluchteling noemen , terwijl ik gewoon een nieuwe stam zoek wegens het wegvallen van mijn oude stam , vind ik gewoon niet netjes.

Daarnaast is overdrijven ook een vak"






Het aantal edelmannen dat nog opgeleid kan worden
Edelmanlimiet: 1023
- Edelmannen beschikbaar: 25
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 507
Er kan nog geproduceerd worden: 491

10 jaar?? hahaha

En daarnaast is er nooit sprake geweest van toetreding of aanvragen tot toetreding in Tfc....

Niet van jouw rechtsereeks maar onder andere henky solliciteerde maar die wou wel niet overkomen zonder jouw dus eigenlijk onrechtstereeks solliciteerde je wel zonder je weet misschien. Daarnaast vind ik het raar dat je nu zegt dat jatu geen intern meer is en dat je nog zoveel edels hebt,nochtans zei je tegen jorny21 in pm dat je te weinig edels had omdat je al druk had met jatu.
 

DeletedUser

Guest
Of DreadKing is aan het trollen, of hij heeft een feeder aan Jatu ( & intern) gehad.

Opmerkelijk is de post alvast
 
Bovenaan