Sweet & TfC. VS ~H~

DeletedUser

Guest
Niet van jouw rechtsereeks maar onder andere henky solliciteerde maar die wou wel niet overkomen zonder jouw dus eigenlijk onrechtstereeks solliciteerde je wel zonder je weet misschien. Daarnaast vind ik het raar dat je nu zegt dat jatu geen intern meer is en dat je nog zoveel edels hebt,nochtans zei je tegen jorny21 in pm dat je te weinig edels had omdat je al druk had met jatu.

1. Het dikgedrukte stuk slaat nergens op, merk al wel dat je een echte NOTer bent (niks tegen jou vendoux:p)

2. Goh, ik zou ook niet zomaar tegen mijn vijand zeggen dat ik een giga edelvoorraad heb, dat kan je makkelijk gebruiken als verrassingswapen, merk al wel dat je een echte NOTer bent (niks tegen jou vendoux:p)
 

DeletedUser

Guest
Jullie nemen hen alleen aan omdat dit tot op heden van belang is voor de ranking.

Ironisch, Sweet contacteerde een tijdje geleden alle stammen om zich heen om maar even een fusietje te doen (want ja, out of nowhere kreeg S.Inc ook een fusieaanbod) en fuseerde met Crows voor de punten, terwijl de fusie Plague en S.Inc zorgvuldig uitgedacht en uitvoerig besproken is voordat deze uitgevoerd is. Misschien omdat wij niet zo puntengeil zijn en liever eerst nadenken. En tot zover werpt dat zijn vruchten nog af, waar de fusie van Crows en Sweet naja, dat is inmiddels wel bekend denk ik :')
Daarbij vind ik het ook wel amusant dat Sweet zelf actief nieuwe interns (jatu en rr16) en nieuwe leden aan het binnen proberen te halen is, terwijl Plague gewoon doorspeelt en wel wacht op solli's. Wat getuigt nu meer van puntengeilheid? ;)

Hoe kunnen deze spelers van meerwaarde zijn als ze al bij TFC en Sweet hebben gesolliciteerd en daar niet zijn aangenomen ?.

Ook wel ironisch, in de pm's zie ik toch echt staan dat Sweet interesse had in Dread en Sweet het contact opnam, niet andersom :')

Het aantal edelmannen dat nog opgeleid kan worden
Edelmanlimiet: 1023
- Edelmannen beschikbaar: 25
- Edelmannen in opleiding: 0
- Aantal veroverde dorpen: 507
Er kan nog geproduceerd worden: 491

Challenge accepted!
 
Reactiescore
324
1. Het dikgedrukte stuk slaat nergens op, merk al wel dat je een echte NOTer bent (niks tegen jou vendoux:p)

2. Goh, ik zou ook niet zomaar tegen mijn vijand zeggen dat ik een giga edelvoorraad heb, dat kan je makkelijk gebruiken als verrassingswapen, merk al wel dat je een echte NOTer bent (niks tegen jou vendoux:p)

Niks tegen NOT! he.. :p
 

DeletedUser55586

Guest
Jorny?? Dat is diegene die ineens naar de vijand vertrok toch?? En dan zal ik hem vast wel op de hoogte houden van mijn edel limiet idd hahaha..logisch!

En dan wilde onze Jorn dat allemaal weten toen hij al had aangekondigd dat hij zou vertrekken en of ik hem wel of niet zou gaan aanvallen. Yep , heb hem in de waan gelaten dat hij zich absoluut geen zorgen hoefde te maken , maar dat moest ie wel...en terecht!!

En idd..de fusie was al besproken halverwege het vorige jaar en idd jatu heeft mij geholpen aan die edels..met een heel klein beetje bij farmen dan XD en idd is de fusie nu van de baan..daar zijn we beiden niet blij mee , maar men moet flexibel zijn in zijn tactiek right?? Aanpassen is het sleutelwoord hier zeker waneer je terug leest en ziet wat de mogelijke plannen van Sweet zijn mbt jatu.

Is het dan slim om gewoon door te internen|?? Ieder zijn eigen spel , maar wij vinden dus van niet..dus de spelers van jatu blijven gewoon op hun eigen account en Dread doet ook gewoon zijn ding.

Dit is echter wel het laatste wat ik er over te melden heb , want ik vind het zo wel welletjes geweest...;)
 

DeletedUser

Guest
had op dat moment VV van jorny toen je pm stuurde :) dat weet je toch nog
 

DeletedUser

Guest
xD BG met crows, blijkbaar worden er al dingen in de stam geregeld achter mijn rug :p
 
Bovenaan