Sweet & TfC. VS ~H~

Reactiescore
332
Ligt eraan. Als je tegen een speler op loop die veel :boog: in z`n dorp heeft :eek:

Daarom bouw ik soms mijn clears om. Als ik tegen vijanden lig die weinig tot geen boogjes gebruiken is het gewoon de classic clear. Zowel, met 400 bereden boog erin :p
 

DeletedUser

Guest
F. Je hebt geen :bboog: in je cleartje. :rolleyes:
Klopt.

Leemgroeven en hoofdgebouw :D
Dan duurt het 3 maanden eer ie zijn dorpje weer kan gebruiken, maar meestal stoppen die gasten dan.
Als je mijn guide leest, clicky, dan komt dat ook ter sprake, ik ga echter voor de combinatie HQ - boerderij, aangezien ze dan ook geen troepen + muur meer kunnen bouwen, btw, waarom leemgroeve? IJzermijn is langer bouwen. XD

Maar die GS-mijnen mollen zorgt ervoor dat de dorpen ook voor jou geen nut meer hebben, nu kan je nog farmen. XD

Ligt eraan. Als je tegen een speler op loop die veel :boog: in z`n dorp heeft :eek:
Dan gooi ik er een extra clear tegen. Op aanvalstroepen hoef je niet zuinig te zijn.
 

DeletedUser61935

Guest
De jongens van Hercules is al gespeeld. De oorlog is bijna ten einde, maar ze hebben het goed gedaan zou ik zeggen (zie spoiler)

Zijde 1:
Stammen: Sweet, TfC.
Zijde 2:
Stammen: ~H~

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,408
Kant 2: 6,246
Verschil: 2,838

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 201
Kant 2: 69
Verschil: 132

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 30,624,053
Kant 2: 50,304,529
Verschil: 19,680,476

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,932,658
Kant 2: 653,731
Verschil: 1,278,927

chart

Deze stats zien er toch wat anders uit dan die op de eerst pagina :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Leuke post, saaie oorlog. :p


Want jullie hebben op dit na nog andere serieuze stamacties gedaan de afgelopen tijd? :rolleyes:

Ja, die oorlog met Par. toen ze nog in SC zaten. Oh wacht ..

:D

Om eerlijk te zijn vond ik H een jaar geleden vrij sterk. Ik vond de aanvallende krachen van henky en de defensieve krachten van punicher toch wel overtuigend. Ok, punicher is in elkaar gezakt als een pudding maar toch.

Het was een sterke stam, maar daar is niks meer van over.

Van mij mag een slotje op dit intern topic, of H moet een verrassing in petto hebben?

Ik vond ze 3 maanden geleden ofzo nog een redelijk sterke stam met een dominante positie in de core, alleen jammer dat je er nooit iets van hoorde ..

Kan je ook zeggen dat ik zeker weet dat ik de speler ben van W21 die het meeste ondersteuning heeft gestuurd, in de oorlog Plague - S.Inc was een groot deel van de ondersteuning aan de S.Inc-zijde van mij, in de I.C.E vs. Sweet en S.Inc ondersteuning ondersteunden wij ook het meeste van I.C.E, ondanks de destijds nog relatief kleine grootte van ons...

*kuch* :D

Ik heb ooit toegang tot jullie forum gehad (je weet wel, ik had de VV, dat mocht niet van jullie, waardoor Destroying definitef besloot te stoppen en beroepspruster Jesse erop ging, met jullie goedkeuring, terwijl die nog een ander account had, erg slim van jullie) dus weet best waarom Feyerem heeft besloten deze Wereld op een ander account in een andere stam te vervolgen. Dat bevestigt hij trouwens ook. ;)

Enlighten us

btw, waarom leemgroeve? IJzermijn is langer bouwen. XD

Omdat leem meer gebruikt wordt

De jongens van Hercules is al gespeeld. De oorlog is bijna ten einde, maar ze hebben het goed gedaan zou ik zeggen (zie spoiler)

Zijde 1:
Stammen: Sweet, TfC.
Zijde 2:
Stammen: ~H~

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 201
Kant 2: 69
Verschil: 132

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,932,658
Kant 2: 653,731
Verschil: 1,278,927

chart

Deze stats zien er toch wat anders uit dan die op de eerst pagina :D:D:D:D

Alleen zijn Sweet en TfC nog vrij nieuwe stammen en heeft ~H~ op de vorige stammen geloof ik wel winst gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
~H~ heeft tijdens NF tijden verlies geleden alleen tijdens Dice tijd niet door te edelen van inactieve spelers die intern waren.
 

DeletedUser

Guest
Het antwoord werd al gegeven ash@ Leem gebruik je meer, en is dus duurzamer. Ijzer is meestal in overvloed..
 

DeletedUser

Guest
Het antwoord werd al gegeven ash@ Leem gebruik je meer, en is dus duurzamer. Ijzer is meestal in overvloed..

Uuuhm waar worden jouw :bijl: :zwaard: :speer: :boog: van gemaakt??
Toch niet van LEEM!! :confused:
 

DeletedUser

Guest
Het antwoord werd al gegeven ash@ Leem gebruik je meer, en is dus duurzamer. Ijzer is meestal in overvloed..
Hmmm, ben ik het niet mee eens.
Laatste waar een speler die onder vuur ligt een tekort aan heeft is leem, aangezien je bij gebouwen vooral hout nodig hebt en bij troepen vooral ijzer, leemoverschot is het gevolg van muntjes slaan, een positie waarin je slachtoffer waarschijnlijk niet zit. XD

ahaa..
Maar na de gebouwen moeten er weer troepen in..

Het is al zo lang geleden dat ik weer op het AF heb gekeken.
Dat ik weer ff moet inkomen.
Kom wat vaker langs zou ik zeggen... :D
 

DeletedUser

Guest
Mooi zo. Hoe gaat het trouwens ingame? Nog steeds broer en zus samen op het account?

Yeps nog altijd dezelfde ;)
Al moet ik zeggen dat zus het de laatste tijds iets drukker heeft gekregen in RL.
Maar indien ik haar echt nodig heb dan hoef ik maar te gillen..
 

DeletedUser

Guest
Yeps nog altijd dezelfde ;)
Al moet ik zeggen dat zus het de laatste tijds iets drukker heeft gekregen in RL.
Maar indien ik haar echt nodig heb dan hoef ik maar te gillen..

Gezellig, jullie zullen elkaar zeker wat vaker bellen dan de gemiddelde broer en zus. :p
 
Bovenaan