Sweet & TfC. VS ~H~

DeletedUser

Guest
Whahaha toch grappig hoe blij ze zijn dat ze de oorlog kunnen verklaren aan een dode stam...

Jullie oorlogsverklaring is alleen voor de stats? Lol, waarom dan nu pas? Omdat je nu pas ziet dat je ~H~ aan kan?
Zoals maikel131 al aanhaalde, zullen we de tijden van NF/Dice er eens bij gaan tellen?
 

DeletedUser58227

Guest
Whahaha toch grappig hoe blij ze zijn dat ze de oorlog kunnen verklaren aan een dode stam...

Jullie oorlogsverklaring is alleen voor de stats? Lol, waarom dan nu pas? Omdat je nu pas ziet dat je ~H~ aan kan?
Zoals maikel131 al aanhaalde, zullen we de tijden van NF/Dice er eens bij gaan tellen?

Kijk. Stel aub niet iedereen aansprakelijk hier voor.
Als het aan mij lag. Was die oorlog verklaart. Direct toen ik op W21 speelde ;)

Mij hoor je bij jullie echt niet over bang spreken :p
 

DeletedUser

Guest
Kijk. Stel aub niet iedereen aansprakelijk hier voor.
Als het aan mij lag. Was die oorlog verklaart. Direct toen ik op W21 speelde ;)

Mij hoor je bij jullie echt niet over bang spreken :p

Wie is er dan wel aansprakelijk voor?
 

DeletedUser

Guest
Whahaha toch grappig hoe blij ze zijn dat ze de oorlog kunnen verklaren aan een dode stam...

Jullie oorlogsverklaring is alleen voor de stats? Lol, waarom dan nu pas? Omdat je nu pas ziet dat je ~H~ aan kan?
Zoals maikel131 al aanhaalde, zullen we de tijden van NF/Dice er eens bij gaan tellen?

Oorlogsverklaring ok, maar een speciaal topic op AF -> Te lachwekkend..
 

DeletedUser

Guest
Kijk. Stel aub niet iedereen aansprakelijk hier voor.
Als het aan mij lag. Was die oorlog verklaart. Direct toen ik op W21 speelde ;)

Mij hoor je bij jullie echt niet over bang spreken :p

ik stel niet iedereen "aanpsrakelijk", ik bedoel gewoon in het algemeen...
~H~ was dan nooit een "TOP"-stam, maar uiteindelijk heeft ze vanaf dag 1 tot nu stand gehouden, dat kan je van weinig andere stammen zeggen. Al onze leden hadden ook zoals zovelen als een gek van de ene naar de andere stam kunnen springen, maargoed dat is dan ook nooit gebeurd...
De kans voor die oorlogsverklaring was er dus al vanaf dag 1... Nu iedereen kan zien dat ~H~ zo goed als uitgeleefd is komt die pas...
 

DeletedUser

Guest
ik stel niet iedereen "aanpsrakelijk", ik bedoel gewoon in het algemeen...
~H~ was dan nooit een "TOP"-stam, maar uiteindelijk heeft ze vanaf dag 1 tot nu stand gehouden, dat kan je van weinig andere stammen zeggen. Al onze leden hadden ook zoals zovelen als een gek van de ene naar de andere stam kunnen springen, maargoed dat is dan ook nooit gebeurd...
De kans voor die oorlogsverklaring was er dus al vanaf dag 1... Nu iedereen kan zien dat ~H~ zo goed als uitgeleefd is komt die pas...

Om eerlijk te zijn vond ik H een jaar geleden vrij sterk. Ik vond de aanvallende krachen van henky en de defensieve krachten van punicher toch wel overtuigend. Ok, punicher is in elkaar gezakt als een pudding maar toch.

Het was een sterke stam, maar daar is niks meer van over.

Van mij mag een slotje op dit intern topic, of H moet een verrassing in petto hebben?
 

DeletedUser

Guest
ik stel niet iedereen "aanpsrakelijk", ik bedoel gewoon in het algemeen...
~H~ was dan nooit een "TOP"-stam, maar uiteindelijk heeft ze vanaf dag 1 tot nu stand gehouden, dat kan je van weinig andere stammen zeggen. Al onze leden hadden ook zoals zovelen als een gek van de ene naar de andere stam kunnen springen, maargoed dat is dan ook nooit gebeurd...
De kans voor die oorlogsverklaring was er dus al vanaf dag 1... Nu iedereen kan zien dat ~H~ zo goed als uitgeleefd is komt die pas...

Wat maakt die oorlogsverklaring uit, het gaat gwn over oorlog niet over het verklaren ervan
 

DeletedUser58227

Guest
Zoals ik in het andere topic al zei. Heb je gelijk in. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat maakt die oorlogsverklaring uit, het gaat gwn over oorlog niet over het verklaren ervan

Jah, het hoort over de oorlog te gaan, niet over de verklaring ervan.
De verklaring had er al een jaar kunnen liggen, nu pas als voor een peuter van 4 duidelijk is dat ~H~ verleden tijd is komt de "officiele" verklaring... Nou had dan lekker het oorlogje gespeeld, maar had die verklaring achterwege gelaten als het alleen om "oorlog" gaat en niet om "verklaren"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Deze hele oorlogsdverklaring is nutteloos en puur gemaakt voor pubers die van stats houden op moment dat het hun uitkomt

elk lid wat dorpen verliest van TFc wordt gekickt zodat stats niet mee kunnen tellen zoals tom de kleine en final decision

zelfs causa belly verliest dorpen aan een stam met slechts 1 lid :)


dat H ophoudt te bestaan staat vast en was al bekend voor de oorlogsverklaring dus is die oorlogsverklaring overbodig , de meeste leden zullen stoppen met tw en niet hun best doen om dorpen te behouden dus kan je dit geen oorlog noemen

succes verder op w21
 

DeletedUser

Guest
trololol nu deze oorlog verklaart is komt iedereen het AF op modder gooien?:p
 

DeletedUser

Guest
Deze hele oorlogsdverklaring is nutteloos en puur gemaakt voor pubers die van stats houden op moment dat het hun uitkomt

elk lid wat dorpen verliest van TFc wordt gekickt zodat stats niet mee kunnen tellen zoals tom de kleine en final decision

zelfs causa belly verliest dorpen aan een stam met slechts 1 lid :)


dat H ophoudt te bestaan staat vast en was al bekend voor de oorlogsverklaring dus is die oorlogsverklaring overbodig , de meeste leden zullen stoppen met tw en niet hun best doen om dorpen te behouden dus kan je dit geen oorlog noemen

succes verder op w21

Hahahahah wij hebben final en tom nooit ontslaan,zij zaten nog in Dice en waren toen al interns,zij zijn niet meegegaan dus in nieuwe stam toen TfC.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahah wij hebben final en tom nooit ontslaan,zij zaten nog in Dice en waren toen al interns,zij zijn niet meegegaan dus in nieuwe stam toen TfC.

Volgens mij is final geen intern want die noob zit in v1 en dat account is wel actief :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is final geen intern want die noob zit in v1 en dat account is wel actief :rolleyes:

was hij vroeger wel,omdat hij account opgaf,als ik me nu vergis zit er andere speler op waardoor account terug actief is
 

DeletedUser1527

Guest
Om eerlijk te zijn vond ik H een jaar geleden vrij sterk. Ik vond de aanvallende krachen van henky en de defensieve krachten van punicher toch wel overtuigend. Ok, punicher is in elkaar gezakt als een pudding maar toch.

Het was een sterke stam, maar daar is niks meer van over.

Van mij mag een slotje op dit intern topic, of H moet een verrassing in petto hebben?

ff een paar punten:

1 Sweet heeft al ik weet niet hoeveel spelers van Hercules aangevallen en dorpen veroverd zonder een oorlogsverklaring, bekijk het verlies van punisher maar eens.

2 een oorlogsverklaring om de stats is er juist voor, anders heeft de hele opzet om een oorlog te kunnen verklaren geen meerwaarde.

3 toen iedereen punisher ging stacken kon hij het nog aardig houden, na enige tijd hadden ze door dat het toch teveel verlies op leverde en hebben ze die dorpen voor ons gelaten omdat er geen andere mogelijkheid overbleef.

4 gelukkig ga jij niet beslissen of dit topic dicht kan, dit is aan de MOD of aan degene die hem heeft geopend.

5 H was wel een sterke stam, maar in Sweet is de samenwerking hechter en beter geregeld.
 

DeletedUser38776

Guest
wat er word bedoeld door JaTu snap ik.
Maar het account waar ik op speel dat valt al zolang aan...dus wij hadden allang een oorlogsverklaring kunnen doen. Zo heb ik ook veel contact gehad met spelers van ~H~ en waardeer ik ze ook.
 
Bovenaan