Sweet & TfC. VS ~H~

DeletedUser

Guest
Hoe kom je er eigenlijk bij dat we een BG zouden hebben met crows?
Zou niet weten met wat ze ons van dienst kunnen zijn

Als ik pm,s binnenkrijg dat crows en tfc. een bg hebben met elkaar moet ik het wel geloven e :eek:
En waarom zou het niet kloppen de bg aanvraag met lawzzz is bij jullie mislukt dus is het redelijk logisch dat jullie op de deur van crows gaan kloppen e ;)
Zijn de enigste 2 stammen waar jullie serieus wat front mee hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Als ik pm,s binnenkrijg dat crows en tfc. een bg hebben met elkaar moet ik het wel geloven e :eek:
En waarom zou het niet kloppen de bg aanvraag met lawzzz is bij jullie mislukt dus is het redelijk logisch dat jullie op de deur van crows gaan kloppen e ;)
Zijn de enigste 2 stammen waar jullie serieus wat front mee hebben ;)

Zou idd. misschien logisch zijn,maar zou graag keer die pm willen zien,zou je ze hier effe kunnen posten?
 

DeletedUser

Guest
laat maar zitten;)



Misschien OS die jullie hard nodig gaan hebben als jullie plague lastig blijven vallen..;)

Denk niet dat we van crows veel os gaan moeten verwachten met hun eigen oorlogen ;)
en we hebben trouwens zelf genoeg os om dat front te deffen,dat plague maar afkomt
 

DeletedUser

Guest
Denk niet dat we van crows veel os gaan moeten verwachten met hun eigen oorlogen ;)
en we hebben trouwens zelf genoeg os om dat front te deffen,dat plague maar afkomt

Denk je dat ik zomaar pm,s ga vrijgeven ?
Veel os moet je idd niet verwachten en zou maar opletten dat je geen nieuw front krijgt want het kan ook van de andere kant komen die clears misschien beter je bg uitkiezen.

Voor de rest kan hier wel een slotje op ~H~ staat momenteel rang 24 leuk voor de stats (easy target) maar dit noem ik spijtig genoeg geen oorlog maar meer aandacht zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1527

Guest
Als ik pm,s binnenkrijg dat crows en tfc. een bg hebben met elkaar moet ik het wel geloven e :eek:
En waarom zou het niet kloppen de bg aanvraag met lawzzz is bij jullie mislukt dus is het redelijk logisch dat jullie op de deur van crows gaan kloppen e ;)
Zijn de enigste 2 stammen waar jullie serieus wat front mee hebben ;)

als ik(of iemand anders uit Sweet) jou een Pm stuur dat we een BG hebben met Plague, ga je dat ook geloven ?.:D
 

DeletedUser

Guest
als ik(of iemand anders uit Sweet) jou een Pm stuur dat we een BG hebben met Plague, ga je dat ook geloven ?.:D

als je nou zegt dat je een gedeeld forum hebt gehad (en volgens mijn er ook een NAP bij) zou ik je geloven !:D
 

DeletedUser

Guest
Damn Vinkje,

Volgens mij droom je nog over Crows, get a live dude.
Elk topic hier op w21 zit je over Crows te lullen, doe dat aub op je eigen topic en laat anderen met rust met dat gelul van jou.
 

DeletedUser

Guest
Damn Vinkje,

Volgens mij droom je nog over Crows, get a live dude.
Elk topic hier op w21 zit je over Crows te lullen, doe dat aub op je eigen topic en laat anderen met rust met dat gelul van jou.

U mad?
 

DeletedUser

Guest
nee joh,

maar overal waar je komt probeert hij Crows af te kraken.
dat doe je noet op topics als deze.

Laat hem op zijn eigen topics spammen
 

DeletedUser

Guest
nee joh,

maar overal waar je komt probeert hij Crows af te kraken.
dat doe je noet op topics als deze.

Laat hem op zijn eigen topics spammen

het feit dat hij jullie stam afkraakt in elk topic heeft niks met spammen te maken!!:mad:
 

DeletedUser

Guest
check, ik wil er maar mee zeggen dat het hem behoorlijk hoog zit.

Zo hoog dat zijn eigen acc er onder komt te lijden want die is gewoon lachwekkend voor iemand met zo'n grote mond.
 

DeletedUser

Guest
check, ik wil er maar mee zeggen dat het hem behoorlijk hoog zit.

Zo hoog dat zijn eigen acc er onder komt te lijden want die is gewoon lachwekkend voor iemand met zo'n grote mond.

daarom moet hij ook elke week 2x naar een psychiater :p!
 

DeletedUser

Guest
check, ik wil er maar mee zeggen dat het hem behoorlijk hoog zit.

Zo hoog dat zijn eigen acc er onder komt te lijden want die is gewoon lachwekkend voor iemand met zo'n grote mond.

Mijn account is niet echt aan het lijden hoor :confused:
Misschien eens een aanval op mij organiseren maar dat zit er niet echt in bij jullie
 
Bovenaan