DeletedUser
Guest
Tanken & Ots gaan samenwerken, wisten jullie dat nog niet dan?:O
STX word hun slaaf/vv stammetje
Als je niets zinnigs te melden heb vervuil dan een ander forum
Tanken & Ots gaan samenwerken, wisten jullie dat nog niet dan?:O
STX word hun slaaf/vv stammetje
Als je niets zinnigs te melden heb vervuil dan een ander forum
Hey Marco, daar kan mlicka ook weinig aan doen 1 op de 10 keer komt er iets nieuws uit.
Ik ben dus al flabbergasted dat ze met iets nieuws komt.
Tanken & Ots is lek, dus het is niet moeilijk om info te krijgen
daarom is het ook zo makkelijk om jullie op het verkeerde been te zetten
kwestie van tijd dat het uitkomt
Je eigen stamgenootjes zeiden het tegen mij & die ken ik goed genoeg om te weten dat die nooit zou liegen
Jullie plan is natuurlijk wel de flop van w24, zelfs als die niet uitkomt
Nee, de flop van deze wereld is -HGK- die de oorlog verklaart aan Tanken op het moment dat ze bijna de helft zo klein zijn al.
Nee, de flop van deze wereld is -HGK- die de oorlog verklaart aan Tanken op het moment dat ze bijna de helft zo klein zijn al.
allemaal al voordat tanken viel besproken..
bud good, een lijstje maken?
floppers w24.
STX staat bijna altijd onder vv door Tanken.
Ots Kata't teveel.
Er gaat iets gebeuren tussen Tanken & Ots ( word besproken ), probeer je er niet onderuit te lullen, want ik heb het regelrecht van het Tanken forum gekregen
-hgk- is mijn eigen stam, dus daar zie ik geen kwaaltjes aan
maar jullie vinden de oorlogsverklaring naar tanken toe ongepast dus ook flop.
zijn jullie het hier een beetje mee eens jongens?
Bijna overal mee eens.. Alleen Dat van dat wij vv doen voor stx klopt niet
In de lucht praten, noemen we dat ... De wereld is nog maar begonnen. Hier nu al hoog van de toren blazen alsof je al bijna gewonnen bent ... beetje voorbarig? niet?
De overwinningsvoorwaarden voor w24 zijn duidelijk: De eerste stam die 1 maand lang 200 mil. kan houden is gewonnen. De nr. bezit juist 25% van dat bedrag. Dus is er nog een lange weg te gaan.
Weet je wat een goede diplo op het AF maakt? Bewijzen, pm's, namen noemen, met stats aantonen ... op die manier overtuig je mensen. Ik wil niet aanvallend zijn naar jou toe maar ik zie hier enkel een woord van jou, jij die iets beweert. Je bewering zou veel kracht winnen als je bewijzen post. Nu is het gewoon woord tegen woord.
en waarom zou je die achter de hand houden?