SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser62448

Guest
Tanken & Ots is lek, dus het is niet moeilijk om info te krijgen:p
 

DeletedUser62448

Guest
daarom is het ook zo makkelijk om jullie op het verkeerde been te zetten :p

kwestie van tijd dat het uitkomt:rolleyes:
Je eigen stamgenootjes zeiden het tegen mij & die ken ik goed genoeg om te weten dat die nooit zou liegen;)
Jullie plan is natuurlijk wel de flop van w24, zelfs als die niet uitkomt:eek:
 

DeletedUser17680

Guest
kwestie van tijd dat het uitkomt:rolleyes:
Je eigen stamgenootjes zeiden het tegen mij & die ken ik goed genoeg om te weten dat die nooit zou liegen;)
Jullie plan is natuurlijk wel de flop van w24, zelfs als die niet uitkomt:eek:

Nee, de flop van deze wereld is -HGK- die de oorlog verklaart aan Tanken op het moment dat ze bijna de helft zo klein zijn al. :D
 

DeletedUser62448

Guest
Nee, de flop van deze wereld is -HGK- die de oorlog verklaart aan Tanken op het moment dat ze bijna de helft zo klein zijn al. :D

allemaal al voordat tanken viel besproken..
bud good, een lijstje maken?

floppers w24.

STX staat bijna altijd onder vv door Tanken.
Ots Kata't teveel.
Er gaat iets gebeuren tussen Tanken & Ots ( word besproken ), probeer je er niet onderuit te lullen, want ik heb het regelrecht van het Tanken forum gekregen:p

-hgk- is mijn eigen stam, dus daar zie ik geen kwaaltjes aan:D
maar jullie vinden de oorlogsverklaring naar tanken toe ongepast dus ook flop.

zijn jullie het hier een beetje mee eens jongens?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nee, de flop van deze wereld is -HGK- die de oorlog verklaart aan Tanken op het moment dat ze bijna de helft zo klein zijn al. :D

Is het een idee om dit soort gesprekken in de praathoek verder te voeren zodat hier gewoon over de geweldige oorlog van het grote OTS tegen mini Swarm gepraat kan worden?
 

DeletedUser

Guest
allemaal al voordat tanken viel besproken..
bud good, een lijstje maken?

floppers w24.

STX staat bijna altijd onder vv door Tanken.
Ots Kata't teveel.
Er gaat iets gebeuren tussen Tanken & Ots ( word besproken ), probeer je er niet onderuit te lullen, want ik heb het regelrecht van het Tanken forum gekregen:p

-hgk- is mijn eigen stam, dus daar zie ik geen kwaaltjes aan:D
maar jullie vinden de oorlogsverklaring naar tanken toe ongepast dus ook flop.

zijn jullie het hier een beetje mee eens jongens?:rolleyes:

Bijna overal mee eens.. Alleen Dat van dat wij vv doen voor stx klopt niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou jij zegt bijna altijd...
Maar stx vraag al heel lang geen vv's meer aan.. Dus daarom was ik het er niet mee eens :p
 

DeletedUser62448

Guest
Ots is noob, alles wat ze tot nu toe hebben gezegt is nooit waar gemaakt.
juanitoe is zogenaamd anti tanken, alhoewel ze er liever mee samenspeeld.
Tanken heeft bewezen hoe hechte groep ze zijn, dit is sarcasme. ze kiezen eigen succes voor stamleden..
waar moet het nog heen? -hgk- versus the world.. so be it
& dan STX natuurlijk nog even gebruiken om vervolgends weg te spelen:p
 

DeletedUser

Guest
In de lucht praten, noemen we dat ... De wereld is nog maar begonnen. Hier nu al hoog van de toren blazen alsof je al bijna gewonnen bent ... beetje voorbarig? niet?
De overwinningsvoorwaarden voor w24 zijn duidelijk: De eerste stam die 1 maand lang 200 mil. kan houden is gewonnen. De nr. bezit juist 25% van dat bedrag. Dus is er nog een lange weg te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
In de lucht praten, noemen we dat ... De wereld is nog maar begonnen. Hier nu al hoog van de toren blazen alsof je al bijna gewonnen bent ... beetje voorbarig? niet?
De overwinningsvoorwaarden voor w24 zijn duidelijk: De eerste stam die 1 maand lang 200 mil. kan houden is gewonnen. De nr. bezit juist 25% van dat bedrag. Dus is er nog een lange weg te gaan.

maar je weet niet waar ik over praat, die Ots & Tanken spelers weten het donders goed maar doen er scheinbarig over:eek:
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat een goede diplo op het AF maakt? Bewijzen, pm's, namen noemen, met stats aantonen ... op die manier overtuig je mensen. Ik wil niet aanvallend zijn naar jou toe maar ik zie hier enkel een woord van jou, jij die iets beweert. Je bewering zou veel kracht winnen als je bewijzen post. Nu is het gewoon woord tegen woord.

Zoals:


SWARM slaagt er voor de eerste keer in winst te pakken op OTS&ATS :D

Zijde 1:
Stammen: SWARM
Zijde 2:
Stammen: OTS, ATS

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 54
Kant 2: 288
Verschil: 234

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 5
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 352,349
Kant 2: 2,000,763
Verschil: 1,648,414

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 156,993
Kant 2: 33,007
Verschil: 123,986

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Weet je wat een goede diplo op het AF maakt? Bewijzen, pm's, namen noemen, met stats aantonen ... op die manier overtuig je mensen. Ik wil niet aanvallend zijn naar jou toe maar ik zie hier enkel een woord van jou, jij die iets beweert. Je bewering zou veel kracht winnen als je bewijzen post. Nu is het gewoon woord tegen woord.

de bewijzen heb ik allang, alleen houd ik die achter de hand.
maar ik ga hier niet verder op in, tenzij Ots of Tanken nog gaat reageren:)
we zullen het vanzelf wel merken, maar denk goed na;)
 
Bovenaan