SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser63688

Guest
valt best mee hoe noob;) boerderij precies stacken zodat je er niet overheen gaat en telefoon zodat de muur nagenoeg op 0 heeft gestaan;) heb het even voor je opgezocht, eindeloos had die dag 39k ODA er bij;) ik daarentegen had die dag 260k ODD er bij;) en maar 1 dorp werd aangevallen;)

DeletedUser

Guest
@ BSRK: Nic00 tikte waarschijnlijk verkeerd en zijn toets '4' bleef hangen :confused:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat OTS hier de waarheid geweld aandoet.

DeletedUser63286

Guest
valt best mee hoe noob;) boerderij precies stacken zodat je er niet overheen gaat en telefoon zodat de muur nagenoeg op 0 heeft gestaan;) heb het even voor je opgezocht, eindeloos had die dag 39k ODA er bij;) ik daarentegen had die dag 260k ODD er bij;) en maar 1 dorp werd aangevallen;)

Op deze post fail je weer. Ofja dat zal je ervaring zijn.

DeletedUser63688

Guest
berichten doorgestuurd bsrk;) je bent zo lekker nieuwsgierig:) zie de tijd nachtbonus begint en 6 uur de tijd voor muren opbouwen;)

DeletedUser

Guest
Wat een onzin. Het is niet omdat Eindeloos wat def kilt dat er geen clears van andere konden komen en dat jij 260k ODD bij kreeg die dag was dus volgens jou enkel aan dat ene dorp te wijten?

DeletedUser63688

Guest
twee dingen ik zeg nergens dat ik goed ben in dit spel dus zullen we dat er buiten houden? want dat beweer ik niet, beweer alleen dat zeggen dat je 5 dorpen pakt niet meteen betekent dat SWARM als stam daadwerkelijk gas tegen geeft

en ja dat is allemaal aan dat dorp te wijten want ben maar op 1 dorp aangevallen die dagen, voorspelbaar want dat dorp ligt in eindeloos zn cluster dus vrij logisch dat hij dat dorp wel graag wil hebben

DeletedUser63688

Guest
en speciaal voor BSRK de waarheid het waren geen 24 maar 17 clears op 1 dorp + die twee edels;)

DeletedUser

Guest
Idd laat ons je spelkwaliteiten hierbuiten houden. Als je SWARM wil bekladden doe het dan zonder liegen want dat probeerde je nu wel te doen.
Als wij deze week voor de eerste keer 20 dorpen tijdens een actie kunnen terugpakken, dan is dat de eerste keer dat we er in slagen om iets te doen tegen de nr.2. Dus terecht dat ik deze ongemanipuleerde stats posts, ze zijn het resultaat van een stijgende leercurve bij SWARM.

DeletedUser63688

Guest
ik ga het voor jou niet bewijzen want dat hoef ik niet;) als je meer vragen hebt kan je het aan BSRK vragen, die heeft ze allemaal gehad;)

DeletedUser

Guest
Voor mij hoef je het niet te bewijzen, ik weet wat er gebeurd in de stam, vandaar dat ik wist dat je aan het liegen was.
Ik hoop dat je ook de clears van misha1 er bij gestuurd hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63688

Guest
ja hoor die zitten er ook bij;) en ook die van huub01 heet die geloof ik;) clear zijn clears en het dorp was hetzelfde dorp;)

DeletedUser

Guest
Dus zo vreemd is dat niet. Een 20-tal aanvallen op een dorp waar zwaar def in wordt gepompt en daardoor hou je dat dorp. Big deal.
Ik denk dat het belangrijker is om te leren dat OTS met leugens SWARM probeert te bekladden. Dus het AF zal vanaf nu toch wel de beweringen van OTS met een korrel zout moeten nemen want de kans is groot dat ze niet waar zijn.

DeletedUser

Guest
het probleem was dat het de eerste edel wasXD na 2 clears met daarvoor een scout waaraan die kon zien dat 2 clears nooit genoeg was geweest voor de stack die er stond:p

oke niet liegen nico dit was de eerste edel en die van net de tweede:p

http://nl24.tribalwars.nl/public_report/6495ea40a61cac0c086affd4a497f8f4

oke vertel wat is er echt gebeurt dan? 24 volle clears op 1 dorp en vervolgens je edels dood weten te krijgen? ondanks de 5 a 6 scouts die tussendoor zaten en jullie dus gewoon wisten dat het niet te winnen was?

"van 2 clears en en eerste edel" naar "2 clears en tweede edel" en dan "24 clears en 2 edels"
rare vorm van waarheid vind ik dat.

DeletedUser63688

Guest
die 24 was verkeerd geteld dat zei ik net ook dat waren dr 17 maar voor de rest klopt het;) ik zeg eerst een scout dan 2 clears en dan 2 edels;) en dat was het ook, daarom zeg ik dat het stom was omdat jullie hadden kunnen zien dat twee clears niet genoeg zou zijn

en dat eerste edel 2de edel dat was gewoon verkeerd gekeken maar dat heeft weinig met de waarheid verdraaien te maken aangezien het er om gaat dat jullie stomme acties aan het uitvoeren waren en niet of de eerste edel met def als meegestuurde troepen of de tweede edel met def als meegestuurde troepen had

DeletedUser

Guest
soms is het beter van te zwijgen en mensen te laten twijfelen dan te spreken en alle twijfel weg te nemen.

DeletedUser

Guest
"van 2 clears en en eerste edel" naar "2 clears en tweede edel" en dan "24 clears en 2 edels"
rare vorm van waarheid vind ik dat.

beter leg je die gast eerst ff de begrippen "leugen" en "waarheid" uit..

DeletedUser17680

Guest
Dus zo vreemd is dat niet. Een 20-tal aanvallen op een dorp waar zwaar def in wordt gepompt en daardoor hou je dat dorp. Big deal.
Ik denk dat het belangrijker is om te leren dat OTS met leugens SWARM probeert te bekladden. Dus het AF zal vanaf nu toch wel de beweringen van OTS met een korrel zout moeten nemen want de kans is groot dat ze niet waar zijn.

ho ho ho MRS. Julianos. :D Dat hij een vergissing maakt of zich verspreekt kan gebeuren. Hij komt daarna toch met bewijzen? Eind goed al goed. ;)

Bovenaan