SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser

Guest
Waarom hier van de toren gaan blazen dat je "bewijzen" hebt als je ze toch niet laat zien aan ons..
 

DeletedUser17680

Guest
Ots is noob, alles wat ze tot nu toe hebben gezegt is nooit waar gemaakt.
juanitoe is zogenaamd anti tanken, alhoewel ze er liever mee samenspeeld.
Tanken heeft bewezen hoe hechte groep ze zijn, dit is sarcasme. ze kiezen eigen succes voor stamleden..
waar moet het nog heen? -hgk- versus the world.. so be it
& dan STX natuurlijk nog even gebruiken om vervolgends weg te spelen:p

En wie durft nu nog te zeggen dat -HGK- niet arrogant is geworden door de NR1 positie?!? :D

Er was ook ooit eens een tijd dat de -HGK- leiding met de OTS-leiding sprak(Ik had het liever slijmen genoemd om even wat te provoceren) om samen Tanken aan te pakken, dus ik weet niet wat Mlicka hier nu allemaal komt lopen *piepen*. :D

en waarom zou je die achter de hand houden?

Kijk qua aanval/ verdedigings stats begrijp ik nog wel, maar andere informatie is toch wel redelijk gevoelig en kan de sfeer binnen een stam zomaar omdraaien.

OTS is een actieve gemeenschap als je hier dan dingen post die binnen de familie besproken zijn/ worden ga je eigen rechtertje spelen met info die niet voor heel de wereld bedoeld is en kan zelfs leiden tot het zien als verraad. Hetzelfde zal vast ook wel gelden over interne gegevens binnen andere stammen, maarja daar kan ik niet echt over oordelen. Bewijzen laat ik dus over aan diegene die bevoegd zijn binnen OTS. ;)

OTS heeft begin dit jaar intern een hoop moeten doorstaan, maar toch zijn we er nog. Sindsdien is alles alleen maar hechter geworden en is het gewoon één hechte familie die goed samenwerkend elke stam tot de grond klein kan maken.(mag je letterlijk nemen -->kata's gehe :D)
 

DeletedUser63688

Guest
Weet je wat een goede diplo op het AF maakt? Bewijzen, pm's, namen noemen, met stats aantonen ... op die manier overtuig je mensen. Ik wil niet aanvallend zijn naar jou toe maar ik zie hier enkel een woord van jou, jij die iets beweert. Je bewering zou veel kracht winnen als je bewijzen post. Nu is het gewoon woord tegen woord.

Zoals:


SWARM slaagt er voor de eerste keer in winst te pakken op OTS&ATS :D

jullie zullen alleen toch echt van betere huizen moeten komen om daadwerkelijk wat uit te kunnen gaan richten;)
 

DeletedUser62448

Guest
ik weet niet hoe jij het bekeken hebt.
maar wij kregen een enquette binnen de stam voor een bondgenoot met Ots..
volgends mij kwam dat van jullie kant & vonden wij dit wel handig..
Wij hebben zelf ook de bondgenoot afgezegt omdat Ots moeilijk deed dat DKP had gezegt op het AF.

"dat er ooit oorlog komt tussen Ots & -hgk-"

als wij zo graag een bondgenoot met Ots wouden hadden we die vervolgends toch nooit gequit?:rolleyes:
ik weet het niet precies, maar zoals ik het bekeken heb kwam het van jullie kant.

maar ik zeg het nogmaals, "zoals ik het bekeken heb" dus ik kan het fout hebben:)

ik zie trouwends nergends arrogantie vanuit -hgk- omdat ze nummer 1 staan.
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63286

Guest
En wie durft nu nog te zeggen dat -HGK- niet arrogant is geworden door de NR1 positie?!? :D

Er was ook ooit eens een tijd dat de -HGK- leiding met de OTS-leiding sprak(Ik had het liever slijmen genoemd om even wat te provoceren) om samen Tanken aan te pakken, dus ik weet niet wat Mlicka hier nu allemaal komt lopen *piepen*. :D

Het tropic was om elkaar beter te leren kennen, een extra spamtropic kon je het ook wel noemen. Tanken is er nouwelijks aan bod gekomen.
En het meeste wat ik heb gezien van de hoge spelers van ots is enkel interne.

OTS als stam


De #1 speler van OTS qua punten (hierbij 23 intern/fusie dorpen van ats niet meegeteld)


Ook is het bij frederikvdh merkwaardig dat hij steeds stilligt totdat hij een nieuwe fusie/intern doet.

Ik neem aan dat hij ook wel wat anders kan en zo heel OTS. Anders bestaat de stam al niet zolang en staan ze # 3 ODA als stam


Rang Stamnaam Verslagen
1 Geen tijd voor die showboys 67,59 Mio.
2 -HeT GrOtE KeRkHoF- 67,45 Mio.
3 Only Together Strong 45,16 Mio.
 

DeletedUser63688

Guest
WAAUUWWW ... en dit moet bewijzen dat we niet goed bezig zijn of wa?
Ik zie geen graten in het meesturen van wat def met je laatste edel. Als die dan stuk loopt ... tja ... dat kan gebeuren.
Je denkt toch niet dat een dergelijk uit de context gerukt rapport ook maar IETS bewijst. Ik denk dat de meeste op dit AF wel doorhebben dat hier geen waarde aan gehecht moet worden.

het probleem was dat het de eerste edel wasXD na 2 clears met daarvoor een scout waaraan die kon zien dat 2 clears nooit genoeg was geweest voor de stack die er stond:p
 

DeletedUser

Guest
beweer jij ... als dat zo is dan post je gewoon die rapporten maar dat doe je vreemd genoeg niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie nog altijd geen probleem met dat tweede rapport. Het is nu wel duidelijk dat je de boel manipuleert en ons hier blaasjes wijsmaakt.
Weet je wat: jij toont op het rapport welk dorpje aangevallen werd en ik toon het AF wat er echt gebeurd is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63688

Guest
oke vertel wat is er echt gebeurt dan? 24 volle clears op 1 dorp en vervolgens je edels dood weten te krijgen? ondanks de 5 a 6 scouts die tussendoor zaten en jullie dus gewoon wisten dat het niet te winnen was?
 

DeletedUser

Guest
wow, een derde versie van het verhaal over het mysterieuze dorp.
24 clears op 1 dorp, op een boerderijwereld en dan maar def in blijven pompen op muur 0!!! Wie is hier de noob?!?
Nu snap het AF waarom wij blijven scouten: Heel SWARM was met verstomming geslagen dat OTS bleef pompen en dat de verliezen voor 1 dorp zo groot waren. Ongelofelijk.
Heb ik onlangs op miss lex ook gehad: dorpje van 1.5k een paar clears op en maar blijven def pompen. 1 clear van mij = 1 def dorp van hem!!! Echt dat zijn goed bestede clears volgens mij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63286

Guest
het probleem was dat het de eerste edel wasXD na 2 clears met daarvoor een scout waaraan die kon zien dat 2 clears nooit genoeg was geweest voor de stack die er stond:p

:rolleyes:

Geef maar gewoon toe dat je failt. Of kom met bewijzen.
 
Bovenaan