DeletedUser
Guest
Waarom hier van de toren gaan blazen dat je "bewijzen" hebt als je ze toch niet laat zien aan ons..
Waarom hier van de toren gaan blazen dat je "bewijzen" hebt als je ze toch niet laat zien aan ons..
Ots is noob, alles wat ze tot nu toe hebben gezegt is nooit waar gemaakt.
juanitoe is zogenaamd anti tanken, alhoewel ze er liever mee samenspeeld.
Tanken heeft bewezen hoe hechte groep ze zijn, dit is sarcasme. ze kiezen eigen succes voor stamleden..
waar moet het nog heen? -hgk- versus the world.. so be it
& dan STX natuurlijk nog even gebruiken om vervolgends weg te spelen![]()
en waarom zou je die achter de hand houden?
Weet je wat een goede diplo op het AF maakt? Bewijzen, pm's, namen noemen, met stats aantonen ... op die manier overtuig je mensen. Ik wil niet aanvallend zijn naar jou toe maar ik zie hier enkel een woord van jou, jij die iets beweert. Je bewering zou veel kracht winnen als je bewijzen post. Nu is het gewoon woord tegen woord.
Zoals:
SWARM slaagt er voor de eerste keer in winst te pakken op OTS&ATS![]()
En wie durft nu nog te zeggen dat -HGK- niet arrogant is geworden door de NR1 positie?!?
Er was ook ooit eens een tijd dat de -HGK- leiding met de OTS-leiding sprak(Ik had het liever slijmen genoemd om even wat te provoceren) om samen Tanken aan te pakken, dus ik weet niet wat Mlicka hier nu allemaal komt lopen *piepen*.![]()
WAAUUWWW ... en dit moet bewijzen dat we niet goed bezig zijn of wa?
Ik zie geen graten in het meesturen van wat def met je laatste edel. Als die dan stuk loopt ... tja ... dat kan gebeuren.
Je denkt toch niet dat een dergelijk uit de context gerukt rapport ook maar IETS bewijst. Ik denk dat de meeste op dit AF wel doorhebben dat hier geen waarde aan gehecht moet worden.
Misschien is het handig als je alle rapportjes toont![]()
het probleem was dat het de eerste edel wasXD na 2 clears met daarvoor een scout waaraan die kon zien dat 2 clears nooit genoeg was geweest voor de stack die er stond![]()