SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser

Guest
Zo dit was even lekker leesvoer voor in de pauze;)....

Even een paar kleine dingen, Julia noemt vaak OTS als de toekomstig nummer 1?? Als ik mij niet vergis ligt HKG mooi op koers om de nummer 1 te blijven, onze groei ondersteunt dit ook. En het is op dit moment een beetje het verhaal van OTS dat ze eerst spelers/stammen bestrijden en vervolgens hier leden uit recruiten, kijk maar hoeveel er uit Tanken nu zijn over gegaan;)...

Succes toegewenst aan beide kanten:D!

IK zeg niet dat OTS de toekomstige nr.1 WORDT. Ik zeg dat ze dit kost wat kost willen bereiken en dat je de oorlogsverklaring aan het adres van SWARM in dit kader moet zien.
 

DeletedUser62448

Guest
dan moeten zen nog harder hun best doen, of nog harder recruteren van Tanken leden..
want ze lopen achter & ze gaan 3x zo traag als -hgk- die minder leden heeft:p
 

DeletedUser63688

Guest
zoals het er uit ziet word het een oorlog tussen hgk en ots aan het einde dus dan word het toch de winnaar van de oorlog die eerste word? dat is niet meteen degene die er als grootste of met de minste leden in gaat;)
 

DeletedUser62448

Guest
ik denk dat isidorus & tai-pan samen Ots weg spelen:p
vooral met die nieuwe pro's op isidorus.. als ze het goed met elkaar kunnen vinden gaan ze het ver schoppen!:)
 

DeletedUser

Guest
kata-oorlogje is voor de incompetenten en de wanhopigen. Waarom zou je iets stukmaken als je het zelf wilt pakken? Je maakt alleen iets kapot dat je niet moet hebben of dat je niet KAN hebben.
 

DeletedUser17680

Guest
kata-oorlogje is voor de incompetenten en de wanhopigen. Waarom zou je iets stukmaken als je het zelf wilt pakken? Je maakt alleen iets kapot dat je niet moet hebben of dat je niet KAN hebben.

Waarom niet? :eek: Slopen geeft gewoon een satisfaction en daar speel ik onder andere voor. :D
 

DeletedUser

Guest
Als die stam namen leest, kan je gewoon niks anders denken dan:
Wat een noob bende :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? :eek: Slopen geeft gewoon een satisfaction en daar speel ik onder andere voor. :D

Echt serieus leer TW spelen anders;)
Faalzors die alleen maar kunnen slopen hebben we al genoeg:eek:

Ga jij maar weer lekker die dorpjes opbouwen knullie:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
je kunt best kata's gebruiken maar Ots gebruikt er teveel, zoveel dat het voor de verdediger niet leuk meer is.

Wat ik vind is dat we dat met alle stammen die dit niet leuk vinden een Kata Mass op ots gaan gooien.
En dat gooid iedereen een account helemaal kapot.
Kijken hoe leuk ze dat vinden als ze 3/4 accounts hebben die allemaal dorpen hebben met 26 punten:eek:
 

DeletedUser

Guest
en terug een bewijs dat sarcasme niet werkt op dit forum, lol
 

DeletedUser63286

Guest
Wat ik vind is dat we dat met alle stammen die dit niet leuk vinden een Kata Mass op ots gaan gooien.
En dat gooid iedereen een account helemaal kapot.
Kijken hoe leuk ze dat vinden als ze 3/4 accounts hebben die allemaal dorpen hebben met 26 punten:eek:

Ik ben er eigenlijk wel voor in.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er eigenlijk wel voor in.

Als hun kansloos accounts gaan afbreken kunnen wij dat natuurlijk veel beter met zijn alle.;)

Je kan kata's gebruiken op farm smed ah en hqers,
maar als je gs karzerne en dat soort onzin gaat afbreken mag je van mij opdonderen;)
 

DeletedUser63286

Guest
Vind het eigenlijk suf als je doelloos gebouwen gaat slopen. Alleen de muur en de verzamelplaats en als ze blijven dodgen de ah and that's it.
 

DeletedUser17680

Guest
Als je je dorp niet kapot wil hebben vang die rot clear dan op!@@@@
Zolang spelers blijven dodgen vind ik kata'en helemaal niet raar...En dan spreekt hier iemand over een dorpje van 26 punten, maar welke malloot gaat nou een dorp helemaal kata'en?


Echt serieus leer TW spelen anders;)
Faalzors die alleen maar kunnen slopen hebben we al genoeg:eek:

Ga jij maar weer lekker die dorpjes opbouwen knullie:rolleyes:

Jaaa, want aanvallen met katapulten en dorpjes uitbouwen hoort niet bij het spelen van TW... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Als je je dorp niet kapot wil hebben vang die rot clear dan op!@@@@
Zolang spelers blijven dodgen vind ik kata'en helemaal niet raar...En dan spreekt hier iemand over een dorpje van 26 punten, maar welke malloot gaat nou een dorp helemaal kata'en?




Jaaa, want aanvallen met katapulten en dorpjes uitbouwen hoort niet bij het spelen van TW... :rolleyes:

thats what you said.
Dus in de verre toekomst willen we alle clears die op jou zouden gaan komen opgevangen zien worden.
doe je dat niet, spreek je, je zelf nu tegen;)
 

DeletedUser

Guest
Als je je dorp niet kapot wil hebben vang die rot clear dan op!@@@@
Zolang spelers blijven dodgen vind ik kata'en helemaal niet raar...En dan spreekt hier iemand over een dorpje van 26 punten, maar welke malloot gaat nou een dorp helemaal kata'en?




Jaaa, want aanvallen met katapulten en dorpjes uitbouwen hoort niet bij het spelen van TW... :rolleyes:

Op een boederij wereld ga jij lopen stacken?:D
Gowd lag ik maar naast je faalhaas;)

En als iemand mij gaat kata'en kan ik dat natuurlijk veel beter droeftoeter..
Je moet ffkes tw leren spelen.
Kataén op alle gebouwen is voor brainless tards die geen flauw benul hebben hoe het spel te spelen;)
 
Bovenaan