DeletedUser
Guest
Je kan ook een handtekening instellen op het forum he
Gebruikersinstellingen > Wijzig handtekening
Dan hoef je die niet steeds te copy pasten.
@Miss lex
Je kan ook een handtekening instellen op het forum he
Gebruikersinstellingen > Wijzig handtekening
Dan hoef je die niet steeds te copy pasten.
Een beetje zoals David en Goliath
Succes!
@Miss lex
Voor mij is zoals David tegen David
Aangezien we maar met een 9 tal man strijden tegen SWARM.
Ik denk dat we tesamen ook aan een 15 tal miljoen punten zitten met onze 9 spelers, dus voor mij is het een gelijk opgaande strijd .....
en een ander OTS-lid die hun oorlog tegen een 4 keer kleinere stam 'grappig' vindt en nog 1 die het doet om ons te helpen.ik vnd het een beetje zielig van je dat je op het algemeen forum zo gaat doen over die oorlog tegen jullie,, Dat van OTS heeft zoveel meer punten,... moet je niet zeggen
Ze willen ons wegvegen om zo een sterkere positie te verwerven en dat kunnen wij natuurlijk niet zomaar toelaten.begin je gwn op een andere wereld
Dat kan ik best geloven dat het voor JULLIE niet uitmaakt!!!wie begonnen is of met hoeveel we aanvallen maakt allemaal niet uit
tot nu toe heb ik al 1 pm gekregen met de vraag om deze lijn te stoppen
en een ander OTS-lid die hun oorlog tegen een 4 keer kleinere stam 'grappig' vindt en nog 1 die het doet om ons te helpen.
Zoals het AF kan lezen stelt Fifie11 het hier zeer onomwonden en duidelijk stelt wat ik in de eerste posts stelde 'en dat was ook het bijschrift bij hun oorlogsverklaring'
Ze willen ons wegvegen om zo een sterkere positie te verwerven en dat kunnen wij natuurlijk niet zomaar toelaten.
Dat kan ik best geloven dat het voor JULLIE niet uitmaakt!!!
Hier schiet je toch wel wat te kort in je inzicht in de spel. SWARM zou dus zichzelf moeten verdrievoudigen om op 3 te komen. Stel nu dat we dagelijks 10 dorpen zouden kunnen pakken dan zijn we een jaar bezig om de nr.3 te halen. Ik zie ons dat nog niet gauw doen. Dus kan ik realitsch zeggen dat het ons niet te doen is voor die 3de of 4de plaats.swarm hoopt op veel hulp zodat ze kunnen doorstoten en groeien om in de top 3 te komen
Beste Agni, wat maak je er toch een hokuspokuz van allemaal man. Theorieën over safezones, nr .1 positie behalen en nog meer van die onzin blabla.
Het enige ware is dat jullie ons al een tijdje lastig vielen met diverse massa's waarin jullie hopeloos faalden. Stuk of 5 dorpen geloof ik in totaal . Dat we het nu eindelijk eens wat rustiger kregen met Tanken, zodat we even wat meer aandacht aan jullie konden geven waar jullie zo hard op zaten te wachten blijkbaar.
En nee we vallen niet met de gehele stam aan. Max 10-15 leden, qua grootte zo ongeveer als van jullie