SWARM vs OTS&ATS

DeletedUser61241

Guest
Geloof me beste Julia, Ik denk dat jij het in dit geval niet helemaal begrijpt.
Je zegt dat ik het niet begrijp, maar mijn broer zal echt geen leugens vertellen wat betreft een stamverandering.
En ja. Peter is mijn broer.

Dus misschien moet jij je maar niet gaan bemoeien met welke intenties FFH naar OTS is gegaan, en als je dat wel doet, in ieder geval niet over mij.
 

DeletedUser61692

Guest
@ Peter: Ik kan maar een iets zeggen tegen jou: jij wist het ook al lang hé ... dat is de reden dat je met de kleintjes in je stam naar OTS gevlucht bent, dat je de twee accounts van daan22 en highking (die tussen jou en SWARM liggen) naar ATS stuurt ... ipv dapper te vechten heb jij gekozen voor de veilige omgeving en zorg je voor je eigen bescherming ten koste van anderen. Zonder ook maar enige clear in te zetten tijdens de actie, kom jij nu opeens wel in actie met wat scouts en edels. Zeer ... euh ... dapper. Wij zijn niet verrast van de strijd die OTS al van in het begin voert wel van het feit dat ze nu openlijk gaan voor het wegvegen van SWARM ... of zoals het onderschrift van de oorlogsverklaring zegt: leave or die ...

sorry, was op vakantie en vanaf daar kon ik niet meedoen aan de actie...

volgende keer geef ik hem ff op het AF door, dan kan iedereen er rekening mee houden!

maar idd ik wist al lang dat er oorlog zou komen, dat was iets wat vast stond, en als je het niet zag aankomen moest je wel heel blind zijn.

Wat je bewering betreft dat er strijd was tussen FFH en OTS. Laten we dat even nader bekijken!!!

6 dorpen gingen van OTS naar FFH.
Maar laat ons die 6 dorpen eens onderzoeken:

[194] Why Go (683|421) K46 5,333 I Used To Love H.E.R [OTS] iWobWob [FFH] 2012-04-05 00:57:00
[194] Why Go (683|421) K46 5,333 I Used To Love H.E.R [OTS] iWobWob [FFH] 2012-04-04 13:52:39

[045] Down (672|411) K46 8,984 Tommieboyy [OTS] iWobWob [FFH] 2012-03-16 09:36:24
Hoog 014 (660|395) K36 6,507 kevin007 [OTS] smoutje [FFH] 2012-03-04 21:33:40
[194] Why Go (683|421) K46 4,600 SweatDream [OTS] iWobWob [FFH] 2012-02-25 12:05:46
[193] Who You Are (681|420) K46 6,795 SweatDream [OTS] iWobWob [FFH] 2012-02-24 16:56:16


Tiens ... het gaat dus puur over de doodstrijd van 1 van de leden van FFH tegen OTS. De dorpen zijn gecounterde dorpen.
De eenzame strijd van de wijlen iWobWob tegen OTS (clicky)
Het ziet er toch naar uit dat het sterke, oorlogvoerende FFH zijn stamlid aan zijn lot overliet.

63 dorpen gingen van FFH naar OTS (clicky)

Ik zie geen strijd hoor tussen FFH en OTS. Ik zie OTS dorpen pakken van FFH en daarna FFH-spelers naar OTS trekken.
Het lijkt mij duidelijk dat FFH vluchtte naar OTS.

dit vind ik een heel mooie en tegelijk belachelijk kortzichtig...

zoals je kan zien bij de statistieken zijn er vele malen meer dorpen verloren aan OTS, daarnaast hebben wij als FFH constant in de top 10 gestaan met ODD... sterker nog, wij stonden (ver) boven Swarm/#R...

de keuze van de overstap is niet meer dan logisch, aangezien jij ook al aangaf dat er een oorlog kwam.

dan is 1+1 2 toch?

if you can't beat them, join them!
 

DeletedUser61692

Guest
achja...

maar het gaat over de oorlog tussen Swarm en OTS als ik het goed heb

hoe staat het er tot nu toe voor?
 

DeletedUser54745

Guest
Toch ben ik liever groot dan klein.

Zijn er al leuke rapporten ?
 

DeletedUser54745

Guest
Mijn autofarmen zijn mijn vinger die klikken op de muis en me arm beweegt de muis langs de c knopjes :D
Ik farm sinds gister met 50 dorpen en me nieuwe co farmt als een gek <3
 

DeletedUser

Guest
doe het nu al voor Braga maar stam heeft vrienden prijsje 50 pp :)
 

DeletedUser

Guest
Zo dit was even lekker leesvoer voor in de pauze;)....

Even een paar kleine dingen, Julia noemt vaak OTS als de toekomstig nummer 1?? Als ik mij niet vergis ligt HKG mooi op koers om de nummer 1 te blijven, onze groei ondersteunt dit ook. En het is op dit moment een beetje het verhaal van OTS dat ze eerst spelers/stammen bestrijden en vervolgens hier leden uit recruiten, kijk maar hoeveel er uit Tanken nu zijn over gegaan;)...

Succes toegewenst aan beide kanten:D!
 

DeletedUser61692

Guest
Zo dit was even lekker leesvoer voor in de pauze;)....

Even een paar kleine dingen, Julia noemt vaak OTS als de toekomstig nummer 1?? Als ik mij niet vergis ligt HKG mooi op koers om de nummer 1 te blijven, onze groei ondersteunt dit ook. En het is op dit moment een beetje het verhaal van OTS dat ze eerst spelers/stammen bestrijden en vervolgens hier leden uit recruiten, kijk maar hoeveel er uit Tanken nu zijn over gegaan;)...

Succes toegewenst aan beide kanten:D!

eerst weten wat voor vlees je in de kuip haalt haha
 
Bovenaan