Strijd der Titanen!

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Jammer dat de openingspost zo kinderlijk geschreven is, onder het mom dat het niveau hier toch laag is.
Dat is dan in deze gebleken, ook vind ik de naam relatief slecht gekozen, dat terzijde; succes aan beide partijen! ;)
 

DeletedUser67517

Guest
Jammer dat de openingspost zo kinderlijk geschreven is, onder het mom dat het niveau hier toch laag is.
Dat is dan in deze gebleken, ook vind ik de naam relatief slecht gekozen, dat terzijde; succes aan beide partijen! ;)

Ik had je al horen ragen over de openingspost inderdaad:p:D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Nja ik ga mijn tijd niet eens besteden aan je openingspost, het leest vervelend en slaat zo goed als nergens op.
De door jou geschreven blog was daarentegen op te janken, vooral je verklaring; we hadden een extraatje nodig tegen Amen, en dat is waar Aesthetician in het spel kwam.

Daarmee probeer je dus het rekruteren van een vijand, van gelijk staat aan de acties van faith, geoorloofd te maken omdat jullie een extraatje nodig hadden tegen Amen. Onder het mom 'compensatie' rekruteer je dus een vijand. Maar ik zal je gerust stellen, je kunt vrijuit blijven 'lullen' over de zaken. Ik heb de motivatie niet om langdurend tegen je in te gaan, komt bij dat ik niet geheel op de hoogte ben van de zaken afgelopen weken.
 

DeletedUser67517

Guest
Nja ik ga mijn tijd niet eens besteden aan je openingspost, het leest vervelend en slaat zo goed als nergens op.
De door jou geschreven blog was daarentegen op te janken, vooral je verklaring; we hadden een extraatje nodig tegen Amen, en dat is waar Aesthetician in het spel kwam.

Daarmee probeer je dus het rekruteren van een vijand, van gelijk staat aan de acties van faith, geoorloofd te maken omdat jullie een extraatje nodig hadden tegen Amen. Onder het mom 'compensatie' rekruteer je dus een vijand. Maar ik zal je gerust stellen, je kunt vrijuit blijven 'lullen' over de zaken. Ik heb de motivatie niet om langdurend tegen je in te gaan, komt bij dat ik niet geheel op de hoogte ben van de zaken afgelopen weken.

Dat extraatje was vooral om tegen Juvy en Amen gezamelijk te strijden. Moet jij toch zeker zien als ''voormalig stamleider en beleidsbepaler'' van Amen.
Amen en Juvy hadden een BG, Faith draaide niet lekker, er liep ruim 20mio punten over naar deze BG, waardoor DET kansloos zou zijn wanneer er geen actie ondernomen werd.
Wanneer Aes niet gerekruteerd zou worden door DET, zou het hoogstwaarschijnlijk toch weggespeeld/geinternt worden.
Extra stootkracht voor Amen hadden we echt niet nodig, enkel voor Amen in samenwerking met Juvy en de 4 spelers die overgelopen waren naar het ''noordelijk pact''.
 

DeletedUser65908

Guest
daarnaast niet vergeten dan AMEN kokro heeft opgenomen in de stam waardoor Faith lastiger ligt dat is toch ook extra kracht voor AMEN
 

DeletedUser71655

Guest
Excuseer the incredible hippo verliest veel dorpen en dat is zijn eigen fout :)

Volgens mij ben je alsnog een stam, en gezien de verliezen nu al een aantal dagen blijven doorgaan, vind ik niet dat je dit geheel aan de bespelers zelf kan verwijten, jullie hadden hem kunnen/moeten ondersteunen in de vorm van vvs en deff, met de deff is het volgens mij wel goed gekomen, maar met de vvs betwijfel ik, omdat het toch aardig makkelijk gaat, kan natuurlijk ook zijn dat de spelers/vvers er dusdanig weinig van bakken dat er zelfs met hoge activiteit nog zoveel dorpen worden verloren, maar daar kan ik niet over oordelen, dat weten jullie in Juvy beter denk ik:p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
DET ooit een toekomstperspectief als; 'kansloos' gehad? Houd je zelf niet voor de gek Cona.

''Wanneer Aes niet gerekruteerd zou worden door DET, zou het hoogstwaarschijnlijk toch weggespeeld/geinternt worden.''

Jij zult ook wel van M. vernomen dat er een plan was gemaakt voor Aesthetician.
Namelijk dat het account in amen zou komen, en ik zelf op zou gaan spelen om dan na anderhalve maand het account over te dragen naar een ander koppel uit Juvy. Arrogant als ik ben, denk niet dat Aesth weggespeeld of geinternt zou worden als ik er op zou spelen. Zeker niet met overschot aan middelen en het relatief kleine front. Kan zijn dat je hier niet van op de hoogte was, maar dat lijkt me stug. Immers zul je toch wel communiceren met je (mede)leiding, neem ik aan?

Graag attendeer ik je ook op het feit dat de DET-Faith-FeL-Fiction zijde al maanden groter is dan de juvy-amen zijde. Het is dus vrijwel triest dat je met een bewering komt dat jullie het nooit gered hadden ondanks jullie kwantiteit (zowel in personen(activiteit) als in dorpen). Maar bedankt als je juvy-amen dus beter acht dan det incl bondgenoten met de groottes voor de rekruut.

@Death before dishoner; ik heb helemaal niet de intentie om modder te gooien of det de hoek in de trappen omtrent de actie met Aesth. Ik heb er wel begrip voor. Enkel moet je het dan niet onder het mom 'we hadden een extraatje nodig om amen haar vieze spel' of iets dergelijks stoppen. Kom er dan voor uit dat je net als Faith met hardrock/teammafkees & ujelly, net als IT (de gehele samenstelling) als ook amen met kokro vijanden rekruteert. Kom er dan voor uit. Maar verkondig geen smoesjes naar de onwetende buitenwereld.
 

DeletedUser67517

Guest
DET ooit een toekomstperspectief als; 'kansloos' gehad? Houd je zelf niet voor de gek Cona.

Ja, DET heeft meerdere malen een kansloos toekomstperspectief gehad. Of vind je een voltallige leiding die door inactiviteit is weggespeeld, front en ''oorlog'' met een stam die drie a vier keer zo groot was als DET een vooruitstrevend perspectief?
Laten we wel wezen, DET had niet meer bestaan wanneer het beleid van Amen beter was, er zijn groffe fouten gemaakt in het beleid van Amen door zich te fixeren op Faith. Volgens mij was jij het ooit die het oude Leidingsteam van Faith ooit beschuldigen van het laten liggen van de RIM. Waar je je zelf ook schuldig aan hebt gemaakt.


Jij zult ook wel van M. vernomen dat er een plan was gemaakt voor Aesthetician.
Namelijk dat het account in amen zou komen, en ik zelf op zou gaan spelen om dan na anderhalve maand het account over te dragen naar een ander koppel uit Juvy. Arrogant als ik ben, denk niet dat Aesth weggespeeld of geinternt zou worden als ik er op zou spelen. Zeker niet met overschot aan middelen en het relatief kleine front. Kan zijn dat je hier niet van op de hoogte was, maar dat lijkt me stug. Immers zul je toch wel communiceren met je (mede)leiding, neem ik aan?
Aes had een te groot front, er zijn nauwelijks VV'ers in Amen en op offensief vlak floppen ze.
Dat je denkt dat je dat account solo had kunnen redden, met het minimaal aantal activiteit (Solo en een stam die niet/nauwelijks VV's draait) is leuk bedacht, maar ik geloof niet dat, wat voor team je er ook opzet, een account met zo'n actief front in een stam met een minimaal draagkracht er boven op had gekregen, laat staan dat je winsten zou boeken.
Er is structureel gewoon wat verkeerd in het beleid van Amen, en dat ga je niet met een team of een teamswitch oplossen.
Daarnaast zit ik niet meer in de leiding van DET.

Graag attendeer ik je ook op het feit dat de DET-Faith-FeL-Fiction zijde al maanden groter is dan de juvy-amen zijde. Het is dus vrijwel triest dat je met een bewering komt dat jullie het nooit gered hadden ondanks jullie kwantiteit (zowel in personen(activiteit) als in dorpen). Maar bedankt als je juvy-amen dus beter acht dan det incl bondgenoten met de groottes voor de rekruut.

Laten we eens terug gaan in de tijd, je post heeft erg weinig nuance. Alsof DET altijd groter is geweest qua kwantiteit?
Het antwoord is NEE.
DET's eerste BG die gesloten werd, was met Faith. DET was een stam die 3 a 4 keer zo klein was als Amen, lijkt me een legitieme reden om een BG te sluiten met een grotere stam.
De BG was enkel gefixeerd om Amen op noordelijk en zuidelijk vlak onder druk te kunnen zetten, En eerst hoofdzakelijk op het noordelijk front, gezien DET te weinig stootkracht had.

Het was dus ook een truckje om de aandacht van het zuidelijk front te houden, en we ons dus konden focussen op de rim en andere RIMstammen.
Faith wankelde en er werden winsten geboekt door Amen, dus dacht ''de beleidsbepaler'', als we dit doorzetten hebben we een huge safe.
Helaas pakten dat anders uit.

De tweede BG die we aannamen was de BG FeL, deze BG is tot stand gekomen toen Amen en STARK contact met elkaar hadden, en STARK wel heel erg Pro-Amen aan het worden was.
Lijkt mij ook geen verkeerde keuze geweest overigens, STARK bleek echter een flop te zijn, en is al compleet weggespeeld.

Niet geheel onbelangrijk: STARK en DET waren destijds +/- even groot en Amen 2x zo groot.

Dan kwam de recruit van Aes, dat was dus een reactie op de overmacht van Juvy en Amen en het destijds wankelende Faith.
Faith draaide voor geen meter, en het was wachten tot Faith zou vallen, in ieder geval. Dat was mijn prognose, we deden alles er aan om Faith te bemannen met goede teams en spelers, wat aardig gelukt is.
Maar wanneer dat niet zou lukken, zou de overmacht van Juvy en Amen op DET knallen, en een Xtra stootkracht als Aes is daarbij geen overbodige luxe.

Ik leg het binnen een paar zinnen uit, met waarom er keuzes gemaakt zijn geweest. Maar bij al die keuzes die gemaakt zijn, kun je tussen de regels door wel lezen dat het altijd een reactie is geweest op een kwantitatieve aanvulling van Amen.

Samenvatting:
Amen is 3a4 keer groter dan DET, BG met Faith.
Amen in contact met STARK, massa's worden geplanned op ''safe zone'' van DET, BG met FeL.
Amen krijgt een BG met Juvy (No. 1 en No. 2 destijds) DET reageert met rekruut van Aes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Graag attendeer ik je ook op het feit dat de DET-Faith-FeL-Fiction zijde al maanden groter is dan de juvy-amen zijde. Het is dus vrijwel triest dat je met een bewering komt dat jullie het nooit gered hadden ondanks jullie kwantiteit (zowel in personen(activiteit) als in dorpen). Maar bedankt als je juvy-amen dus beter acht dan det incl bondgenoten met de groottes voor de rekruut.

Jij weet evengoed als mij dat |F| zeer weinig voorstelde, ze konden zelfs MA niet wegspelen, daarbij was de communicatie met |F| echt 0,1, tenminste ik heb er echt nooit contact mee gehad:D
Dan FeL, niets tegen hun, maar heeft Juvy echt veel last van die stam gehad? Er is volgens mij tijdje terug een massa geweest op Nurse Joy, en toen Nurse een ban had hebben ze geedelt van het acc, verder kan ik me niets herinneren namelijk.

@Death before dishoner; ik heb helemaal niet de intentie om modder te gooien of det de hoek in de trappen omtrent de actie met Aesth. Ik heb er wel begrip voor. Enkel moet je het dan niet onder het mom 'we hadden een extraatje nodig om amen haar vieze spel' of iets dergelijks stoppen. Kom er dan voor uit dat je net als Faith met hardrock/teammafkees & ujelly, net als IT (de gehele samenstelling) als ook amen met kokro vijanden rekruteert. Kom er dan voor uit. Maar verkondig geen smoesjes naar de onwetende buitenwereld.

Heeft Amen ooit toegegeven dat de recruit van Kokro gewoon van de vijand recruiten was dan? Toen de discussie startte heeft Leon iets er proberen tegen in te brengen, totdat de echte bewijsjes kwamen en toen wilde hij niet meer verder reageren op de discussie, dus dat is zeker nergens gezegd;)
Daarbij komt nog, dat Amen ook nog eens enorm smerig heeft gespeeld met Kokro, dus ik denk niet dat Amen recht van spreken heeft over onze recruit, want dat zou nogal hypocriet zijn;)
 

DeletedUser65908

Guest
@Death before dishoner; ik heb helemaal niet de intentie om modder te gooien of det de hoek in de trappen omtrent de actie met Aesth. Ik heb er wel begrip voor. Enkel moet je het dan niet onder het mom 'we hadden een extraatje nodig om amen haar vieze spel' of iets dergelijks stoppen. Kom er dan voor uit dat je net als Faith met hardrock/teammafkees & ujelly, net als IT (de gehele samenstelling) als ook amen met kokro vijanden rekruteert. Kom er dan voor uit. Maar verkondig geen smoesjes naar de onwetende buitenwereld.


ik weet niet hoe jij dat las maar enige wat ik heb gezegt is dat AMEN extra stootkracht door het opnemen van kokro heeft en daardoor faith lastiger ligt


ik heb niet gezegt dat:
AMEN vies spel speelt;
AMEN een extra'tje nodig heeft
Iets over de andere door jouw benoemde accounts gezegt

wind jezelf niet zo op want dat is niet zo goed voor je hartje :p
 

DeletedUser67517

Guest
Ene van det/fel/faith zal nu wel heftige binnepret hebben :p

Nou, ik heb hier geen binnenpret om hoor. En ik weet ook zeker dat het niemand van Faith of DET was.
Zowel, dan staan er harde sancties op. Dat weten ze in alle drie de stammen ook wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Naja weetje, kan niet geloven dat iemand van juvy zelf of amen het was :p
 

DeletedUser67517

Guest
Naja weetje, kan niet geloven dat iemand van juvy zelf of amen het was :p

Kan ik ook niet geloven, ik weet niet wie er allemaal dat wachtwoord hebben, maar ESFR'en = Co's verslijten. Ik vraag me af of hij ook net zo hard zijn WW heeft versleten.
 

DeletedUser

Guest
Nou, ik heb hier geen binnenpret om hoor. En ik weet ook zeker dat het niemand van Faith of DET was.
Zowel, dan staan er harde sancties op. Dat weten ze in alle drie de stammen ook wel ;)

Je bent precies niet zeker over FeL? :p (Geen insinuatie)
 

DeletedUser

Guest
tja, dit zal toch weer de doofpot ingaan en er zal weer gezwegen worden en iedereen zal het ontkennen, de vraag is hoeveel moeten er nog komen :p
 
Bovenaan