Strijd der Titanen!

DeletedUser62454

Guest
Ik heb het niet over Juvy haar aandeel maar over jou eigen aandeel die je eigenlijk weg lacht.
Daarom heb ik het ook over jou zelfreflectie die naar mijn mening niet zo deugd.
Lees het nog eens over, volgensmij is de essentie je ontgaan.
Daarnaast hebben jullie inderdaad een stapje voor in de oorlog.
Lekker bezig.
 
Reactiescore
972
Ik heb het niet over Juvy haar aandeel maar over jou eigen aandeel die je eigenlijk weg lacht.
Daarom heb ik het ook over jou zelfreflectie die naar mijn mening niet zo deugd.
Lees het nog eens over, volgensmij is de essentie je ontgaan.
Daarnaast hebben jullie inderdaad een stapje voor in de oorlog.
Lekker bezig.

Dus jij vindt dat ik mijn mening niet had moeten geven?
 

DeletedUser

Guest
lachen dit hoor :D sommige mensen hier hebben echt een te 'kort lontje' en voelen zich bij de mening van een ander direct benadeeld en aangevallen:confused: kan men tegenwoordig niet eens meer tegen een beetje kritiek? Als je er niet tegen kan, kom dan ook niet op het AF.

Desalniettemin kan ik wel begrijpen dat de toon die DET zet in de (begin)post best wel kinderlijk is:eek: is leuk bedoelt enzo maar ik lees het nou niet met plezier ofzo ik zie veel liever een stukje verzorgd tekst van niveau met een beetje inhoud. Maargoed ik stel het alleszins op prijs dat er mensen zijn die het initiatief nemen om zo'n topic te maken:)
 

DeletedUser67517

Guest
lachen dit hoor :D sommige mensen hier hebben echt een te 'kort lontje' en voelen zich bij de mening van een ander direct benadeeld en aangevallen:confused: kan men tegenwoordig niet eens meer tegen een beetje kritiek? Als je er niet tegen kan, kom dan ook niet op het AF.

Desalniettemin kan ik wel begrijpen dat de toon die DET zet in de (begin)post best wel kinderlijk is:eek: is leuk bedoelt enzo maar ik lees het nou niet met plezier ofzo ik zie veel liever een stukje verzorgd tekst van niveau met een beetje inhoud. Maargoed ik stel het alleszins op prijs dat er mensen zijn die het initiatief nemen om zo'n topic te maken:)
Had ik graag gedaan, maar een volwassen topic op het AF van W38 zou te veel uit de maat springen.

Daarnaast ga ik morgen eerst eens een nieuw topic openen bij Aanvragen, die is namelijk dicht gegooid door de spam van enkele droeftoeters van Juvy.
Kunnen we mooi gelijk de stats en verhaallijn updaten. Was hard nodig.
 

DeletedUser62454

Guest
Dus jij vindt dat ik mijn mening niet had moeten geven?
Er bestaat niet enkel zwart en wit.
Er zijn veel kleuren, zoveel als je er maar kunt bedenken.
Weer probeer je de situatie naar je hand te zetten door mij iets te vragen waar maar een correct antwoord is. Namelijk nee je mag uiteraard je mening geven.

Mijn punt is dat je niet zo onschuldig hoeft te doen. Deze posts was zeker geen pietlullige mening. Ze waren zeer offensief op de man gespeeld en met een behoorlijke lack aan zelfreflectie. Ik wil wel alles gaan quoten en zeggen wat ik er offensief aan vind.
 
Reactiescore
972
Er bestaat niet enkel zwart en wit.
Er zijn veel kleuren, zoveel als je er maar kunt bedenken.
Weer probeer je de situatie naar je hand te zetten door mij iets te vragen waar maar een correct antwoord is. Namelijk nee je mag uiteraard je mening geven.

Mijn punt is dat je niet zo onschuldig hoeft te doen. Deze posts was zeker geen pietlullige mening. Ze waren zeer offensief op de man gespeeld en met een behoorlijke lack aan zelfreflectie. Ik wil wel alles gaan quoten en zeggen wat ik er offensief aan vind.

Als dat je goed doet, moet je dat zeker doen. Blijft staan dat Juvy zich voor schut heeft gezet en dat nog steeds doet, dus het is maar de vraag hoe zinvol het is.
 

DeletedUser51839

Guest
Voor de 500ste keer meneertje Trynocore, die beginposts zijn gereserveerd voor het verhaal van Juvy, dat je liever ons mee helpt bij de DET post om mensen een afkeer tegen Juvy te laten krijgen door middel van ongegeneerde spam. Maar te lui bent om een verhaaltje te schrijven, is 'nogmaals' niet mijn probleem, ik heb het tot 3x toe tegen je gezegd, en tot drie keer toe lees ik zo'n reactie. Ben je nou echt dom, of doe je maar alsof? Ik begin steeds meer te twijfelen in ieder geval....

Heb ondertussen wel door ja dat ik een "verhaaltje" mag schrijven. Alleen kan ik geen verhaaltje schrijven in de genre die jij begon ;)
 

DeletedUser

Guest
Eventueel wil ik binnenkort wel een stukje schrijven met aanvulling van andere oud hippo-ers etc etc, als het me lukt. Weet niet of ik er ook zo'n talent voor heb though. En moet het zozeer in die stijl? Heb het snel snel overlezen en het was leuk, maar beetje kinderachtig zoals backtolife al aangaf en dat is niet echt m'n ding. Buiten dat het kinderachtig is, moet ik je wel feliciteren om je schrijftalent +1.

Ook zou ik willen vragen aan beide partijen om te stoppen met klooien bij die co's aanvragen. De reactie van Maks was misschien niet de allernetste, mijn mening daarover komt nog een keertje, maar om dan wederzijds zulke grapjes uit te halen.. Ach kom eh :p Gelukkig greep Poo in (whew).


EDIT: Er zit wel een fout in; er was sindskort geen BG tussen Amen en Juvy!, ookal willen jullie dat niet geloven :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Nee het hoeft niet in deze schrijfsstyle, sterker nog. Als je hem beter kan maken, dan heb je mijn zege. Had enkel gehoopt dat het P&P niveau een beetje meer niveau kreeg, het tegenovergestelde gebeurde, helaas.
 

DeletedUser51839

Guest
Nee het hoeft niet in deze schrijfsstyle, sterker nog. Als je hem beter kan maken, dan heb je mijn zege. Had enkel gehoopt dat het P&P niveau een beetje meer niveau kreeg, het tegenovergestelde gebeurde, helaas.

De reden: kinderachtige verhaaltjes maken ...

Je kreeg wat je zelf heb gestart nu.
 

DeletedUser67517

Guest
Als ik van iemand had verwacht dat diegene van kinderachtige schrijfsels houd , ben jij dat wel.
Gewoonweg om het feit dat je zelf niks ander doet dan kinderachtige en posts vol spam het AF op te knallen, tyron de afvallige.
Mocht ik twee bans mogen uitgeven op het AF, waren jij en Barely Busy de eerste twee.
 

DeletedUser51839

Guest
Als ik van iemand had verwacht dat diegene van kinderachtige schrijfsels houd , ben jij dat wel.
Gewoonweg om het feit dat je zelf niks ander doet dan kinderachtige en posts vol spam het AF op te knallen, tyron de afvallige.
Mocht ik twee bans mogen uitgeven op het AF, waren jij en Barely Busy de eerste twee.

Hihi kom maar op Cona, je hebt vriendjes genoeg bij die mods toch? :D

Toch altijd leuk dat je denkt dat ik een kind ben ;)
 

DeletedUser67517

Guest
Hihi kom maar op Cona, je hebt vriendjes genoeg bij die mods toch? :D

Toch altijd leuk dat je denkt dat ik een kind ben ;)

Vriendjes genoeg bij de mods,?
Door dit soort uit de lucht genomen posts, denk ik inderdaad dat je een kind bent.
Je roept maar wat, zonder enige onderbouwing of argumentatie.

Er zat een week een stijgende lijn in je AF-optreden, maar het was maar weer van korte duur, je bent weer als een baksteen in je oude spam en noninformatieve patroon gevallen. Goed bezig!
 

DeletedUser66265

Guest
Nee het hoeft niet in deze schrijfsstyle, sterker nog. Als je hem beter kan maken, dan heb je mijn zege. Had enkel gehoopt dat het P&P niveau een beetje meer niveau kreeg, het tegenovergestelde gebeurde, helaas.

De reden: kinderachtige verhaaltjes maken ...

Je kreeg wat je zelf heb gestart nu.

Hou alstjeblieft op zeg, het is een prima opening vam cona. Dat jij geen ander verhaaltje kan schrijven vanwege jou incompetentie is jou fout, niet zijn fout.
Hou alstjeblieft op met deze belachelijke p&p tyron, je helpt jezelf momenteel weer de afgrond.
Overigens is dat niet het enige wat je doet, je plaatst hier ook een stereotype beeld voor je stam..

Enfin, als er volgende week nog geen verhaaltje uit faith staat wil ik wel wat proberen te schrijven :)
 

DeletedUser66265

Guest
Nee het hoeft niet in deze schrijfsstyle, sterker nog. Als je hem beter kan maken, dan heb je mijn zege. Had enkel gehoopt dat het P&P niveau een beetje meer niveau kreeg, het tegenovergestelde gebeurde, helaas.

De reden: kinderachtige verhaaltjes maken ...

Je kreeg wat je zelf heb gestart nu.

Hou alstjeblieft op zeg, het is een prima opening vam cona. Dat jij geen ander verhaaltje kan schrijven vanwege jou incompetentie is jou fout, niet zijn fout.
Hou alstjeblieft op met deze belachelijke p&p tyron, je helpt jezelf momenteel weer de afgrond.
Overigens is dat niet het enige wat je doet, je plaatst hier ook een stereotype beeld voor je stam..

Enfin, als er volgende week nog geen verhaaltje uit faith staat wil ik wel wat proberen te schrijven :)
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp Tyron's ergernis wel. Afgelopen discussies met Maks (en Cona) waren niet van niveau en vooral enkel tégen hem. Wie daar allemaal toe bijdroeg, daar ga ik me niet over uiten. De openingspost van Cona lijkt in eerste instantie inderdaad op subtiele zwartmakerij, waar Tyron zich (terecht) aan ergert. Echter moet de zwartmakerij van de openingspost deze keer wel met een korreltje zout genomen worden. Het is en blijft nog steeds een satirisch oorlogstopic, aangezien deze geschreven is door de vijand. De vijand hoeft niet gevleid te worden, wel verwacht ik uiteraard een minimum aan respect voor de vijand. In de openingspost vind ik normaliter een lichte subjectiviteit terug, maar imo bewandelt Cona netjes het pad tussen de twee grenzen. Zeker aangezien we de kans krijgen om zelf verhaal te doen.

Laat ruimte voor humor, daar deze ontspant en helpt relativeren ;-).


Tyron, enkel aan ons om te bewijzen dat ze compleet de mist in zijn gegaan en zodoende hun eigen graf hebben gegraven met het openen van dit oorlogstopic. :D Eveneens zullen ze het zich betreuren dat ze niet wat objectiever (lees: realistischer) geweest waren. (Devil)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Hou alstjeblieft op zeg, het is een prima opening vam cona. Dat jij geen ander verhaaltje kan schrijven vanwege jou incompetentie is jou fout, niet zijn fout.
Hou alstjeblieft op met deze belachelijke p&p tyron, je helpt jezelf momenteel weer de afgrond.
Overigens is dat niet het enige wat je doet, je plaatst hier ook een stereotype beeld voor je stam..

Enfin, als er volgende week nog geen verhaaltje uit faith staat wil ik wel wat proberen te schrijven :)

Denk toch dat jij een van de betere bent die het verhaal van faith vooral in het begin kan omschrijven, dus misschien iemand anders het verhaal van nu zeg maar omschrijft zodat er een geheel komt:p

Zal ook leuk zijn als iemand uit Amen een verhaaltje maakt en iemand van Juvy ook:d
 
Bovenaan