Strijd der Titanen!

DeletedUser66265

Guest
Denk toch dat jij een van de betere bent die het verhaal van faith vooral in het begin kan omschrijven, dus misschien iemand anders het verhaal van nu zeg maar omschrijft zodat er een geheel komt:p

Zal ook leuk zijn als iemand uit Amen een verhaaltje maakt en iemand van Juvy ook:d

Ik bedacht me pas net dat faith aan de kant van det staat, en daar al genoeg p&p voor is :p
Als ik een stukje schrijf lost dat de huidige probpemen niet op.

En de eerlijkheid gebies mij te zeggen dat ik geen goede verhalenschrijver ben, maar toch lijkt het mij wel geinig iets in elkaar te zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Ik bedacht me pas net dat faith aan de kant van det staat, en daar al genoeg p&p voor is :p
Als ik een stukje schrijf lost dat de huidige probpemen niet op.

En de eerlijkheid gebies mij te zeggen dat ik geen goede verhalenschrijver ben, maar toch lijkt het mij wel geinig iets in elkaar te zetten.

Maakt toch niet uit dat er meer p&p is, een verhaal van faith/amen/juvy is gewoon leuk erbij haha
 

DeletedUser73977

Guest
Leuke post Cona :).

Wat Faith.'s verhaal betreft, waar ik er al bij ben vanaf de oprichting van Faith. was ik de eerste weken/maanden meer een achtergrond co. En ook de tijd ervoor heb ik niet meegemaakt, dat is ook wel essentieel om het verhaal van Faith zo goed mogelijk te verwoorden. Ik zou zeggen ga je gang Nikki ;)
 
Reactiescore
972
Leuke post Cona :).

Wat Faith.'s verhaal betreft, waar ik er al bij ben vanaf de oprichting van Faith. was ik de eerste weken/maanden meer een achtergrond co. En ook de tijd ervoor heb ik niet meegemaakt, dat is ook wel essentieel om het verhaal van Faith zo goed mogelijk te verwoorden. Ik zou zeggen ga je gang Nikki ;)

Ik zou zeggen, doe het samen met Nikki. Vullen jullie elkaar mooi aan :)
 

DeletedUser65908

Guest
Thelin is terug bij AMEN die moet uit de lijst van gevallen spelers
 
Reactiescore
111

DeletedUser67517

Guest
Update 29-01-2015 Zuid-West: De nachtfuckz van Door de muur om 7 uur waren wederom succesvol. Er zijn +/- 30 dorpen buit gemaakt. Dit word beantwoord met een Massa op Linkeleos en Hossa Sossa vandaag. Met vooralsnog geen succes.
Daarnaast is de Rim-Stam in Zuid-Oost Amen voorbij gekomen, na leaves vanuit Amen-zijde, de reden is vooralsnog onbekend. Wel staat vast dat Amen zich zorgen moet gaan maken, en of (Oud) Hippo Amen ook uit het dal trekt, zoals Amen dat toendertijd ook heeft gedaan met Hippo.

Word vervolgd!
 

DeletedUser65908

Guest
vergeet niet dat juvy ook lekker dorpen aan het verliezen is tegen Team mean machine, die beginnen ook al lekker aan te tikken
 
Bovenaan