Strijd der Titanen!

Deleted User - 2242732

Guest
Hmm kan het me in het grootste gedeelte wel redelijk vinden.
Al ben ik zeker niet van mening dat de Amen/MLV spelers nu de wereld vies afsluiten.
Zoals je zelf al aangeeft had DET ook maar 4 a 5 dragende spelers zoals de meeste stammen dus dan begrijp ik de redenering van Jessey niet dat het gek is dat DET deze wereld niet gewonnen heeft. Voor de rest was de BG tussen oud Amen - Hippo er al zo lang dat het als stamgenoten voelden en vanuit beide kanten is er 100% gegeven voor elkaar en vandaar dus ook de fusie, met elkaar in oorlog gaan was gewoon geen optie.

Daarnaast wil je er wel op attenderen dat het beleid van Defect gewoon strict is Davy zat op CapNCook weer wat te klooien is gewoon een kick en overnemen die handel. Tyron dacht om een statement te kunnen maken zomaar te kunnen leaven ja dan moet je ook niet verwachten dat je weer terug mag. Dus zo wordt Defect echt wel geleid op een eerlijk manier en sluiten wij zeker niet de wereld vies af vind ik.

Als laatste wil ik graag toevoegen dat het jullie niet siert om maar te gaan hameren op Defect/Juvy/MLV. Deze wereld is net als vele andere werelden door veel strijd aan een einde gekomen en dan zijn minimaal toch wel felicitaties of een positief woordje op zijn plaats denk ik?

Ik vond je Robin altijd wel een waardige speler een aanwinst voor wereld 38 destijds.
Volgens mij vernam ik van Maks dat je ook op wereld 42 speelt in Vitae laten we er daar een leuke strijd van maken.

Dit is trouwens geen stukkie om een nieuwe lange discussie te starten gewoon mijn visie.

Dat van CapNCook wist ik niet, ik ging alleen van de juvy! periode vanuit, complimenten dan.
Echter verklaart dit nog niet waarom spelers als Louisiane worden meegenomen in de wereldwinst.

Ik geef jullie trouwens (MLV) toch positieve notes? mocht je daar overlezen? Ik stel enkel dat het jammer was dat MLV de wereld niet won in z'n eentje ;)

Dat ik juvy! niet loof kan je mij niet kwalijk nemen aangezien daar, toen ik nog speelde, nooit iemand opgestaan heeft om de mindere zaken aan te pakken. Ik heb dan ook de periode met michael als leiding niet meer meegemaakt.

w42 ging ik even bij cona spelen maar dat plan is weer afgeblazen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
Daarnaast wil je er wel op attenderen dat het beleid van Defect gewoon strict is Davy zat op CapNCook weer wat te klooien is gewoon een kick en overnemen die handel. Tyron dacht om een statement te kunnen maken zomaar te kunnen leaven ja dan moet je ook niet verwachten dat je weer terug mag. Dus zo wordt Defect echt wel geleid op een eerlijk manier en sluiten wij zeker niet de wereld vies af vind ik.

Nee idd niet vies, zeggen dat jullie de luxe hebben me niet meer nodig te hebben na al die tijd dat ik defmijntje was voor jullie. Zelfs jij persoonlijk kreeg veel def van me toen ik nog gewoon juvy lid was. Dan zou je voor minder de pest hebben als ze je als oud vuil behandelen.
 

DeletedUser

Guest
Mwah, w38 staat bekend als stab wereld, je ziet het overal terug en eerlijk is eerlijk het is wel waar.
Daardoor gaat de kwaliteit op de wereld automatisch al omlaag, en het helpt bepaalt niet dat MLV dan 2 van de grootste debielen van w38 in de stam gaan nemen. Zulke spelers moet je afstraffen, niet belonen voor hun barbaren edelen etc lijkt me?
Ik snap dat het een deff bron voor jullie was, maar ik zou iig niet met zulke figuren willen samen spelen.

Mjah het was in die tijd geen zooitje ongeregeld misschien omdat er ook amper tegenstand was denk ik? 4
De typetjes waar je het over hebt, zitten/zaten er denk ik meer in Juvy dan in DET als ik heel eerlijk ben, DET was nog vrij clean namelijk. Niet allemaal kwalitatief evengoed, maar gingen wel door elkaar voor het vuur en de samenwerking ging heel goed.

MLV leek idd wel degelijk, maar als je niet getest bent kunnen we natuurlijk niet goed oordelen, helemaal niet met die deffbunkers van een teammafkees en Louisiana er nog bij:p

Het valt we mee wat voor stab wereld het is dat maken vooral de DET spelers er van op elke wereld vinden stabs plaats en volgens mij valt Wereld 38 dan nog heel erg mee. Door stabs gaat niet direct de kwaliteit achteruit kwaliteit heeft een wereld over het algemeen of hij heeft het niet. Wereld 38 heeft volgens mij in het begin een redelijk goed niveau gehad al kan ik daar niet heel goed over oordelen maar dat idee heb ik wel in de loop der tijd is het niveau wat verslechterd door het stoppen van wat grote spelers maar het is volgens mij nooit echt dramatisch geweest ja soms wat inactiviteit maar ook dat komt op meerdere werelden voor. Het recruiten van Louisainne en teammafkees was een actie reactie volgens mij waarop het een reactie was weet ik niet precies meer zal ik even aan Roald moeten vragen. Desalniettemin zijn het aardige spelers die erop zitten (niet dat het de acties verlicht).

Juvy is zeker niet altijd geweldig geweest dat zeker niet maar ook in tijden dat er veel druk lag op Juvy zowel op aanvallend als defensief vlak heeft het toch echt ook sterke periodes gekend en is het echt niet zo dramatisch geweest als je beweerd. Ik weet niet hoeveel typetjes Juvy had maar DET had er zeker ook wel een paar alleen DET wist ze beter in het gareel te houden. Over wat er terecht was gekomen van de strijd tussen DET en MLV durf ik geen uitspraak te doen dat hangt van teveel factoren af die je achteraf niet kan beantwoorden.

Maar mijn mening over Juvy is dat het zeker niet de netste stam van W38 is geweest maar 75% van de spelers in Juvy destijds zijn kwalitatief gewoon goede spelers en zijn zeker niet spelers die vies het spelletjes proberen te winnen. Het zijn zoals ik al zei net die individuen in Juvy die het voor de rest verpest hebben daarmee wil ik zeggen dat je toch eerder de individuen moet afrekenen zoals Davy in plaats van de hele stam. Vooral Michael die Juvy top heeft geleid na het vertrek van Lance heeft toch het beste naar boven kunnen halen alleen had te maken met wat lastige spelers in de stam en ik vind dat hij daar top mee is omgegaan. Hou vooral in het achterhoofd dat Juvy niet echt een premade stam was zoals DET waar je toch al een stabiele basis hebt met spelers die je kent Juvy is een fusie tussen 2 stammen in de hoop dat het goed zou gaan en ik vind dat het goed heeft uitgepakt.

Nee idd niet vies, zeggen dat jullie de luxe hebben me niet meer nodig te hebben na al die tijd dat ik defmijntje was voor jullie. Zelfs jij persoonlijk kreeg veel def van me toen ik nog gewoon juvy lid was. Dan zou je voor minder de pest hebben als ze je als oud vuil behandelen.

Ik ga niet de hele discussie weer aan slingeren hier die hebben jij en Roald al weken gevoerd.
Als persoon vind ik je een hele aardige gozer alleen die actie was gewoon niet zo slim niet zo zeer de actie maar vooral het gedrag naar de leiders daarna ja dan vraag je een beetje om problemen, als het aan mij ligt mag je terug komen want ook jij verdiend de wereldwinst alleen heb ik niet de touwtjes in handen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Dat van CapNCook wist ik niet, ik ging alleen van de juvy! periode vanuit, complimenten dan.
Echter verklaart dit nog niet waarom spelers als Louisiane worden meegenomen in de wereldwinst.

Ik geef jullie trouwens (MLV) toch positieve notes? mocht je daar overlezen? Ik stel enkel dat het jammer was dat MLV de wereld niet won in z'n eentje ;)

Dat ik juvy! niet loof kan je mij niet kwalijk nemen aangezien daar, toen ik nog speelde, nooit iemand opgestaan heeft om de mindere zaken aan te pakken. Ik heb dan ook de periode met michael als leiding niet meer meegemaakt.

w42 ging ik even bij cona spelen maar dat plan is weer afgeblazen.

Niet alles was vies in Juvy! er waren inderdaad wat rotte momenten geweest maar voor zover ik het weet is BoB altijd clean gebleven, we hadden gewoon goede contacten met IAP wat de wereld in ons perspectief keihard heeft kunnen draaien. Natuurlijk zuur voor jullie dat er daarna meerdere spelers zijn weggelopen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
E: Ik heb je posts gelezen Robin, leuk weer eens wat van je te horen.

Wat een debiele reactie als je het mij vraagt, Cona's accie heeft op defensief vlak jullie stuk voor stuk geownd volgens mij. Jullie konden niet door Cona heen breken, dus je reactie zegt wel genoeg ja:D

Hier moest ik wel even een traantje (van het lachen) bij wegpinken, met alle respect, er is geen enkele noemenswaardige aanval opgezet tegen Cona. Één of twee keer hopeloos cleartjes op Cona gooien, die alles gewoon overstackte en alle berichtjes rood waren. Hoe kun je dit in eerste instantie ''ownen'' noemen, en ten tweede waarom falen wij dan per definitie. Ja die aanvallen faalde, dat wist ik al bij voorbaat (kan ik aantonen in pm's), maar in dezelfde periode slachtte we andere accounts af. Ga even je verhaal aan beide kanten halen voor je zulke uitspraken doet :p

Volgens mij was Faith er nog gewoon toen ik in Februari stopte? DET hield heel Faith nog overeind, maar doordat de sterkhouders van DET stopten, was het natuurlijk ook snel gedaan met Faith.

Nouja ''overeind'' dat is ook maar een relatief begrip :p Bij de oprichting van faith 2 werden in de eerste maand (november) As curious, Teammafkees, Dr. manhattan, De paashaas, koffiekan en solo superior gedeeltelijk soldaat gemaakt, bone crusher werd geinternd. In december worden krijgen ook -Ephedra. en rhyperior de eerste klappen. Januari ook Saevus en Ferb. In dezelfde maand word aaronlol in no-time opgerolt. In februari krijgen rhyperior en Saevusaquila weer flinke klappen. Moet ik nog doorgaan?

Of is inmiddels duidelijk dat Faith constant accounts verliest, ondanks de sterk houders van DET. De tweede vraag die je moet stellen is, waarom zijn de sterk houders van DET gestopt, en die van MLV/Juvy niet? :eek::p Omdat wij als amen ervoor kozen om een stuk frontlinie te laten gaan en ons opnieuw te stacken? Waar we zoveel kritiek op kregen en wat jullie als overwinning claimde? Een kind kan het grafiekje winsten op faith en verliezen aan DET naast elkaar leggen en zien dat hippo/mlv veel harder aan het groeien waren. Toen ik met een aantal spelers de samenvoeging van het betere faith met Hippo kon verwezenlijke was het gebeurd met DET en is de wereld diplomatiek gewonnen. Meer kan ik er niet van maken. Ookal was je blijven spelen, en had je er nog 10 postabon's bij gehad, het was een kwestie van tijd geweest.

Tuurlijk, maar ik heb het dan ook over een hele tijd eerder, gezien Faith nog gewoon bestond toen wij stopten. Desondanks was het zeker lastig geworden, maar wat ik toch wel typerend vind is dat jullie zelfs met zo'n grote voorsprong nog samenwerkten met Louisiana en Teammafkees, die 2 kunnen werkelijk niets anders dan bbtjes edelen.

Waarom? Er is een tijd geweest dat Amen en Hippo tegen het noorden Faith vochten, en tegen DET en =LCS= (het zuiden), op dat moment was het werkelijk een wonder dat we staande bleven. Enkele sterkhouders waaronder ikzelf waren uren per avond bezig met de stam draaiende houden, en overdag 3/4 vv'tjes zo een 5 dagen in de week. We hebben kei zware periodes gehad. Amen had een extreem dubbelfront, er was waren twee aspecten die de druk konden verlichten. Fusie met Electric, en een defbuffer bij Louis/mafkees vormen. Perfect, we wisten G-rozema en Camaro zwaar te overstacken en dat kostte DET verschrikkelijk veel tijd, daar waar vlemis pacman en ik faith op hoog tempo op rolde.

Het ging niet op het kunnen van louisiane en teammafkees. Waarom ze later erbij zijn gekomen is, omdat dat eerlijk was. Zij hielpen ons, dan konden we ze niet afstraffen met een mesteek in de rug wanneer we ze niet meer nodig hadden.

Denigrerende toon? Dit is volgens mij het AF, als je niets anders dan ':p' kan posten, blijf dan gewoon weg?

Snap uberhaupt niet waarom ik niet op denigrerende toon tegen Vlemis mag posten? Allemaal leuk en aardig dat hij veel heeft gedaan in de stam. In Amen was volgens mij Vlemis het die niet veel vvde meer, om wat voor reden dan ook.
Daarbij komt nog dat ook ik enorm veel voor DET/Faith en al die andere stammen betekend heb, en zo kan ik nog wel wat namen opnoemen denk ik. Dus nu mag niemand van jullie meer op denigrerende toon tegen mij posten? Wat een onzin.

Wil je mij uit gaan leggen wat het AF in houd? :p Je kunt op verscheidene manieren posten, denigrerend op een directe manier met ongefundeerde oneliners posten, is zeer zeker niet een algemeen gewaardeerde poststijl.

Je mag best denigrerend jegens vlemis posten, maar het is totaal misplaatst, dat geef ik aan. Niet meer, niet minder. Verder staat wat jij voor DET/Faith hebt betekend niet in verhouding met wat vlemis heeft betekend. Met alle respect, vlemis speelde vanaf minuut één, en nog altijd. Altijd vrij stabiel geweest in presteren en zeer bescheiden. Vlemis is altijd leiding geweest van Amen/MLV, wellicht minder opvallend als ik. Als ik Vlemis zou willen evenaren qua bijdrage, kan ik nu beter mijn baantje en sportabbonement opzeggen zodat ik de komende maanden 20 uur per week extra tijd heb om te vv'en.

Defect zal best kwaliteit bevatten, vooral de ex MLV'ers want de Juvy kant was destijds al bagger, denk niet dat het veel veranderd is. Ik heb mijn verlies allang genomen, al is het voor mij niet eens een verlies maar goed dat terzijde.

Ik zag gewoon toevallig dat Barely Buby een grote mond had over Cona/Maks/DET in het topic van Wouter, en kwam hier eens kijken. En hier zag ik nog meer gehaat dus ik haakte even in in de discussie:)

Dat is jouw perceptie, daar zal ik niets over zeggen.

Ook prima, maar de manier waarop, daarom reageerde ik even ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65113

Guest
Bovenstaande post verklaard mijn vaak korte bijdrage overigens.

Roald komt het toch wel een keer haarfijn uitleggen.

Verder vind ik de toon richting Lousiane en Mafkees beetje misplaats. Hun stijl is mss niet die van jullie en algemeen niet echt populair maar verder is er niks mis mee. Zoiets kan je, zoals aangetoond op DC, ook oplossen. Ook dat is TW.
 

DeletedUser

Guest
Nee idd niet vies, zeggen dat jullie de luxe hebben me niet meer nodig te hebben na al die tijd dat ik defmijntje was voor jullie. Zelfs jij persoonlijk kreeg veel def van me toen ik nog gewoon juvy lid was. Dan zou je voor minder de pest hebben als ze je als oud vuil behandelen.

Ahhwww Myyy Gaawwdddd.. You just don't know how to quit do you!! :eek::eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Hier moest ik wel even een traantje (van het lachen) bij wegpinken, met alle respect, er is geen enkele noemenswaardige aanval opgezet tegen Cona. Één of twee keer hopeloos cleartjes op Cona gooien, die alles gewoon overstackte en alle berichtjes rood waren. Hoe kun je dit in eerste instantie ''ownen'' noemen, en ten tweede waarom falen wij dan per definitie. Ja die aanvallen faalde, dat wist ik al bij voorbaat (kan ik aantonen in pm's), maar in dezelfde periode slachtte we andere accounts af. Ga even je verhaal aan beide kanten halen voor je zulke uitspraken doet :p
)

kheb dr laatste keer overgestacked op posta ja. Ook vrij logisch als je ruim 3k inc krijgt waarvan 90% clears.
Bij de andere 2/3 keer was het mijn eigen def gewoon.
Die VV's die ik op het allerlaatste moment kreeg heb ik inderdaad ook overstacked. ALLEMAAL
 

DeletedUser

Guest
kheb dr laatste keer overgestacked op posta ja. Ook vrij logisch als je ruim 3k inc krijgt waarvan 90% clears.
Bij de andere 2/3 keer was het mijn eigen def gewoon.
Die VV's die ik op het allerlaatste moment kreeg heb ik inderdaad ook overstacked. ALLEMAAL

Oke je hoeft niet gelijk te schreeuwen...
 

DeletedUser73739

Guest
God wat een nonchalantie :eek: Niemand zal beweren dat DET op kwaliteitsvlak geen kans maakte, maar dit slaat nergens op. DET had best beter kunnen zijn dan Amen / MLV. Maar jullie gaven Faith op, en FeL en Fiction waren prut. Jullie hadden nooit kunnen winnen zonder faith. Wij hebben het diplomatiek zodanig sterk gespeeld dat we wonnen.

|F|iction was zeker niet prut, het was het niet zo bijzonder geweldige beleid in |F|eL waar wij ons zeer in hebben vergist.
Er is regelmatig door de groep van |F|iction de gedachte geweest om terug te keren naar de oude staat, omdat we regelmatig niet te spreken waren over bepaalde, tactisch ondoordachte, keuzes.

Dat FeL prut was wil ik wel bij instemmen. Er waren te weinig capabele spelers, en we hadden Pieter die te vaak de boel op stelten zette.
Ik was ook erg blij toen ik eindelijk mijn accie op delete zette en klaar was met deze wereld :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
|F|iction was zeker niet prut, het was het niet zo bijzonder geweldige beleid in |F|eL waar wij ons zeer in hebben vergist. Er is regelmatig door de groep van |F|iction de gedachte geweest om terug te keren naar de oude staat, omdat we regelmatig niet te spreken waren over bepaalde, tactisch ondoordachte, keuzes.

Dat FeL prut was wil ik wel bij instemmen. Er waren te weinig capabele spelers, en we hadden Pieter die te vaak de boel op stelten zette. Ik was ook erg blij toen ik eindelijk mijn accie op delete zette en klaar was met deze wereld :)

Ik heb Zebbe en co ook helemaal niets zien presteren. Fiction had vast betere spelers dan FeL, maar is ook niet uit de verf gekomen. Sowieso een stam die zich afzijdig houd van de werelddiplomatiek en pas gaat meedoen wanneer het al verloren is, noem ik prut. Net als DC, altijd afzijdig gehouden en op het moment dat ze mee gingen doen konden wij ze zo oprollen gezien onze andere fronten onschadelijk waren. Elke speler die zo passief dorpjes edelt zonder deel te nemen aan wereld diplomatiek stigmatiseer ik al als ''prut''. Althans ik zou niet op een account willen spelen dat niets voor de wereld betekend en wacht totdat de situatie zodanig verslechterd is dat je geen kans meer op winst hebt. Maar dat is hoe ik er naar kijk :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Iemand zin om even te lachen? Check dan de eerste vier pagina's en vooral de statistiekjes die werden gepost :D
 

DeletedUser73700

Guest
Stats Laatste maand

Zijde 1:
Stammen: DET, Faith., FeL
Zijde 2:
Stammen: Amen, Juvy!

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 254
Kant 2: 119
Verschil: 135

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,340,553
Kant 2: 1,067,868
Verschil: 1,272,685

chart
Zijde 1:
Stammen: Faith.
Zijde 2:
Stammen: Juvy!

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 29
Verschil: 36

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 620,364
Kant 2: 274,507
Verschil: 345,857

chart
Zijde 1:
Stammen: Faith.
Zijde 2:
Stammen: Amen

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 34
Kant 2: 35
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 316,604
Kant 2: 324,096
Verschil: 7,492

chart
Zijde 1:
Stammen: DET
Zijde 2:
Stammen: Amen

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 148
Kant 2: 43
Verschil: 105

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,345,639
Kant 2: 373,688
Verschil: 971,951

chart

grave_weighty_vault_unsmiling-128.png
In Memoriam
grave_weighty_vault_unsmiling-128.png


Since 12-01-2015

Juvy!
-

Amen
TheLin
Sir ironclad
DET
-

Faith.
-

|F|el
-

TheLin staat hier al als dood verklaard :eek:
Toch opweg naar de overwinning :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik denk dat als je nu de balans moet opmaken de verhouding wel iest anders is inderdaad :D
 

DeletedUser67517

Guest
Zelfs toen hadden we het al over een instabiel Faith en een te jong DET wat de kar (lees dood paard) moest gaan trekken.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Nope, en Hippo, LCS, Fiction en de hele rata plan ook niet. Enige stabiele stammen (buiten de start) waren Amen en DET.
 
Bovenaan