DeletedUser62454
Guest
Asmodeus revolution komt 3 keer voor, terwijl alleen thomas in ik me hebben opgegeven, 
Betekend dat dat het nog niet zeker is in welke partij ik kom?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Asmodeus revolution komt 3 keer voor, terwijl alleen thomas in ik me hebben opgegeven,
Niveau 0 of 1 is eigenlijk wel leuker met zo'n ronde, maar dan zit je met de tijd... 4 uur is dan wel wat aan de korte kant.
Maar aan de andere kant, zo heel veel spelers zijn er ook niet, dus het zou kunnen!Ik ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken?
Dan komen we amper aan de edelfase toe, dus doen we denk ik niet. Niveau 2 lijkt mij het beste.
Ik wil ook meedoen. .
Waarom willen jullie eigenlijk allemaal met co's spelen bij een speed van 4 uur?
Vind het niet erg ofzo, maar als je een speed van 4 uur moet delen, dan kun je beide maar 2 uurtjes spelen. Das zo voorbij bij een speed.
Zal je in het lijstje zetten!
Nee hij staat al onder mijn naam??? Ik heb zeker geen 4 memespelers![]()
Jawel, soort vanZijn in ieder geval 3 verschillende spelers die zich onder jouw accnaam ingeschreven hebben.
Ik wil wel ergens co'en.
En dan zeker als het TW is. Laatst bijvoorbeeld was ik aan het speeden. Ik ga ff een minuutje naar een andere site en in de minuut werd ik geëdeld![]()
Laatst bijvoorbeeld was ik aan het speeden. Ik ga ff een minuutje naar een andere site en in de minuut werd ik geëdeld![]()
He jongens van w22 laten we allemaal tijdens de wedstrijd ff een joint opsteken anders gaat het voor de w21 gasten veeeelste snel