DeletedUser
Guest
Gelukkig is geen van de W21-spelers arrogant!!!!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
He jongens van w22 laten we allemaal tijdens de wedstrijd ff een joint opsteken anders gaat het voor de w21 gasten veeeelste snel
Gelukkig is geen van de W21-spelers arrogant!!!!
Dan doe je toch iets verkeerd?![]()
Het feit dat jij heel w21 over 1 kam scheert zegt al weer genoeg over jou denk vermogenMaar dat wisten we gelukkig al sinds je actie op w21
![]()
Huh, zeg ik dat alle w21-spelers arrogant zijn? Nee, ik geef gewoon aan dat er zeker wel arrogante mensen op wereld 21 zitten. Als je alleen al kijkt naar nulanivelo is het arrogantielevel al hoger dan het totaal van w22.
Huh, zeg ik dat alle w21-spelers arrogant zijn? Nee, ik geef gewoon aan dat er zeker wel arrogante mensen op wereld 21 zitten. Als je alleen al kijkt naar nulanivelo is het arrogantielevel al hoger dan het totaal van w22.
Edit: laten we dit topic even netjes houden, en dus on-topic blijven a.u.b.![]()
uhuh schuif het daar maar op af, iedereen weet dat je gewoon sarcasme bedoelt anders staan die ( !!!!!!! ) er ook niet achter. Uit komen voor je woorden durf je ook al niet![]()
Gefeliciteerd met je eerste post. En dan meteen ook nog zo interessantPropagandakanon!
Nummer 2 al!
Ik moet mijn medespelers van w22 toch even moed inspreken ook al is dat niet nodig XD
jammer dat ik niet meer mag meedoen![]()
Waarom doe je het dan?
Wrom niet?![]()
Hij zou jullie samen met ons inmaken.![]()
Ow, is het nu terug W21 vs W22?
Goed nieuws, kan ik ook tenminste meedoen![]()