Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

DeletedUser

Guest
He jongens van w22 laten we allemaal tijdens de wedstrijd ff een joint opsteken anders gaat het voor de w21 gasten veeeelste snel

Gefeliciteerd met je eerste post. En dan meteen ook nog zo interessant :eek: Propagandakanon!
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat jij heel w21 over 1 kam scheert zegt al weer genoeg over jou denk vermogen:rolleyes::eek: Maar dat wisten we gelukkig al sinds je actie op w21 :rolleyes:

Huh, zeg ik dat alle w21-spelers arrogant zijn? Nee, ik geef gewoon aan dat er zeker wel arrogante mensen op wereld 21 zitten. Als je alleen al kijkt naar nulanivelo is het arrogantielevel al hoger dan het totaal van w22.
 

DeletedUser62248

Guest
Huh, zeg ik dat alle w21-spelers arrogant zijn? Nee, ik geef gewoon aan dat er zeker wel arrogante mensen op wereld 21 zitten. Als je alleen al kijkt naar nulanivelo is het arrogantielevel al hoger dan het totaal van w22.

Vergeet snorremans niet ;)

Maar goed, dat heeft niet zoveel met de RaR te maken, behalve dat hij meedoet en die nulanivelo een mietje is en dus niet meedoet. (of nou ja... het was 'zonde van zijn tijd')
 

DeletedUser

Guest
Huh, zeg ik dat alle w21-spelers arrogant zijn? Nee, ik geef gewoon aan dat er zeker wel arrogante mensen op wereld 21 zitten. Als je alleen al kijkt naar nulanivelo is het arrogantielevel al hoger dan het totaal van w22.

uhuh schuif het daar maar op af, iedereen weet dat je gewoon sarcasme bedoelt anders staan die ( !!!!!!! ) er ook niet achter. Uit komen voor je woorden durf je ook al niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
uhuh schuif het daar maar op af, iedereen weet dat je gewoon sarcasme bedoelt anders staan die ( !!!!!!! ) er ook niet achter. Uit komen voor je woorden durf je ook al niet :rolleyes:

Ik was idd sarcastisch. De zin zegt toch ook dat geen van de w21-spelers sarcastisch zijn? Wat is het tegenovergestelde? Juist, dat er wel w21-spelers arrogant zijn.

Het niveau is weer hoog!
 

DeletedUser70418

Guest
@frozenduck2 dan heb ik toch het gevoel dat ik iets betekend heb;)
 

DeletedUser62248

Guest
Waarschijnlijk zal de RaR uitgesteld worden. Ik heb namelijk niet de tijd kunnen vinden afgelopen weken dit verder voor te kunnen bereiden. Wel zal het nog doorgaan, maar dan op een andere datum.
 
Bovenaan