Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

DeletedUser62248

Guest
Axfire is zeer goed in speeden, vandaag 2 speeds gedaan hij wint bijde.

En dan blijft hij het maar gek vinden dat altijd de hele wereld tegen hem is? :confused: Snap wel dat je dat soort spelers het liefst meteen uit de weg ruimt, als ze niet aan je kant staan!
 

DeletedUser62248

Guest
Maar Freso, dat begrijpen ze gewoon niet. En hoe zouden ze ook kunnen (niet te steng zijn dus!). Er is helemaal geen propaganda in deze krochten. Nooit geweest :p

Het gebruikelijke praatje weer eens herhalen? Vond je het weer eens tijd voor een postje hier?

Doe maar eens mee met de RaR. Ondanks dat het heel anders is dan de late-game werelden, zullen wij jou als nog afmaken en een staaltje teamwork laten zien. Iets waar jullie blijkbaar niks van weten (spelers kicken omdat ze niet goed zijn voor de stats, wat een lachertje) en zo kan ik ook daar een verhaaltje van maken, waarom jullie dan zo 'n00b' zijn.

Achja; zolang er nog geen goed argument is geweest, dus dan bedoel ik niet de emotionele en zogenaamd empirische drogredeneringen waarmee jullie gekomen zijn, heeft het weinig zin om hier verder op in te gaan.
 
Reactiescore
24
Beide stammen hebben stamleiders die onder tussen vrij bekent zijn binnen de TW community en er zitten vershillende toppers van TWNL in beide stammen verdeelt.

Dan vraag ik me serieus af waarom deze gast ooit op w21 heeft gespeeld mocht dit daadwerkelijk zo zijn (wat natuurlijk erg te betwisten valt met die oh-zo mooie argumentatie!) >>

Lafaards :)

Ik werd meer maar eens vernoemd, dus dacht: kom nog eens zeggen hoe n00b jullie wel niet zijn. Jullie wereld is o zo laag. Zou een liedje over geschreven moeten worden :D

Want, kom nou, als zo'n clown op jou forum verschijnt kan je hem toch ook niet serieus nemen?
Met dat idote gespam, en dan zeuren - zeuren over anti-propaganda. En maar spammen, en maar spammen... Wat een figuur.

Maar als deze boegbeelden van propaganda *kuch* sarcasm *kuch* nou eens even weer On topic willen gaan, dank!

OT: Een erg leuk idee, ik hoop dat het een beetje uit de voegen komt. Ondanks dat het niet te vergelijken valt; niet op een classic/RaR of zelfs van wereld verwisselen, puur omdat er heel veel verschillende factoren meespelen, die vaak niet te voorzien zijn. Is dit een erg leuk idee om een van de maatstaven eens te bekijken. Want na een paar van deze posts van die gasten heb ik weer het gevoel gekregen dat het niveau van TWNL omlaag is gegaan
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62248

Guest
OT: Een erg leuk idee, ik hoop dat het een beetje uit de voegen komt. Ondanks dat het niet te vergelijken valt; niet op een classic/RaR of zelfs van wereld verwisselen, puur omdat er heel veel verschillende factoren meespelen, die vaak niet te voorzien zijn. Is dit een erg leuk idee om de maatstaven eens te bekijken. Want na een paar van deze posts van die gasten heb ik weer het gevoel gekregen dat het niveau van TWNL omlaag is gegaan

Maar doe jij trouwens nog mee? :)
 

DeletedUser60153

Guest
Lamentia, leeg je inbox ff. Je inbox zit vol.

Peeta, ik zei toch lees die post van mij door. Misschien snap je dan wat propaganda is.
 

DeletedUser34690

Guest
Een premium account, de FA en de AM hoeven niet meer apart gekocht te worden op de rent a round, deze zijn inbegrepen.

Edit: laten we dit topic even netjes houden, en dus on-topic blijven a.u.b. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Het is een strijd der titanen, daar hoort propaganda bij lijkt me inclusief 't bashen van w22 noobjes :)
 
Reactiescore
24
Doen we toch slimmerik. W21 vs W22. Is wel zo logisch dat ik W22 n00bjes afkraak in dit topic. Nu hebben we eindelijk een gemeenschappelijk topic hiervoor :rolleyes:. Bovendien aangemaakt door een W22'er :D

Waar zit je verstand? Zelfs de forum-moderator vind dat je loopt te spammen, en dat doe je ook.
Dit topic is overigens gemaakt met als doel voor het inschrijven voor de RaR. Dat je dingen post dat je dat niet een maatstaf vind, ok.

Maar dit:

Ik werd meer maar eens vernoemd, dus dacht: kom nog eens zeggen hoe n00b jullie wel niet zijn. Jullie wereld is o zo laag. Zou een liedje over geschreven moeten worden

Is verre van on topic. Net als deze discussie. Liedjes? Kom nou.

Verder, dat jij ons (W21) verwijt te spammen is ongelofelijk hypocriet. Ga wat in het praattopic posten (het hoi-hoi-niveau en verder niets, zoals iedereen ondertussen weet). Het praattopic is mss niet tw-gerelateerd. Maar hier het gaat werkelijk nergens over en is het een serieuze indicatie van het globale postniveau hier.

Ja, dus? Het praattopic is toch bedoeld voor spam? Dit topic niet, en toch zit je het onder te spammen. En als jij 1 hoi-hoi post van mij vind op het w22 praattopic, succes!
Jullie zijn overigens degene die daar alles onder kwamen spammen, je bent dus zelf de hypocriet hier.
Behalve dat, zijn de huidige w22 spelers niet eens verantwoordelijk voor alle spam, of ben je de berekeningen van peeta en sseg vergeten?


Ik weet niet hoe het AF van W16 was, maar ik verwacht wel beter van een Astraspeler. Ff wat n00bjes die niets te vertellen hebben verdedigen, en verder zelf niets toevoegen aan dit topic (Strijd der Titanen: W21 vs W22)

Laag niveau. En vooral leeg niveau

Ik zit ook mij zelf te verdedigen, omdat voornamelijk jij hier constant loopt te veralgemeniseren. JIJ bent hier degene die hier niets toevoegt. Ik ga axefire ook vragen om al die idiote posts van voornamelijk jou weg te halen. Want we wijken erg af... En ja, dat komt voornamelijk door jou
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62454

Guest
Waar zit je verstand? Zelfs de forum-moderator vind dat je loopt te spammen, en dat doe je ook.
Dit topic is overigens gemaakt met als doel voor het inschrijven voor de RaR. Dat je dingen post dat je dat niet een maatstaf vind, ok.

Maar dit:



Is verre van on topic. Net als deze discussie. Liedjes? Kom nou.



Ja, dus? Het praattopic is toch bedoeld voor spam? Dit topic niet, en toch zit je het onder te spammen. En als jij 1 hoi-hoi post van mij vind op het w22 praattopic, succes!
Jullie zijn overigens degene die daar alles onder kwamen spammen, je bent dus zelf de hypocriet hier.
Behalve dat, zijn de huidige w22 spelers niet eens verantwoordelijk voor alle spam, of ben je de berekeningen van peeta en sseg vergeten?




Ik zit ook mij zelf te verdedigen, omdat voornamelijk jij hier constant loopt te veralgemeniseren. JIJ bent hier degene die hier niets toevoegt. Ik ga axefire ook vragen om al die idiote posts van voornamelijk jou weg te halen. Want we wijken erg af... En ja, dat komt voornamelijk door jou

Mooie post +1

Maar...
Maar doe jij trouwens nog mee? :) (met de RaR)
 
Reactiescore
24
Ik heb al contact gehad ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kinderachteriger die pipo's van w21 hier komen doen, hoe meer zin ik erin krijg om er straks volop voor te gaan :p Degene die me kennen weten wel wat dat zal betekenen :p
 

DeletedUser

Guest
Hoe kinderachteriger die pipo's van w21 hier komen doen, hoe meer zin ik erin krijg om er straks volop voor te gaan :p Degene die me kennen weten wel wat dat zal betekenen :p

Veel w21 spelers hebben geen AF account laat staan dat ze willen speedden...
 
Reactiescore
1.089
Dan moet men hier ook niet het kind uithangen, vrij simpel.
Wat dat betreft vind ik de RaR ook een goede oplossing; al die frustraties die worden geuit in dat gespam over en weer stopt men maar lekker in de RaR.
 

DeletedUser62248

Guest
Aanmelden is nog steeds mogelijk!

Dit geldt voor spelers uit w22 en voor spelers uit w21. Ik laat het idee even 2 weken rusten en ga er dan hard mee aan de slag. Tot die tijd hoop ik nog dat er enkele mensen zich nog aanmelden. Heb het even druk in RL en over 2 weken is dat allemaal voorbij en heb dan dus tijd voor dit. Dan krijgen jullie ook de exacte datum. Ga er maar van uit dat het halverwege februari zal plaatsvinden.
 
Bovenaan