Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

DeletedUser62454

Guest
Asmodeus revolution komt 3 keer voor, terwijl alleen thomas in ik me hebben opgegeven, :eek:
Betekend dat dat het nog niet zeker is in welke partij ik kom?
 

DeletedUser34690

Guest
Niveau 0 of 1 is eigenlijk wel leuker met zo'n ronde, maar dan zit je met de tijd... 4 uur is dan wel wat aan de korte kant.
Maar aan de andere kant, zo heel veel spelers zijn er ook niet, dus het zou kunnen!:D Ik ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken?
 

DeletedUser

Guest
Pfff, valt midden in mijn proefwerkweek. Zal er nog wel even over nadenken of ik meedoe of niet :(.
 

DeletedUser62248

Guest
Niveau 0 of 1 is eigenlijk wel leuker met zo'n ronde, maar dan zit je met de tijd... 4 uur is dan wel wat aan de korte kant.
Maar aan de andere kant, zo heel veel spelers zijn er ook niet, dus het zou kunnen!:D Ik ben wel benieuwd hoe jullie hier over denken?

Dan komen we amper aan de edelfase toe, dus doen we denk ik niet. Niveau 2 lijkt mij het beste.
 

DeletedUser34690

Guest
Dan komen we amper aan de edelfase toe, dus doen we denk ik niet. Niveau 2 lijkt mij het beste.

Dan kom je zeker wel aan je edelfase toe.. op .nl worden regelmatig speeds met niv 1 gegeven van 3 uur.. dat is inderdaad wat aan de korte kant. Maar ze zijn ook vaak 4 uur, en dat is prima te doen eigenlijk.
Zeker met dit aantal spelers zou ik niet te hoog starten.
 

DeletedUser62248

Guest
Waarom willen jullie eigenlijk allemaal met co's spelen bij een speed van 4 uur? :p

Vind het niet erg ofzo, maar als je een speed van 4 uur moet delen, dan kun je beide maar 2 uurtjes spelen. Das zo voorbij bij een speed.

Ik wil ook meedoen. .

Zal je in het lijstje zetten!
 

DeletedUser62454

Guest
Waarom willen jullie eigenlijk allemaal met co's spelen bij een speed van 4 uur? :p

Vind het niet erg ofzo, maar als je een speed van 4 uur moet delen, dan kun je beide maar 2 uurtjes spelen. Das zo voorbij bij een speed.



Zal je in het lijstje zetten!

Nee hij staat al onder mijn naam??? Ik heb zeker geen 4 memespelers :eek:
 
Reactiescore
1.367
Je mag zaxa117 weghalen :d
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel ergens co'en.

Kom maar.
En tuurlijk speel je op een speed van 4 uur met een co. Heb wel wat anders te doen dan 4 uur non-stop aan een scherm te zitten hoor :eek: En dan zeker als het TW is. Laatst bijvoorbeeld was ik aan het speeden. Ik ga ff een minuutje naar een andere site en in de minuut werd ik geëdeld :(:eek::(
 

DeletedUser70418

Guest
He jongens van w22 laten we allemaal tijdens de wedstrijd ff een joint opsteken anders gaat het voor de w21 gasten veeeelste snel
 
Bovenaan