Stilte voor de Storm.

DeletedUser69389

Guest
Lachwekkend zijn jullie met jullie insinuaties en halve waarheden. Maargoed ik ben niet de enige met die opvatting. Getuige ook het feit dat meerdere accounts die kick wilden negeren omdat ze het er niet mee eens waren en zijn. Maar wat ikzelf heb afgeslagen omdat ik niet met die schertsvertoning wil meedoen. Ga vooral door met dit beleid. Ik wacht met spanning af hoe deze wereld gaat lopen. Vooral nu de stam ook niet meer kan profiteren van hetgeen ik allenaal bijdroeg aan spelers binnenhalen en dergelijke.
 

DeletedUser79568

Guest
Halve waarheden? Corrigeer me maar waar nodig.
In plaats daarvan heb je iedere inhoudelijk vraag genegeerd en kom je met inhoudsloze beschuldigingen en verschuil je je achter je zogenaamd chique houding.

En gelukkig sprak je ook op dezelfde toon over NEO toen je daar weg ging, daar was volgens jou ook zeker 50% het met jou eens, maar wist niemand van NEO op het AF ook maar een positief woordje over je te spreken. In de eerste instantie waren er hier inderdaad mensen die aangaven dat als jij voor jou gedrag gekickt werd, er een bepaald persoon ook gekickt zou moeten worden. Dat betekent overigens niet, dat jouw gedrag te verantwoorden valt.

Over beleid hoef je ook niet tegen mij te spreken, zoals je weet vorm ik (al enige tijd) geen leiding meer.
Overigens, als jij mijn beleid destijds gerespecteerd had, had je nu niet in deze positie gezeten.
Food for thought Albert..
 

DeletedUser69389

Guest
Ja ik ga niet de vuile was buitenhangen over de plannen die er zijn en waren die nou niet bepaald allemaal even ethisch zijn.... Maar zoals gezegd ik verlaag mij niet tot het niveau van diegene. Ik ga niet de goede personen schaden.
 
Reactiescore
967
Waarom zou je als Chess zijnde om inhoudelijke redenen op het AF vragen? Juist respectvol dat Martijn hier niet inhoudelijk op ingaat. Zou toch alleen maar voordelig zijn voor NEO?

Al vind ik het wel leuk hoor als alles naar buiten komt, weer wat drama erbij. *Grabs Popcorn* :p
 
Reactiescore
1.380
@underground tacticz. ik hoop dat het prive beter voor je gaat maar wat ben jij zielig en laat jij je kennen. kap eens met dat schoppen en probeer eens vrienden te maken in plaats van vijanden.

Dat jij privé issues zou hebben is vervelend en dat heb ik je ook gezegd maar dat je gewoon niks terug zegt en gewoon links laat liggen zegt genoeg over jou als persoon. omdat we (ik) het over een fout hadden wie jij gemaakt had ragequite je zonder weerwoord We Regret in plaats van verantwoordelijkheid te nemen.

Ik zal nooit ontkennen dat jij goeie ideeën had en dat je ons veel over de basis principes dingen geleerd hebt, maar serieus qua spelen bak je er niks van je maakte fout na fout als je een keer moest spelen. ik vind het persoonlijk heel jammer dat het zo gelopen is, want ik had serieus het idee dat het een prima team was en had prima een biertje me je kunnen drinken tot jij ragequite om niks.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand van CHESS jou op het account wilt hebben en ik hoop dat je weer naar NEO kan zodat je weer met plezier kan spelen bij een stam die je nog kort geleden uitgekotst hebt. gelukkig is jou plek al top ingevuld met een speler die wel ingame actief is in plaats van op het AF.
 

DeletedUser79568

Guest
Waarom zou je als Chess zijnde om inhoudelijke redenen op het AF vragen?
Zou toch alleen maar voordelig zijn voor NEO?

Ik vraag erom omdat er geen sprake is van vuile was.
Dus het is niet dat hij zo'n moraalridder is dat hij het niet wilt tonen, maar het gaat erom dat hij het niet kan tonen.
Ik heb hem namelijk ook privé al een bericht gestuurd dat ik graag zou horen wat voor onethische plannen er in Chess gesmeed worden, maar ook daar krijg ik geen reactie.
 

DeletedUser65747

Guest
Genieten dit. Als ik ooit nog een wereld ga spelen na 66 hoop ik van ganse harte dat Martijn daar ook speelt.
 

DeletedUser69389

Guest
@underground tacticz. ik hoop dat het prive beter voor je gaat maar wat ben jij zielig en laat jij je kennen. kap eens met dat schoppen en probeer eens vrienden te maken in plaats van vijanden.

Dat jij privé issues zou hebben is vervelend en dat heb ik je ook gezegd maar dat je gewoon niks terug zegt en gewoon links laat liggen zegt genoeg over jou als persoon. omdat we (ik) het over een fout hadden wie jij gemaakt had ragequite je zonder weerwoord We Regret in plaats van verantwoordelijkheid te nemen.

Ik zal nooit ontkennen dat jij goeie ideeën had en dat je ons veel over de basis principes dingen geleerd hebt, maar serieus qua spelen bak je er niks van je maakte fout na fout als je een keer moest spelen. ik vind het persoonlijk heel jammer dat het zo gelopen is, want ik had serieus het idee dat het een prima team was en had prima een biertje me je kunnen drinken tot jij ragequite om niks.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand van CHESS jou op het account wilt hebben en ik hoop dat je weer naar NEO kan zodat je weer met plezier kan spelen bij een stam die je nog kort geleden uitgekotst hebt. gelukkig is jou plek al top ingevuld met een speler die wel ingame actief is in plaats van op het AF.
Jij bent de grootste grap zul je bedoelen. Je maakt zelf fout na fout met je doorzichtige manier van aanvallen. Hoe vaak zijn er serieuze incomings geweest in mijn tijd? 0. De enige fout was toen die deff bij Halser. Voor de rest geen enkele. Ik quitte omdat ik het bange gedoe beu was. Er werd niks aan info kwijt gegeven door hetgeen ik deed en de prioriteiten dienden naar mijn inziens bij andere accounts te liggen.

Het niets gepresteerd is onzin. Ik heb met een blitz met twintigtal clears een twintigtal dorpen weten binnen te harken vorige week en hoeveel heb jij in totaal al gepakt van N.E.O.?
Toen je laatst nog een blitz had verkloot wist ik ook nog bijna dorpen te pakken maar was het probleem aan een tekort aan frontoff die al gesneuveld was....

Van de personen waar ik nu tegen discussieer kun je nog met recht zeggen dat ze ervaring hebben en weten wat ze doen. Bij jou is dat niet het geval en is er sprake van een enorm onterechte arrogantie en die visie wordt gedeeld door velen. Als je echt bereid was tot luisteren dan deed je iets met de feedback over je manier van aanvallen. Maar liever blijf je eigenwijs dezelfde fouten steeds maken. Fouten maken is niet erg maar dan moet je wel bereid zijn om te leren van je fouten en niet steeds dezelfde fouten maken.


Zoals ik eerder al zei. Wees gerust. Alles is afgeslagen en ik zal ook geen gebruik maken van de accounts waarvan ik de wachtwoorden wel heb en dat is een erewoord.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Ik vraag erom omdat er geen sprake is van vuile was.
Dus het is niet dat hij zo'n moraalridder is dat hij het niet wilt tonen, maar het gaat erom dat hij het niet kan tonen.
Ik heb hem namelijk ook privé al een bericht gestuurd dat ik graag zou horen wat voor onethische plannen er in Chess gesmeed worden, maar ook daar krijg ik geen reactie.
A) misschien omdat ik niet overal screens van heb gemaakt omdat ik de noodzaak van zag en B) omwille van het feit dat wat ik wel heb niet wil delen uit respect voor de mensen van een pak hem beet Bolletje, Circus of Solar omdat ik voor hen N.E.O. niet wijzer wil maken dan dat ze dat al zijn.
 
Reactiescore
1.454
God, kunnen we dit gezeur niet gewoon privé oplossen en dit forum gebruiken waarvoor het bedoeld is?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Tijd om te stoppen dan lijkt me o_O
 

DeletedUser81236

Guest
Wanneer het forum actiever wordt dan de wereld :D

- ted het beertje
 
Reactiescore
362
Helaas wegen de positieve gewoon niet op tegen de negatieve en moet ik met spijt mededelen dat wij uit neo gaan.

We gaan niet op del en zullen proberen te overleven zolang we kunnen. We hoeven niet meer te winnen op deze manier. We zijn het zat.

Groetjes Sam en Job.

Zolang Jayce Garen maar blijft posten:(

Hoop dat NEO zijn zaakjes snel op orde krijgt.
 
Bovenaan