Stilte voor de Storm.

Reactiescore
3.457
Ik ben blij dat een altijd objectief iemand mij hierop wijst,dank u beleefd:)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Beargumenteer haar onzin onderuit?

Inge nam enkel aan dat ondat capi op del was hij uit de stats was en dus tevens ook uit de overname stats. Daar wordt ze terecht op gewezen door jou en sikko dat dat niet klopt, en ze bied idd haar excuses ervoor aan, en dan leg je haar de worden in haar mond dat ze die dorpen als winst ziet?
 

DeletedUser69389

Guest
Beargumenteer haar onzin onderuit?

Inge nam enkel aan dat ondat capi op del was hij uit de stats was en dus tevens ook uit de overname stats. Daar wordt ze terecht op gewezen door jou en sikko dat dat niet klopt, en ze bied idd haar excuses ervoor aan, en dan leg je haar de worden in haar mond dat ze die dorpen als winst ziet?
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze bewust informatie achterhoudt in haar eigen voordeel. Dat heeft ze wel vaker aangetoond. Haar excuses boeien mij niet, want dat is bij haar toch niet geloofwaardig vanwege haar hetze. Ze draait lang genoeg mee om te weten wanneer dorpen wel bij de statistieken horen en wanneer niet.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als je alle interns van NEO erbij zet die wij van ze overgenomen hebben dan zal het niet zo heel veel uitmaken. Spelers als Qua Patet, Mysterious en hun moraalbreker(s) zijn hier dan weer niet bij opgenomen.

Tevens is het enige wat uit deze statistieken opgemaakt kan worden dat beide stammen wel wat meer hun best mogen doen!!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Beter hun best mogen doen? Ik dacht dat deze oorlog puur om mbtjes en dutjes edelen ging?

Heb ik me toch vergist.
 
Reactiescore
2.386
Best dat rimstammen uit deze oorlog gehouden worden, LoA gooit kata's naar onze boeren :(
67fbf1054782663d9cd030ccae4607f4.png

3faf6ca3d60da91cb94a06828d49226f.png
 

DeletedUser575

Guest
man man man martijntje kun je niet lekker ergens anders gaan lopen schoppen tegen alles wat los en vast zit ?

De hele wereld kotst je nu uit... ga gewon weg knul. Ga lekker naar een andere wereld, kijken of iemand daar nog iets met je te maken wilt hebben. Hier ben je gewoon klaar...

Er is nog steeds geen officiële oorlogsverklaring tussen Chess en NEO toch ? dus dit is nog steeds een beetje de edelfase... tijd voor een verklaring en wat massa's !?
 
Reactiescore
967
man man man martijntje kun je niet lekker ergens anders gaan lopen schoppen tegen alles wat los en vast zit ?

De hele wereld kotst je nu uit... ga gewon weg knul. Ga lekker naar een andere wereld, kijken of iemand daar nog iets met je te maken wilt hebben. Hier ben je gewoon klaar...

Er is nog steeds geen officiële oorlogsverklaring tussen Chess en NEO toch ? dus dit is nog steeds een beetje de edelfase... tijd voor een verklaring en wat massa's !?

Over generaliseren is ook een kunst.
 
Reactiescore
1.454
Wat een gezeur over en weer. @Serenity , de stats verdwijnen niet wanneer iemand op del gaat, want iedereen gaat uit eindelijk op del als ze verliezen en zouden er op een bepaald moment dus geen stats zijn. Voor deze foute opvatting heb je dan ook je excuus aangeboden (wat in mijn opinie al volledig overbodig was, iedereen kan eens wat fout hebben). Ik snap dus ook niet waar al dat gezeur over deze situatie opeens vandaan komt...
 

DeletedUser69389

Guest
man man man martijntje kun je niet lekker ergens anders gaan lopen schoppen tegen alles wat los en vast zit ?

De hele wereld kotst je nu uit... ga gewon weg knul. Ga lekker naar een andere wereld, kijken of iemand daar nog iets met je te maken wilt hebben. Hier ben je gewoon klaar...

Er is nog steeds geen officiële oorlogsverklaring tussen Chess en NEO toch ? dus dit is nog steeds een beetje de edelfase... tijd voor een verklaring en wat massa's !?

Grappig. Ik heb afgelopen week van zowel Chess als N.E.O. spelers aanbiedingen gekregen voor wereld 66. Tot zover jouw these. Het is wel opvallend. Een van de leiders quit en direct komen jullie weer uit jullie gestopt zijn terug.....
 
Reactiescore
1.278
Grappig. Ik heb afgelopen week van zowel Chess als N.E.O. spelers aanbiedingen gekregen voor wereld 66. Tot zover jouw these. Het is wel opvallend. Een van de leiders quit en direct komen jullie weer uit jullie gestopt zijn terug.....

Hoezo ben je eigelijk uit CHESS dan?
 

DeletedUser69389

Guest
Hoezo ben je eigelijk uit CHESS dan?
Ik verlaag mij niet tot het niveau van anderen die dat wel doen i.p.v. gestook en leugens achter mijn rug om. Ik persoon kies er liever voor om niet de vuile was buiten te hangen. Alleen heeft blijkbaar niet iedereen dezelfde opvattingen daarover heb ik gemerkt... Dus als je het wilt weten moet je maar bij diegene zijn.
 

DeletedUser79568

Guest
Ik verlaag mij niet tot het niveau van anderen die dat wel doen i.p.v. gestook en leugens achter mijn rug om.

Afspraken maken en je daar dan achter de anders rug om niet aan houden, valt dat niet een beetje onder dezelfde noemer?
En als je je zin van iemand niet krijgt andere mensen manipuleren om zo achter die persoons rug om geforceerd alsnog je zin te krijgen zeker ook niet?

Get off your high horse martha, jij staat in heel de community bekend als de roddeltante Albert Verlinde, je bent de definitie van achter andermans rug om lullen.
 

DeletedUser69389

Guest
Afspraken maken en je daar dan achter de anders rug om niet aan houden, valt dat niet een beetje onder dezelfde noemer?
En als je je zin van iemand niet krijgt andere mensen manipuleren om zo achter die persoons rug om geforceerd alsnog je zin te krijgen zeker ook niet?

Get off your high horse martha, jij staat in heel de community bekend als de roddeltante Albert Verlinde, je bent de definitie van achter andermans rug om lullen.
Kruip jij maar weer terug onder je hol. Want ik sta en stond in mijn recht met mijn kritiek die ik had. Kritiek die door eeb grote groep gedeeld werd en wordt. Het leidde zelfs tot spelers die zich niet meer willen inzetten voor de stam en zelfs wel meer zaken maar waar de leiding geen oog voor heeft.

Verder ga ik er niet op in, want ik hou het liever chique. Ook heb ik bij Jannes de gevolgen van hun handelen al kenbaar gemaakt maar daar is niets mee gedaan volgens meerdere spelers met dezelfde kritiek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79568

Guest
Kruip jij maar weer terug onder je hol. Want ik sta en stond in mijn recht met mijn kritiek die ik had. Kritiek die door eeb grote groep gedeeld werd en wordt. Het leidde zelfs tot een alternatieve stamchat die er nog steeds is omdat men zich niet gehoord voelt.

Verder ga ik er niet op in.

Je negeert compleet de punten die ik aanhaal. Logisch ook, want daar valt niks op in te brengen.
Verder ging het ook niet om het commentaar dat je uitte, maar om de manier waarop. Iets dat je door anderen ook al duidelijk is gemaakt.
 

DeletedUser69389

Guest
Je negeert compleet de punten die ik aanhaal. Logisch ook, want daar valt niks op in te brengen.
Verder ging het ook niet om het commentaar dat je uitte, maar om de manier waarop. Iets dat je door anderen ook al duidelijk is gemaakt.
Nee omdat ik een belofte heb gedaan en mij daaraan hou in tegenstelling tot sommige anderen die liever het vies spelen. Het is wel opmerkelijk te noemen dat net nu iemand is gequit jij in 1x weer onder je steen vandaan kruipt en nee ik heb het niet over mijzelf.
 

DeletedUser575

Guest
Nee omdat ik een belofte heb gedaan en mij daaraan hou in tegenstelling tot sommige anderen die liever het vies spelen. Het is wel opmerkelijk te noemen dat net nu iemand is gequit jij in 1x weer onder je steen vandaan kruipt en nee ik heb het niet over mijzelf.

Was je maar geQuit.. maar je werd gekicked :D
 

DeletedUser79568

Guest
Nee omdat ik een belofte heb gedaan en mij daaraan hou in tegenstelling tot sommige anderen die liever het vies spelen. Het is wel opmerkelijk te noemen dat net nu iemand is gequit jij in 1x weer onder je steen vandaan kruipt en nee ik heb het niet over mijzelf.

Hoezo is dat opmerkelijk? Waarom maak jij je uberhaupt druk om mijn zomerse breakje?
Ik was overigens al terug voordat hij z'n break aankondigde hoor, mocht je het willen weten.

Maar jij die je houdt aan een belofte, das wat nieuws! Hoelang zal het je dit keer lukken?
Maar hey hou jij het vooral chique op het AF, we weten allemaal hoe je bent als niet iedereen kan meelezen. ;)
 
Bovenaan