Stelling van de dag

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
de wereld gaat wel trager, maar is wel veel behapbaarder voor een hoop spelers en teams. Doordat pp en events niet meespelen is het veel lastiger om edels op peil te houden, wat betekend dat je voor een echt top account 24/7 wilt farmen, en dat voor 9-12 maanden lang.

dan liever een wereld die wat minder activiteit vereist, maar een paar maanden langer duurt.

Haha, even uitzoomen.. mooi hoe we het nu hebben over 'lange werelden'.
Duurde een wereld zoals W2 niet een jaar of acht? :tongue:
 
Reactiescore
14
Als Warre op schedel speelt, moet ik ww ff veranderen van Sukke.
ik ben dus wel benieuwd, wanneer een acc door meerdere personen bespeeld wordt, wat voor risicos loop je dan en hoe ga je dat tegen? wat voor sollicitatieprocedure is er voor CO's en kan je niet gewoon solliciteren voor een 'groot' acc en dan alles de pleures in rammen om voordeel te krijgen? Is dit ooit gebeurd?
 
Reactiescore
539
ik ben dus wel benieuwd, wanneer een acc door meerdere personen bespeeld wordt, wat voor risicos loop je dan en hoe ga je dat tegen? wat voor sollicitatieprocedure is er voor CO's en kan je niet gewoon solliciteren voor een 'groot' acc en dan alles de pleures in rammen om voordeel te krijgen? Is dit ooit gebeurd?
Even in mijn glazen bol kijken.

….

Yes, alles wat je zegt, klopt en is gebeurd.


En wat betreft solliciteren als co, dat was vroeger meert een dingetje, nu wordt je vaak gevraagd als je goed gepresteerd hebt op eerdere werelden. Of mensen vinden je aardig en willen met je samenspelen voor de gezelligheid.
 
Reactiescore
1.039
En wat betreft solliciteren als co, dat was vroeger meert een dingetje, nu wordt je vaak gevraagd als je goed gepresteerd hebt op eerdere werelden. Of mensen vinden je aardig en willen met je samenspelen voor de gezelligheid.
Worden mensen gevraagd alleen omdat ze aardig zijn???????
 
Reactiescore
5.701
Idd ik heb Howlin geweigerd, vreselijk mannetje
 
Reactiescore
661
Zo aardig?
 
Reactiescore
980
Reactiescore
661
Wel veel bekende namen hier.
 
Reactiescore
661
Haha, even uitzoomen.. mooi hoe we het nu hebben over 'lange werelden'.
Duurde een wereld zoals W2 niet een jaar of acht? :tongue:
8 jaar maar?
 
Bovenaan