Stelling van de dag

Reactiescore
1.380
Waarom was dit eigenlijk?
ik denk dat iemand hem een pm gestuurd heefet dat ie 50 edels op zijn pan kreeg.

Nee ik zou het niet weten ik denk dat dit de vraag is wie iedereen wel graag zou willen weten.

Wel jammer want wij komen nooit meer van de bb naam af nu haha
 
Reactiescore
94
Wat een onzin kan jij posten :D
Grappig dat jij hiermee komt.
Wij hadden inderdaad een deal met Wolves. 5 dorpen zouden jullie kant opkomen dat was een deal. Of die deal goed of slecht is voor jullie laat ik in het midden maar dat was de deal.

Dan hebben wij inderdaad een dorp ervan geedeld omdat een co op vakantie was en zag aanvallen en dacht blocken. Hier is gewoon netjes bewijs van naar Wolves gegaan. Ook hebben wij meteen sorry gezegd en wouden wij dat dorp afstaan in ruil voor het dorp dat jullie geedeld hebben maar niet in de deal zat. In onze ogen is dit een prima deal.

Hier gingen jullie vel op in althans alleen het account waar jij op speelt.
Als eerste was dat de oorspronkelijke lijn waar de frontspelers het niet mee eens waren.
Geen idee hoe jullie te horen hebben gekregen dat dit de afspraak was maar jullie begonnen inderdaad al snel te edelen tijdens de gesprekken omdat de zogenaamde NAP toen al gold. Omdat wij een NAP op onze schoot kregen en een edellijn die onbekend was bij ons, moesten we ons neerleggen bij jullie zogenaamde afspraak.

Wat blijkt: ondertussen wordt zelfs de lijn die enkel door jullie werd goedgekeurd overtreden, clusterfucks gemaakt en onze edels werden geblockt.
Jullie excuus was `tja sorry co kwam terug van vakantie en die wist het niet`.
Als reactie hierop had Pandora 1 dorp overgenomen dat volgens ons voor ons was maar dus niet het dichtst bij lag.
deze reactie op jullie fout misbruiken jullie door te zeggen dat we het maar intern moeten regelen en het lieten weten als jullie die lelijke cf konden wisselen voor een ander dorp dat eigenlijk helemaal niet aan jullie behoorden. Wij moesten dus onze stamgenoot overtuigen om een dorp af te staan aan jullie zodat wij de cf konden terugkrijgen waarvan jullie tot op heden blijven zeggen dat dat een fout van jullie account is. wij snappen deze logica niet maar leren hier veel uit en zijn momenteel in een stadia dat we dit ook in praktijk kunnen brengen.

Oddly geeft nu ook toe dat deze clusterfucks fout waren. Om jullie te plezieren hebben we zelfs gezegd dat dit door een co gedaan was.
En we hebben voorgesteld om deze dorpen te ruilen voor dorpen die beter bij ons cluster horen dan dat van jullie.
We eisen zelfs niet dat je jouw stamgenoten overtuigd deze dorpen af te geven zonder dat daar enig voordeel bij is, je kan het helemaal zelf beslissen.

Ik heb nooit geklaagd dat jullie clusterfucken maar heb toen al gezegd dat we het zullen onthouden.
Wij doen nu exact hetzelfde bij jullie en plots krijgen we dreigmails met `geef die nu af en stop ermee of we stoppen 30 cf`s in heel wolves`.
Wederom bewijs dat jullie er geen problemen mee hebben zolang het niet tegen jullie gebeurd.

Van die 5 dorpen werd de eerste dagen gewoon niks mee gedaan door jullie, sterker nog jullie nieuwe recruit bananenman pakte ze voor jullie neus weg.
Hoe dom kan je zijn om gratis bb dorpen die 5k plus zijn zo lang ongeroerd te laten liggen? Daar komt toch iedereen op af?

Dus wij wouden gewoon netjes het dorp afstaan en het dorp wat jullie geedeld hebben wat geen afspraak was ervoor terug.
Wat is hier verkeerd aan? En nogmaals of de deal positief was laat ik in het midden.


Nadat jullie stoer gingen doen en dat wij fout zaten (hebben wij ook toegegeven en wouden wij ook netjes ruilen zoals de afspraak van beide kanten ok gegeven is) hebben wij inderdaad die andere 2 ook gepakt.

Nu kom jij met moraal aan hier.
Waarom pak jij dan 4 bb dorpen midden in een andermans cluster?
Wij werkten al veel langer samen met banenen, toen nog Wu. Dus of de dorpen naar ons gingen of naar bananen maakte voor ons helemaal niet uit.
Toch bleef jij dat keer op keer op keer op keer herhalen als 1 van de hoofdredenen waarom wij dat dorp niet direct terugkregen of waarom we niets anders mochten edelen. En vervolgens sluit je de discussie met als argument `we herhalen onszelf en dat wil ik niet`.
Inderdaad, jullie bleven herhalen dat jullie iemand hadden die op vakantie was. Jullie bleven herhalen dat wij geen dorpen aan Wu mochten geven. Beide argumenten hebben geen enkele invloed op het feit dat JIJ die clusterfuck zou moeten terug geven.
Als jullie nu gewoon iets hadden gedaan of een vraag deftig beantwoord in plaats van je eigen tekst te kopiëren zonder dat dit een bijdrage levert...

Het niveau van een discussie met AAO:
Wij willen dat dorp terug -> sorry was een co
Dat maakt niet uit, maar we willen dat wel terug -> ja die co was op vakantie
Oke en hoe zit het met dat dorp? -> Waarom laat je Wu edelen, nu krijg je niets meer
Dat doet er niet toe, jij gaf toe fout te zijn dus geef dat dorp terug? -> Enkel als pandora mij een ander dorp geeft, regel maar
Dat is toch niet onze fout? Jij moet ons een dorp geven want jij was id fout tegen ons -> ja maar Wu edelt dus je krijgt niets

En dan dit gesprekje terug op repeat. en repeat en repeat en repeat.
Ben jij dan verbaast dat er uiteindelijk geen reactie op komt en we gewoon terug gaan clusterfucken?
Als je had kunnen lezen hadden we toen op het AF al aangehaald dat als iemand ons clusterfucked we niet gaan klagen maar het 50x erger terug doen.
beetje laat om te wenen dat we clusterfucken, niet? hahahaha

Bovendien wouden wij rustig bespreken wat we met deze clusterfuck gingen doen van jou. Maar door hierop te wachten zijn we een hoop extra dorpen over de edellijn kwijt geraakt. Hoe dom waren wij wel niet om te denken dat nu iedereen terug was van vakantie, jullie die zelfverzonnen edellijn wel zouden respecteren :D echt dom van ons.

Nee hij is intern geworden van Satisfying en nu komt hij met een moraal issue terwijl ze zelf 4 cf's leggen met bb dorpen in andermans lijnen.
Wij lachen met het feit dat jullie wenen om wat jullie zelf hebben veroorzaakt. Heeft niets met moreel issue te maken maar met principe.

Maar verhaal was zo in een notedop.
Wij wouden samenwerken met Wolves ook om Sons of Durin weg te spelen en daar hadden ze geen trek in. Wel om samen te spelen maar niet om te helpen.
Na veel gezeur wouden ze toch helpen 1/2 accounts maar kwam nooit van de grond. Dus wij plande de massa met onze eigen stam en mb spelers.

Toen ging SOD op Delete de dag de eerste aanvallen verstuurd zouden worden.
En waarempel in ene keer tig berichten uit Wolves dat ze nu wel in ene keer willen mee profiteren en in ene keer actief zijn.
We hebben toen gezegd 5 dorpen in jullie lijn en andere edelen wij. Dat was ok voor hun (deal hadden ze beter kunnen maken als ze doorgezet hadden maar hey een ja is een ja).

En toen kwam er een foutje. Niemand had zin om te loggen behalve de speler die op vakantie was.
Hij wist nog nergens wat vanaf en niemand was online om hem dit te vertellen.
Wij hadden al edels lopen die 12 uur onderweg waren voor we de deal gemaakt hadden dus die kan je niet meer terugtrekken.

Ook met bewijzen.Helaas geloofden ze dat niet.

Dus dan is de deal helemaal voorbij en hebben wij die andere ook gepakt omdat ze die ruil niet gewoon wouden doen.

En nu zijn ze lekker cf's aan het leggen via bb dorpen. Dus wie is hier de moraalridder
Wat een grap ben jij.
Jij kwam naar Wolves met de vraag of we SoD wouden aanvallen.
De stam was bezig met een massa op TM75 en wou dus niets plannen maar de frontspelers konden mee doen zoals je zegt.
Als reactie daarop plan jij met je eigen stam en MB`s de massa zonder iets van ons te verwachten om dan als argument te gebruiken dat we geen initiatief toonden. Natuurlijk niet want en aantal frontspelers vielen liever jou aan dan SoD maar in stambelang ging dit niet. Waarom moet wolves met een plan komen omdat AAO SoD wilt aanvallen hahaha. Weer een voorbeeldje van `Los het voor mij op of we gaan klagen`.

Vervolgens gaat SoD op delete en beginnen de gesprekken terug. Maar heel stroef want AAO ziet het verschil niet tussen een massa op SoD en het verdelen van een barbarenzee. Hier zijn meerdere quotes van waarin hij dit letterlijk zegt. En uiteindelijk lopen deze gesprekken stil nadat een NAP is beloofd en er discussie is over de edellijn. Iedereen blijven negeren tot het te laat is terwijl je profiteerd van de NAP zonder zelfs je eigen voorstel na te komen, wat een nette tactiek dat jij hebt gehandhaafd.

Jullie kwamen met `bewijzen` (voor zover je jullie woord een bewijs kan noemen). Wij geloofden deze in het begin en vroegen voor een vergoeding. Naarmate het moeilijker en moeilijker was om deze vergoeding te krijgen zijn wij inderdaad beginnen twijfelen aan jullie verhaal. want nu is het alsof `ja die co wist het niet, foutje` genoeg excuses zijn zonder daad bij woord te voegen.
Het boeide ons niet dat er een fout gemaakt is. Dat er telkens wel andere redenen zijn die er niet toe doen waardoor je je fout goedpraat, dat steekt wel.

En ja dan is de deal inderdaad niet meer doorgegaan omdat jullie onzin bleven herhalen zonder to the point te komen of woord bij daad te voeren.
Wat heb jij toch een prachtig excuus gecreëerd om maar ineens alle afspraken stop te zetten nadat jij alles hebt gekregen wat je wou.

Dat er fouten zijn gemaakt bij beide kanten wil ik gerust toegeven. Zowat bij iedereen lijkt me.
Maar jullie zijn de enigen die jullie fout gemakkelijk toegeven en denken dat fouten toegeven genoeg is om al de rest te negeren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.693
Jullie weten dit nog niet, maar wil het nu toch wel kwijt. Sons of Durin was een boost voor AAO. Blij dat het van me hart af is.
 
Reactiescore
1.380
Godver, dacht dat het een golden awards/rate de speler was toen ik zoon lange tekst zag :(
Ach zoals altijd weer een hoop tekst met nul inhoud. Te lange tekst zal morgen wel eens lezen en de bewijzen maar weer eens posten. Denk dat ik wel een eigen topic kan maken “de liefde van the weirdness of talent naar aao” of zoiets
 
Reactiescore
94
Ach zoals altijd weer een hoop tekst met nul inhoud. Te lange tekst zal morgen wel eens lezen en de bewijzen maar weer eens posten. Denk dat ik wel een eigen topic kan maken “de liefde van the weirdness of talent naar aao” of zoiets
Jouw `bewijzen` zijn zo betrouwbaar als een vos in een kippenkot.
En als je het hernoemt naar de verhalen van de overrated stabber ben ik het volledig met je eens.

Vanaf het begin heb ik inderdaad gezegd dat je overrated was.
Sindsdien heb je bewezen dat het toppunt van jouw diplomatie brullen is dat je anders oorlog gaat voeren of vuil gaat spelen, enkel te staven door je overmatige PP abusen.
Sindsdien heb je bewezen dat je aanvallen zo slecht gepland zijn dat je enkel afk spelers en BB`s kan edelen.
Sindsdien is bewezen dat je afspraken maakt met anderen die enkel jij niet hoeft te volgen
en sindsdien heb je bewezen dat jouw eergevoel evenwaardig is aan dat van van een rotte appel.

je mag posten wat je wilt. Je mag de waarheid proberen te verdraaien en uit de context trekken wat je wilt.
Maar als anderen die met jou in contact komen liever afk of op delete gaan dan iets met jou te maken te hebben... ligt zeker niet aan je stamgenoot Firefox kuch kuch
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.962
Te bent toch wel achterlijk als je denkt dat je het met leggen van 4 clusterfucks deze kan omruilen voor 10k frontdorpen die beter liggen? Als het zo werkt dan edel ik meteen alle barbaren in jullie clusters is mooi makkelijk grote dorpen regelen.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Te bent toch wel achterlijk als je denkt dat je het met leggen van 4 clusterfucks deze kan omruilen voor 10k frontdorpen die beter liggen? Als het zo werkt dan edel ik meteen alle barbaren in jullie clusters is mooi makkelijk grote dorpen regelen.
Als ik nu barbaren in jullie lijn edel, wil je die dan ook omwisselen met al jullie dorpen in mijn lijn?
 
Reactiescore
1.380
Wat een onzin kan jij posten :D

Dat er fouten zijn gemaakt bij beide kanten wil ik gerust toegeven. Zowat bij iedereen lijkt me.
Maar jullie zijn de enigen die jullie fout gemakkelijk toegeven en denken dat fouten toegeven genoeg is om al de rest te negeren.
foutje.png

We kregen een voorstel voor NAP plus daar hadden wij nog wat opmerkingen op dus NAP is nooit officieel ingegaan.

Dan hier een korte samenvatting van onze pms. Wij wouden het gewoon oplossen wat serieus zo makkelijk had kunnen zijn, maar jullie hebben het zelf verpest zoals je kan lezen.
Fouten maken is mensenlijk en dat doen we allemaal. Belangrijkste is hoe je ermee omgaat. Een simpele ruil en alles was goed geweest.
Maar jullie moesten zonodig moeilijk doen en sterker nog jullie lieten andere spelers gewoon jullie dorpen pakken

foutje 8.png



foutje 7.png





foutje 6.png
foutje 4.pngfoutje 5.pngfoutje 3.png

Dan hier een stukje tekst uit onze discord wat ook nog eens laat zien dat hij het niet wist.
[23:58] off balance | Against All Odds:
wij hebben een dorp gepakt over de edellijn van de nap blijkbaar?


11 september 2020
[00:14] jobo:
Wat?


[00:14] off balance | Against All Odds:
Martijn had dorpen toegzegd aan wolves


[00:15] jobo:
Ah op die manier

Ja dat hij niet onze chat terug leest is misschien fout of dat niemand hem ff inlicht ook maar dat is een foutje wat menselijk is.
Gewoon ruilen en er was niks aan de hand geweest maar zoals je hier dus zelf kan lezen doen jullie moeilijk niet wij.

Dat de deal niet goed was voor jullie is een ander verhaal. Wij hebben wat geprobeerd en hebben het gekregen.
Dan kan je beter je stam aankijken dan boos tegen ons zijn.

Nu het laatste en dat is cf's. Weet jij wat een cf betekend? Als dat zo is welk dorp van ons is dan een cf?
En dat je nu zogenaamd hetzelfde terug doet dan ons door mini bb dorpen te edelen wat echte cf's zijn?
Je hebt je eigen graf gegraven nu door je eigenwijze gedrag.
 

Bijlagen

  • foutje 2.png
    foutje 2.png
    38,9 KB · Weergaven: 3
Reactiescore
94
Jouw posts bevestigen enkel wat wij zeggen xD

Dat de deal niet goed was voor jullie is een ander verhaal. Wij hebben wat geprobeerd en hebben het gekregen.
Dan kan je beter je stam aankijken dan boos tegen ons zijn.

We kregen een voorstel voor NAP plus daar hadden wij nog wat opmerkingen op dus NAP is nooit officieel ingegaan.

Nu het laatste en dat is cf's. Weet jij wat een cf betekend? Als dat zo is welk dorp van ons is dan een cf?
En dat je nu zogenaamd hetzelfde terug doet dan ons door mini bb dorpen te edelen wat echte cf's zijn?
Je hebt je eigen graf gegraven nu door je eigenwijze gedrag.

Wij wisten niets van de afspraken en waren we het er absoluut niet mee eens voor het te laat was.
Verder maakt het ons niet veel uit wat jij Jekkeuh blijkbaar hebt wijsgemaakt want daar gaat het niet over en het is al lang duidelijk dat die gesprekken vanaf het begin eenzijdige verplichtingen van wolves naar jou moesten zijn..
Je bevestigd met veel woorden enkel dat jullie de lijn hebben gemaakt die voor niemand duidelijk was.
Je geeft zelfs toe dat er nog discussies waren. Vreemd dat je ervoor dan zei dat de afspraken duidelijk waren :D

De enige reden om een NAP met jou te hebben was zodat we de dorpen deftig kunnen onderverdelen.
Wat jij dus blijkbaar gedaan hebt is het volgende:
Een NAP bespreken in ruil voor de edellijn.
Wat weet onze stam van de afspraken: Er is een NAP, dus de edellijnen moeten besproken worden
Wat denkt account AAO: Ik wil alle dorpjes dus ik doe alsof er een NAP is zodat niemand mijn nieuwe dorpen kan recappen, Als ik daarna lastig genoeg doe zal de NAP vanzelf verdwijnen en heb ik wat ik wil.

Trouwens jij bent begonnen met clusterfucks te edelen en die heb je vervolgens lekker dichtgeclusterd terwijl wij op duidelijkheid rond jullie afspraken waren aan het wachten. Geef ons dus nog een paar dagen en ons nieuw clustertje is groot genoeg om het geen clusterfuck meer te noemen volgens jouw maatstaf.
Sterker nog, ons cluster zal dan hechter zijn dan jouw cluster dus misschien ben jij mij dan wel weer aan het clusterfucken. Jouw logica doorzettende.
Ik hou ervan om jouw manier van denken toe te passen. Dat geeft zoveel mogelijkheden zonder enige verantwoordelijkheid.

Je hebt je eigen graf gegraven... Ja best een goede grap :D
De ironie druipt er vanaf aangezien dit jouw gegraven graf is. Veel plezier met barbjes edelen tot wij helemaal weg zijn.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Je leest gewoon wat je wil lezen he.
Voor de NAP was er een deal alleen hebben wij paar kleine dingen op aangepast zoals een nap van 1 week na opzegging dat was eigenlijk het enige puntje maar daar lees jij natuurlijk overheen.

Ja tuurlijk denken wij voor onszelf en ja wij zouden stom zijn als wij dat niet deden. Als er een tegenvoorstel gekomen was en wij die niet zo makkelijk weg konden wuiven hadden er veel meer dorpen naar je toe gekund maar alles ging makkelijk en werd snel ok gegeven wie zijn wij dan om te zeggen nee die deal is niet eerlijk je krijgt wat van ons.

En wat is in jou ogen een cf kom eens met bewijzen dan ipv alleen maar loze woorden. Mijn vorige post wie ik met alle bewijzen kwam was jij ook nergens te bekennen en heb je nog steeds niet op gereageerd.
Dat ik überhaupt nog woorden aan jou besteed. Denk dat wij genoeg hebben laten zien wie hier de fout in is gegaan.
 
Reactiescore
453
Opslag enkel in midden van je cluster om mee te meppen.

Daarnaast zijn ze het allemaal wel waard in mijn ogen behalve werkplaats.

Nieuwe stelling:

We mogen blij zijn dat het AF van W75 minder actief is dan W76 kijkende naar hoe veel drama daar elke dag weer gepost word.

@Blow Me Up wat heb je ons aangedaan
 
Reactiescore
94
*bewijzen* kuch kuch

oke als je stopt met ademen heb je een grote kans om dood te gaan.
En aangezien dit altijd klopt is vanaf nu elke argument dat ik aanhaal bewezen.
Wist ik veel dat je bewijzen niet eens een antwoord moeten zijn :D dat maakt het inderdaad wat gemakkelijker.
Later niet wenen als we onze argumenten ook zo gaan staven :D

En dan ben je verbaasd dat ik enkel mijn kant van het verhaal geef in plaats van te proberen inhoudelijk een gesprek met jou aan te gaan.
Ik ga dus verder ook niet op jou reageren want ik heb wel betere dingen te doen dan een zoveelste poging om een discussie met jou te voeren.
Zelfs voor Kim Possible zou dit niet mogelijk zijn /D
 
Bovenaan