Stelling van de dag

Reactiescore
94
Dat komt omdat het in noord voornamelijk wel netjes gebeurt.
Dat komt omdat noord de moed al heeft opgegeven en dus niet meer klaagt maar het gewoon terug begint te doen :D
proper is anders, maar grappig hoe hypocriet sommigen kunnen kunnen zijn.

Ik speel zelf niet meer atm, maar ik heb me doodgelachen met de screentjes die mijn oude co me stuurde in discord.
Koning hypocriet wil zijn kroon terug :D
 

Deleted User - 487924308

Guest
Dat komt omdat noord de moed al heeft opgegeven en dus niet meer klaagt maar het gewoon terug begint te doen :D
proper is anders, maar grappig hoe hypocriet sommigen kunnen kunnen zijn.

Ik speel zelf niet meer atm, maar ik heb me doodgelachen met de screentjes die mijn oude co me stuurde in discord.
Koning hypocriet wil zijn kroon terug :D
Als je afkomt met noord speelt niet netjes, moet je toch echt wel aanduiden wat er precies niet netjes is?
 
Reactiescore
2.386
Ik zou eigenlijk ook graag weten waar dit over gaat. :smile:
 
Reactiescore
15
Stellen van de dag
- Wat vinden jullie van CFen?

Dit vroegik mij vooral af, omdat er werelden kapot gaan door deze praktijken.
 
Reactiescore
94
Ik spreek niet in het algemeen, laat dat duidelijk zijn.
Het merendeel van de noordelijke spelers waren zeer netjes bij contact.
Voorbeelden hiervan zijn BMU, FF, Finnvard, ... Zeker en vast respect naar hen toe.

Ik ga het niet hebben over een agressieve manier van diplomatie, al zijn hier duidelijk een aantal voorstanders voor deze tactiek.
Roepen en dreigen tot je krijgt wat je wil vind ik wat zwak, maar goed, het blijft een vorm van diplomatie.
Wat ik niet goedkeur is eenzijdige afspraken maken door te brullen dat er anders oorlog komt, om die vervolgens zelf overtreden zonder schuldgevoel,
(oa met als excuus 'ja de co wist dit niet dus pech voor jullie').

Wat ik goedkeur maar niet graag heb is dat anderen gaan clusterfucken. Het is mogelijk en heeft afhankelijk vd situatie enorm veel voor/nadelen, maar ik ben er geen voorstander van.
Wat ik niet goedkeur is dat er vervolgens in het rond gestampt wordt en weer wordt gedreigd als de emmer is volgelopen en ze dus clusterfucks terug krijgen.

En zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden die mijn ergernis opwekken.
Zeker omdat het vooral gaat over accounts waarvan hun rang de indruk geeft dat ze een beetje toekomstvisie hebben.

Als we iemand de titel koning hypocriet zouden moeten geven, dan hoef ik alvast niet te twijfelen :D
 
Reactiescore
363
Ik spreek niet in het algemeen, laat dat duidelijk zijn.
Het merendeel van de noordelijke spelers waren zeer netjes bij contact.
Voorbeelden hiervan zijn BMU, FF, Finnvard, ... Zeker en vast respect naar hen toe.

Ik ga het niet hebben over een agressieve manier van diplomatie, al zijn hier duidelijk een aantal voorstanders voor deze tactiek.
Roepen en dreigen tot je krijgt wat je wil vind ik wat zwak, maar goed, het blijft een vorm van diplomatie.
Wat ik niet goedkeur is eenzijdige afspraken maken door te brullen dat er anders oorlog komt, om die vervolgens zelf overtreden zonder schuldgevoel,
(oa met als excuus 'ja de co wist dit niet dus pech voor jullie').

Wat ik goedkeur maar niet graag heb is dat anderen gaan clusterfucken. Het is mogelijk en heeft afhankelijk vd situatie enorm veel voor/nadelen, maar ik ben er geen voorstander van.
Wat ik niet goedkeur is dat er vervolgens in het rond gestampt wordt en weer wordt gedreigd als de emmer is volgelopen en ze dus clusterfucks terug krijgen.

En zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden die mijn ergernis opwekken.
Zeker omdat het vooral gaat over accounts waarvan hun rang de indruk geeft dat ze een beetje toekomstvisie hebben.

Als we iemand de titel koning hypocriet zouden moeten geven, dan hoef ik alvast niet te twijfelen :D
Eigenlijk gaat dit dus over 1 account specifiek.
 
Reactiescore
438
Bedankt voor de liever woorden.

" Roepen en dreigen tot je krijgt wat je wil vind ik wat zwak "

Ik denk dat je hier niet de enigste in bent.
 
Reactiescore
15
Niet persé. Al is er 1 account dat inderdaad wel 3 op 3 scoort.
Mijn co's en andere spelers zouden trouwens wel andere zaken aanhalen. Er zijn nog wel meerdere hekelpunten.
Mijn voorbeelden waren gewoon de punten die ik persoonlijk het treurigste vind.

Op welk account speel je dan?
Ik heb nu eigenlijk no clue waar je het over hebt en over wie je het hebt haha.

Kan zo geen eventuelediscussies aangaan als ik niet weet wat je bedoelt
 
Reactiescore
94
speelde momenteel :)
En net omdat ik momenteel niet speel ben ik subtiel genoeg om nog geen namen te noemen.
Niet dat dat veel verbergt als je echt wil zoeken :p
 
Reactiescore
54
Zoals anders, ben ik ook zeer benieuwd over welk account je het hebt. :p
 
Reactiescore
1.380
Ik spreek niet in het algemeen, laat dat duidelijk zijn.
Het merendeel van de noordelijke spelers waren zeer netjes bij contact.
Voorbeelden hiervan zijn BMU, FF, Finnvard, ... Zeker en vast respect naar hen toe.

Ik ga het niet hebben over een agressieve manier van diplomatie, al zijn hier duidelijk een aantal voorstanders voor deze tactiek.
Roepen en dreigen tot je krijgt wat je wil vind ik wat zwak, maar goed, het blijft een vorm van diplomatie.
Wat ik niet goedkeur is eenzijdige afspraken maken door te brullen dat er anders oorlog komt, om die vervolgens zelf overtreden zonder schuldgevoel,
(oa met als excuus 'ja de co wist dit niet dus pech voor jullie').

Wat ik goedkeur maar niet graag heb is dat anderen gaan clusterfucken. Het is mogelijk en heeft afhankelijk vd situatie enorm veel voor/nadelen, maar ik ben er geen voorstander van.
Wat ik niet goedkeur is dat er vervolgens in het rond gestampt wordt en weer wordt gedreigd als de emmer is volgelopen en ze dus clusterfucks terug krijgen.

En zo zijn er nog genoeg andere voorbeelden die mijn ergernis opwekken.
Zeker omdat het vooral gaat over accounts waarvan hun rang de indruk geeft dat ze een beetje toekomstvisie hebben.

Als we iemand de titel koning hypocriet zouden moeten geven, dan hoef ik alvast niet te twijfelen :D

Grappig dat jij hiermee komt.
Wij hadden inderdaad een deal met Wolves. 5 dorpen zouden jullie kant opkomen dat was een deal. Of die deal goed of slecht is voor jullie laat ik in het midden maar dat was de deal.

Dan hebben wij inderdaad een dorp ervan geedeld omdat een co op vakantie was en zag aanvallen en dacht blocken. Hier is gewoon netjes bewijs van naar Wolves gegaan. Ook hebben wij meteen sorry gezegd en wouden wij dat dorp afstaan in ruil voor het dorp dat jullie geedeld hebben maar niet in de deal zat.
In onze ogen is dit een prima deal.

Hier gingen jullie vel op in althans alleen het account waar jij op speelt.

Van die 5 dorpen werd de eerste dagen gewoon niks mee gedaan door jullie, sterker nog jullie nieuwe recruit bananenman pakte ze voor jullie neus weg.
Hoe dom kan je zijn om gratis bb dorpen die 5k plus zijn zo lang ongeroerd te laten liggen? Daar komt toch iedereen op af?

Dus wij wouden gewoon netjes het dorp afstaan en het dorp wat jullie geedeld hebben wat geen afspraak was ervoor terug.
Wat is hier verkeerd aan? En nogmaals of de deal positief was laat ik in het midden.

Nadat jullie stoer gingen doen en dat wij fout zaten (hebben wij ook toegegeven en wouden wij ook netjes ruilen zoals de afspraak van beide kanten ok gegeven is) hebben wij inderdaad die andere 2 ook gepakt.

Nu kom jij met moraal aan hier.
Waarom pak jij dan 4 bb dorpen midden in een andermans cluster?
 
Reactiescore
54
Ik heb geen idee op welk account @The Weirdness of Talent. speelt of speelde, volgens TW-stats ben je al je dorpen kwijtgeraakt aan oddly satisfying, geen idee of je daar ook bij op het account bij bent gekomen. Ik verwacht van wel eigenlijk.

Verder ken ik de situatie persoonlijk niet super goed, dit is al een tijdje geleden toch toch?
 
Reactiescore
1.380
Ik heb geen idee op welk account @The Weirdness of Talent. speelt of speelde, volgens TW-stats ben je al je dorpen kwijtgeraakt aan oddly satisfying, geen idee of je daar ook bij op het account bij bent gekomen. Ik verwacht van wel eigenlijk.

Verder ken ik de situatie persoonlijk niet super goed, dit is al een tijdje geleden toch toch?

Nee hij is intern geworden van Satisfying en nu komt hij met een moraal issue terwijl ze zelf 4 cf's leggen met bb dorpen in andermans lijnen.

Maar verhaal was zo in een notedop.
Wij wouden samenwerken met Wolves ook om Sons of Durin weg te spelen en daar hadden ze geen trek in. Wel om samen te spelen maar niet om te helpen.
Na veel gezeur wouden ze toch helpen 1/2 accounts maar kwam nooit van de grond. Dus wij plande de massa met onze eigen stam en mb spelers.

Toen ging SOD op Delete de dag de eerste aanvallen verstuurd zouden worden.
En waarempel in ene keer tig berichten uit Wolves dat ze nu wel in ene keer willen mee profiteren en in ene keer actief zijn.
We hebben toen gezegd 5 dorpen in jullie lijn en andere edelen wij. Dat was ok voor hun (deal hadden ze beter kunnen maken als ze doorgezet hadden maar hey een ja is een ja).

En toen kwam er een foutje. Niemand had zin om te loggen behalve de speler die op vakantie was.
Hij wist nog nergens wat vanaf en niemand was online om hem dit te vertellen.
Wij hadden al edels lopen die 12 uur onderweg waren voor we de deal gemaakt hadden dus die kan je niet meer terugtrekken.

Zo pakte wij een dorpje laat in de avond van die 5 wie wij aan wolves gaven. Daar liep Satisfy ook op en onze co Defde dat netjes zonder beter weten om.
We kregen gelijk nare berichten terwijl hij dus van niks wist.

De volgende dag hadden ze ook een dorp geedeld wat niet in die deal zat.
Ik heb gelijk excuses aangeboden en uitgelegd hoe het zat. Ook met bewijzen.

Helaas geloofden ze dat niet.

Dus dan is de deal helemaal voorbij en hebben wij die andere ook gepakt omdat ze die ruil niet gewoon wouden doen.

En nu zijn ze lekker cf's aan het leggen via bb dorpen. Dus wie is hier de moraalridder
 
Reactiescore
54
Thanks voor de uitleg, vrijwel precies het verhaal zoals ik 'm eerder al gehoord had inderdaad.
 
Reactiescore
5.693
Dat die paupernoobs stoppen met cfen aan de rand van mn cluster?
 
Bovenaan