Stelling van de dag

Reactiescore
1.226
Voor mij persoonlijk zijn de maandelijkse functionaliteiten, 20%GS - FA - PA - AM, geen abusen. Al het andere wel.
 
Reactiescore
1.577
ok er is dus een brede consensus maar waarom is de pp-beurs dan altijd leeg?

hier zijn leugenaars aan het werk, ik zoek dit tot op het bot uit
 
Reactiescore
438
Diegene die hard abusen kunnen het toch niet verbergen. Ik denk niet echt dat het hun uit maakt.

Nieuwe stelling:
Met de toevoeging van rooftochten is een LC rush overbodig.
 
Reactiescore
786
Diegene die hard abusen kunnen het toch niet verbergen. Ik denk niet echt dat het hun uit maakt.

Nieuwe stelling:
Met de toevoeging van rooftochten is een LC rush overbodig.

Leuke stelling om over te debatteren :)
 
Reactiescore
453
ok er is dus een brede consensus maar waarom is de pp-beurs dan altijd leeg?

hier zijn leugenaars aan het werk, ik zoek dit tot op het bot uit

wij kunnen toch niet op het af reageren, we moeten de beurs leeg kopen
duhh

Diegene die hard abusen kunnen het toch niet verbergen. Ik denk niet echt dat het hun uit maakt.

Nieuwe stelling:
Met de toevoeging van rooftochten is een LC rush overbodig.

het instant gaan voor lc is idd niet enorm meer nodig, wel proberen wij als we genoeg lc hebben ze constant te laten lopen en constant werkplaats/kazarne/stal te laten lopen (hoofdgebouw spreektvoorzich, die heeft niet stil gestaan)

overbodig is het zeker niet, maar op 20 velden met 3 lc farmen ipv met 20 speer die veel langer loopt is het hebben van een goed aantal LC toch wel leuk hoor.
 
Reactiescore
438
In mijn directe omgeving liggen er erg weinig BB dorpen maar wat verder op wel een leuk aantal. Ik twijfel er aan om voor nu gewoon eerst aan een basisverdediging te werken voor ik naar de LC toe ga.

Wel scouts voor ik uit BB kom, dat zou wel noodzakelijk zijn denk ik. Heb een wat latere start met meer concurrentie rond me als gevolg.
 
Reactiescore
1.804
dat verandert niets aan het feit dat punten wel degelijk vechten.
Had je maar specifieker moeten zijn
Als je specifiek wil zijn moet je zeggen dat de muur voor een verdedigende meerwaarde zorgt in de strijd. Ze vecht niet en daarenboven gaat het om de muur zelf en niet de punten die ermee gepaard gaan.

Wijsneus
 
Reactiescore
1.142
Ha hahaha deze mensen :D

Neen we abusen niet :D

Dikke vette knoefkoeabusers jullie.

Ik heb 1 pp gefarmt en 0 ingezet. Dat is niet abusen. Jullie zijn de schuld van de pp koorts!!!

Huh?
ik noem op wat ik gebruikt heb en verder niets gebruikt te hebben. doe er mee wat je wilt.

Ik ben voor de rest ook enkel aan het pp farmen he deze wereld anders had ik al wel 10 dorpen gehad nu moet mijn boosters status wel up houden.
 
Reactiescore
1.273
Huh?
ik noem op wat ik gebruikt heb en verder niets gebruikt te hebben. doe er mee wat je wilt.

Ik ben voor de rest ook enkel aan het pp farmen he deze wereld anders had ik al wel 10 dorpen gehad nu moet mijn boosters status wel up houden.
Wil je nu een sticker? of een achievement?
schijnt dat jou generatie enkel op die manier nog gemotiveerd wordt.

Bij deze:
1594995873500.png
 
Bovenaan