Stelling van de dag

Reactiescore
453
Heb je inderdaad gelijk in, niet genoeg doorgescrold. Mijn oprechten excuses.



Bedankt voor je reactie Tuur, laat ik voorop stellen dat mijn doel verre van beledigen is. Alleen ik hoor dingen en lees dingen (die zeker wel gebaseerd zijn uit screens of andere bewijzen) en deze zet ik om in een kaart, zoals ik dat heb gedaan in mijn post. Als ik die kaart bekijk, dan schrik ik me de pleuris van de overmacht die zich voordoet op het kaartje. Lijkt mij persoonlijk niet iets geks?

nee zeker niet, maar wij schrikken ook als we accounts met 100+ dorpen als paddenstoelen uit de grond zien ploppen.

Persoonlijk heb ik ook niks tegen AT, Rose (behalve diens beleid so far), Wolves, 24/7, Kaas of welke stam dan ook. Iedereen is vrij om te spelen om hoe hij of zij dit wilt. Als Rose in dit geval kenbaar maakt graag te willen winnen en het ze niet uitmaakt hoe, dan is dat hun goed recht. Alleen dan heb ik nog wel de vrijheid om hier op in te spelen, aangezien dat het hele doel is van politiek en propaganda.

daar lijkt het echt niet op, al zeg ik het zelf.

Om terug te komen op een aantal dingen in je post: Dus als jullie benaderd worden om iets te doen, zijn jullie daar niet verantwoordelijk voor? Ik wil best op tafel gooien dat ik ook verschillende voorstellen heb gehad voor samenwerkingen, alleen ik heb gekozen hier (voorlopig) nog niet op in te gaan. Dat is mijn keuze, maar het is toch niet zo dat als ze bij jullie aankloppen, dat je het maar moet accepteren?

Als laatste, bedankt voor je antwoord omtrent de stam C~S, ik heb hier inderdaad te snel conclusies getrokken, wat mijn fout is. Echter ben ik het niet helemaal met je eens dat voorbarige conclusies trekken niet opschiet. In mijn ogen levert dit eindelijk uitleg op vanuit jou en je stamgenoten, het heeft gewerkt dus.

hoe groot is de kans dat wij uitleg krijgen van .fly/sts/kaas als wij daar een snelle conclusie overtrekken?
 
Reactiescore
227
daar hebben we onze jarne ook weer, als ik ooit nog eens een discussie met jouw aan moet ga dan moeten ze per direct verbannen hier op het forum want dan ben ik toch echt wel beland bij de laagste vruchten van de samenleving hier op het af. waar jullie account je wel niet allemaal bezig aan vuil maakt, poehh wat een hekel heb ik aan dat soort mensen, lekker door blijven dreigen met ze 2e, (ps, weet je niet waar het over gaat, praat dan maar even met je co)
Voor zover ik weet heb ik je momenteel 0 keer 'bedreigd'. Wat je daarna over mijn co zegt heb ik toch helemaal niet in de hand? Ik was vlug even naar de oogarts en zag dit. Ik keur het ook niet goed en heb hem dat ook gezegd. Vervolgens wou ik mij ook excuseren namens het account via PM, maar je hebt ons al geblokkeerd. Nu ga je wel heel hard op de man zonder enige reden. Wie is hier nu het voetvolk als je al meteen op de man gaat spelen x?
 
Reactiescore
1.647
Ik ga er verder niet veel over zeggen omdat ik niet in de leiding zit en me er niet meer mee bemoei. Maar je verteld hier meerdere onzin verhalen. Ik snap dat je graag stookt maar laat “lordtoms” en “hunt you down” de discussie maar voeren.

Baseer enkel op screens en berichten van o.a. jouw
 
Reactiescore
363
Baseer enkel op screens en berichten van o.a. jouw

Oké dan een korte samenvatting dan maar.

‘Conclusie

We zijn eruit gekomen. Momenteel lijkt het ons niet slim om een fusie te starten. Wel willen we verder gaan als BG‘

Dit is letterlijk gestuurd naar de leiding van wolves kan hier eventueel zelfs screens van plaatsen lijkt me niet nodig.

Overigens was de reden dat we de fusie afwezen niet dat er een andere partij was. Wat overigens ook in die PM staat. Stop met moddergooien en alle kleine puntjes pakken waar je winst op kan halen en dan de rode draad vergeten. Sorry maar je bakt er echt niets van.
 

Deleted User - 487973510

Guest
Heb je inderdaad gelijk in, niet genoeg doorgescrold. Mijn oprechten excuses.



Bedankt voor je reactie Tuur, laat ik voorop stellen dat mijn doel verre van beledigen is. Alleen ik hoor dingen en lees dingen (die zeker wel gebaseerd zijn uit screens of andere bewijzen) en deze zet ik om in een kaart, zoals ik dat heb gedaan in mijn post. Als ik die kaart bekijk, dan schrik ik me de pleuris van de overmacht die zich voordoet op het kaartje. Lijkt mij persoonlijk niet iets geks?

Persoonlijk heb ik ook niks tegen AT, Rose (behalve diens beleid so far), Wolves, 24/7, Kaas of welke stam dan ook. Iedereen is vrij om te spelen om hoe hij of zij dit wilt. Als Rose in dit geval kenbaar maakt graag te willen winnen en het ze niet uitmaakt hoe, dan is dat hun goed recht. Alleen dan heb ik nog wel de vrijheid om hier op in te spelen, aangezien dat het hele doel is van politiek en propaganda.

Om terug te komen op een aantal dingen in je post: Dus als jullie benaderd worden om iets te doen, zijn jullie daar niet verantwoordelijk voor? Ik wil best op tafel gooien dat ik ook verschillende voorstellen heb gehad voor samenwerkingen, alleen ik heb gekozen hier (voorlopig) nog niet op in te gaan. Dat is mijn keuze, maar het is toch niet zo dat als ze bij jullie aankloppen, dat je het maar moet accepteren? Ik snap dat er soms samenwerkingen plaats vinden om gemeenschappelijke doelen te verwezenlijken, maar de grootste stam die dat op deze schaal doet (al de hele wereld lang) baart mij best zorgen.
Ik oordeel enkel over in jouw verwijzing ''vruchten'' die ik zie, als er meer is, dan voel je alsjeblieft vrij om dat op dit forum te bespreken. Daar is dit hele forum voor gemaakt. Ik geloof 100% dat er meer speelt en dat er meerdere partijen clean spelen en vies spelen, net zoals Rose overduidelijk ook zaken fair aanpakt.

Als laatste, bedankt voor je antwoord omtrent de stam C~S, ik heb hier inderdaad te snel conclusies getrokken, wat mijn fout is. Echter ben ik het niet helemaal met je eens dat voorbarige conclusies trekken niet opschiet. In mijn ogen levert dit eindelijk uitleg op vanuit jou en je stamgenoten, het heeft gewerkt dus.

Nogmaals, ik wil niet Rose de grond in stampen. Ik observeer dingen die toch vrij wereld bepalend zijn, het AF is er juist voor om deze zaken te bespreken en meningen van andere te doen veranderen. Zo kunnen jullie mijn mening veranderen over jullie beleid, samenwerkingen etc en kan ik jullie hopelijk laten inzien dat jullie een dermate grote en makkelijke kwantiteit voorsprong creëren.

Dank Tom voor je volwassen respons, in tegenstelling tot helaas wat minder volwassen posts hierboven.

Dat je een situatieschets maakt om je stelling/vraag/argument kracht bij te zetten is inderdaad niet gek. Dat je daaruit verkeerde conclusies trekt of insinueert dat daar een slecht beleid aan vast zit, was ik het niet mee eens, en vandaar ook mijn reactie.

Ik claim nooit niet verantwoordelijk te zijn voor banden/afspraken die we aangaan, ik claim wel dat arrogantie binnen stamleidingen vaak ten koste gaan een soepel spelverloop. De "we gaan niet met ze in zee want we zijn al de beste"-mentaliteit is er eentje die ik niet standaard zal uitvoeren. Noem me laf of kwalitatief laag, ik denk dat ik me op die gebieden wel op andere manieren kan bewijzen, maar ik denk dat zelfs de grootste stammen soms een samenwerking kunnen aangaan voor extra zekerheid en of rust. Uiteindelijk is Rome niet nog groter geworden omdat ze enkel kwalitatief beter waren dan hun omgeving, maar ook omdat ze bondgenootschappen aangingen met de dalmatae, de macedoniers en de mauritaniers stuk voor stuk klein en niets zeggend maar wel belangrijk voor de verovering van respectievelijk een deel van het germaanse rijk, de grieken en de spanjaarden. die op zichzelf al veel minder grond bekleedde dan het romeinse rijk zelf. Nu is deze vergelijking natuurlijk wat scheef, maar ik hoop dat je mijn punt begrijpt.

Dat een voorbarige conclusie trekken soms een gewenst effect heeft blijkt inderdaad, of het vaker/altijd de gewenste discussie geeft betwijfel ik.
 
Reactiescore
138
Oké dan een korte samenvatting dan maar.

‘Conclusie

We zijn eruit gekomen. Momenteel lijkt het ons niet slim om een fusie te starten. Wel willen we verder gaan als BG‘

Dit is letterlijk gestuurd naar de leiding van wolves kan hier eventueel zelfs screens van plaatsen lijkt me niet nodig.

Overigens was de reden dat we de fusie afwezen niet dat er een andere partij was. Wat overigens ook in die PM staat. Stop met moddergooien en alle kleine puntjes pakken waar je winst op kan halen en dan de rode draad vergeten. Sorry maar je bakt er echt niets van.


HYD, ik heb je graag. maar wat justin zegt klopt ook gewoon.

Als iemand geen recht van spreke heeft zijn het wel rose leden & nu ook AT leden.

Had van Alexandria morgan,addison rae & chili ook een hoge pet op .

Maar wat een zwak besluit om weer met de R2W stam te gaan samenwerken :)

Heb overigens met sommige van Rose wel goed contact , maar het grappige is dat ze net hetzelfde dan mij denken.

Zegt ook veel over het moraal dat binnen de stam hangt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dank Tom voor je volwassen respons, in tegenstelling tot helaas wat minder volwassen posts hierboven.

Dat je een situatieschets maakt om je stelling/vraag/argument kracht bij te zetten is inderdaad niet gek. Dat je daaruit verkeerde conclusies trekt of insinueert dat daar een slecht beleid aan vast zit, was ik het niet mee eens, en vandaar ook mijn reactie.

Ik claim nooit niet verantwoordelijk te zijn voor banden/afspraken die we aangaan, ik claim wel dat arrogantie binnen stamleidingen vaak ten koste gaan een soepel spelverloop. De "we gaan niet met ze in zee want we zijn al de beste"-mentaliteit is er eentje die ik niet standaard zal uitvoeren. Noem me laf of kwalitatief laag, ik denk dat ik me op die gebieden wel op andere manieren kan bewijzen, maar ik denk dat zelfs de grootste stammen soms een samenwerking kunnen aangaan voor extra zekerheid en of rust. Uiteindelijk is Rome niet nog groter geworden omdat ze enkel kwalitatief beter waren dan hun omgeving, maar ook omdat ze bondgenootschappen aangingen met de dalmatae, de macedoniers en de mauritaniers stuk voor stuk klein en niets zeggend maar wel belangrijk voor de verovering van respectievelijk een deel van het germaanse rijk, de grieken en de spanjaarden. die op zichzelf al veel minder grond bekleedde dan het romeinse rijk zelf. Nu is deze vergelijking natuurlijk wat scheef, maar ik hoop dat je mijn punt begrijpt.

Dat een voorbarige conclusie trekken soms een gewenst effect heeft blijkt inderdaad, of het vaker/altijd de gewenste discussie geeft betwijfel ik.

Ik moet zeggen dat ik de situatie van w75 na deze treffende analyse over het Romeinse Rijk een stuk beter begrijp.

Wellicht moeten we ons aansluiten, wat jij @simeco
 
Reactiescore
453
HYD, ik heb je graag. maar wat justin zegt klopt ook gewoon.

Als iemand geen recht van spreke heeft zijn het wel rose leden & nu ook AT leden.

Had van Alexandrio morgan,addison rae & chili ook een hoge pet op .

Maar wat een zwak besluit om weer met de R2W stam te gaan samenwerken :)

Heb overigens met sommige van Rose wel goed contact , maar het grappige is dat ze net hetzelfde dan mij denken.

Zegt ook veel over het moraal dat binnen de stam hangt.

als kaas zegt nee, wat moeten wij dan doen? als schaapje op de slachtbank gaan liggen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
HYD, ik heb je graag. maar wat justin zegt klopt ook gewoon.

Als iemand geen recht van spreke heeft zijn het wel rose leden & nu ook AT leden.

Had van Alexandrio morgan,addison rae & chili ook een hoge pet op .

Maar wat een zwak besluit om weer met de R2W stam te gaan samenwerken :)

Heb overigens met sommige van Rose wel goed contact , maar het grappige is dat ze net hetzelfde dan mij denken.

Zegt ook veel over het moraal dat binnen de stam hangt.

Ik hoop een hoger moraal als het moraal waar de clears van rose het mee moeten doen op de VFsnip dorpen?
 
Reactiescore
5.701
Je begon deze discussie redelijk/goed. Helaas heb je daarna enkel verkeerde aannames gedaan. Dat veranderd de hele sfeer ik wilde best met je in gesprek namelijk. Maar ik heb geen zin om mezelf en Rose continu tegen jouw aannames te beschermen. Post lekker rond ik zal je corrigeren indien nodig.
Aannames zijn vaak verkeerd he, daarom heet het ook zo. Al vind ik het verder prachtig dat de enige met goede inhoud zonder in de verdediging te schieten Tuur is. Hoopte eigelijk dat jij deze lijn voort kon zetten zodat er eindelijk weer eens P&P op tafel komt, maar helaas.

Misschien kunnen we allemaal beter in onze hol kruipen en deze wereld nog irrelevanter maken dan het al is en gewoon niets meer op het AF posten?
 
Reactiescore
1.647
Oké dan een korte samenvatting dan maar.

‘Conclusie

We zijn eruit gekomen. Momenteel lijkt het ons niet slim om een fusie te starten. Wel willen we verder gaan als BG‘

Dit is letterlijk gestuurd naar de leiding van wolves kan hier eventueel zelfs screens van plaatsen lijkt me niet nodig.

Overigens was de reden dat we de fusie afwezen niet dat er een andere partij was. Wat overigens ook in die PM staat. Stop met moddergooien en alle kleine puntjes pakken waar je winst op kan halen en dan de rode draad vergeten. Sorry maar je bakt er echt niets van.

Die conclusie kan je trekken als jullie nu met At verder gaan en in mijn post was dat een hypothese. Dus wat is er onwaar aan de rest van mijn post?

Over op kleine puntjes ingaan gesproken
 
Reactiescore
363
Aannames zijn vaak verkeerd he, daarom heet het ook zo. Al vind ik het verder prachtig dat de enige met goede inhoud zonder in de verdediging te schieten Tuur is. Hoopte eigelijk dat jij deze lijn voort kon zetten zodat er eindelijk weer eens P&P op tafel komt, maar helaas.

Misschien kunnen we allemaal beter in onze hol kruipen en deze wereld nog irrelevanter maken dan het al is en gewoon niets meer op het AF posten?
Klopt, ik hoopte ook die lijn aan te houden. Enkel dan als het concreet is er genoeg grond om hierover een redelijke discussie te openen. Direct een stam markeren en toezeggen als bg/nap vind ik geen niveau van spreken.
 
Reactiescore
5.701
Klopt, ik hoopte ook die lijn aan te houden. Enkel dan als het concreet is er genoeg grond om hierover een redelijke discussie te openen. Direct een stam markeren en toezeggen als bg/nap vind ik geen niveau van spreken.
Oké snap ik, en de rest?
 
Bovenaan