Stelling van de dag

Reactiescore
453
strijden zoals VFsnip, dat zou je beter doen?

wij zijn helaas niet zo goddelijk goed als jullie, vandaar onze keuze

Wat wil je hiermee zeggen dan?

Dat er meer skills binnen jullie stam ligt dan onze?

Want dan denk ik dat je tw nog niet zo lang speelt.

nee dat ligging technisch gezien een samenwerking met 24/7 niet logisch was geweest, dat bedoelt hij
 
Reactiescore
290
Naja , heb net de kaart gekeken , je hebt wel een punt hoor .

Jammer natuurlijk dat het met rose moet :/
Zelf wou je ook maar al te graag naar Rose, samen met kaarsvet Ofc.... en wou je de rest van je stam ook laten “stikken” nu doet een AT het wel en is het “jammer” dat het met Rose. moet. Beetje krom door de bocht he.

Hoor ik wel bij die spelers van Rose. waar je goed contact mee hebt? ;)
 
Reactiescore
138
Zelf wou je ook maar al te graag naar Rose, samen met kaarsvet Ofc.... en wou je de rest van je stam ook laten “stikken” nu doet een AT het wel en is het “jammer” dat het met Rose. moet. Beetje krom door de bocht he.

Hoor ik wel bij die spelers van Rose. waar je goed contact mee hebt? ;)

Toen in de tijd wou ik naar rose met kaars & eigenlijk ook met blow me up & wow who. en ben nog altijd van mening dat je dan de wereld had gewonnen ;)

En ik moet gewoon eerlijk zijn , Rose heeft zwakke spelers zoals een: Beware the stare, puntzak. Blacklist vind ik nog prima spelen maar kan niet over iedereen gezegd worden!
 
Reactiescore
363
Toen in de tijd wou ik naar rose met kaars & eigenlijk ook met blow me up & wow who. en ben nog altijd van mening dat je dan de wereld had gewonnen ;)

En ik moet gewoon eerlijk zijn , Rose heeft zwakke spelers zoals een: Beware the stare, puntzak. Blacklist vind ik nog prima spelen maar kan niet over iedereen gezegd worden!
Mag je vinden, wij vinden de wekkers van 24/7 zwak.
 
Reactiescore
290
Toen in de tijd wou ik naar rose met kaars & eigenlijk ook met blow me up & wow who. en ben nog altijd van mening dat je dan de wereld had gewonnen ;)

En ik moet gewoon eerlijk zijn , Rose heeft zwakke spelers zoals een: Beware the stare, puntzak. Blacklist vind ik nog prima spelen maar kan niet over iedereen gezegd worden!
Een stam heeft nooit alleen maar “top” spelers dat is bij Rose. ook zeker niet het geval. Maar uiteindelijk maken alle spelers samen toch je stam. En moet je ook voor de “minderen” door het vuur gaan. Niet iedereen kan over de zelfde kwaliteiten beschikken en iedereen is beter in een bepaald punt als een ander. En zolang iedereen samenwerkt en voor elkaar door het vuur wil gaan dan kun je er iets leuks van maken.

Ikzelf ben gewoon zwaar **** in P&P en zou een af verbod moeten krijgen.
In stamchats zullen ze me “ooit” haten omdat ik te direct ben... maar ik zeg gewoon wat ik denk en dus ook als ik het ergens absoluut niet mee eens ben.
En volgens mij is dat bij jou hetzelfde.
 
Reactiescore
1.577
wij zijn helaas niet zo goddelijk goed als jullie, vandaar onze keuze

nee jullie hebben gewoon panische angst om door het ijs te zakken en weggespeeld te worden? wat chanant zou dat zijn????

VFsnip zal Rose niet tegenhouden, maar wel moedig strijden en zowaar weerstand bieden - elke edel die we mollen, is een overwinning en als ons liedje is uitgezongen hebben we jullie toch allemaal mooi entertainment gegeven?
 
Reactiescore
138
Een stam heeft nooit alleen maar “top” spelers dat is bij Rose. ook zeker niet het geval. Maar uiteindelijk maken alle spelers samen toch je stam. En moet je ook voor de “minderen” door het vuur gaan. Niet iedereen kan over de zelfde kwaliteiten beschikken en iedereen is beter in een bepaald punt als een ander. En zolang iedereen samenwerkt en voor elkaar door het vuur wil gaan dan kun je er iets leuks van maken.

Ikzelf ben gewoon zwaar **** in P&P en zou een af verbod moeten krijgen.
In stamchats zullen ze me “ooit” haten omdat ik te direct ben... maar ik zeg gewoon wat ik denk en dus ook als ik het ergens absoluut niet mee eens ben.
En volgens mij is dat bij jou hetzelfde.

Ja hoor , wij zijn beide vrij direct , dus ik zeg wat ik wil zeggen & jij mag dat van mij ook !

En zeker in elke stam zitten mindere spelers , maar mindere spelers laten fronten met 24/7 gaat je zuur opbreken en veel def kosten :)

Zekers met de toppers van VFgoed naast ons :D
 
Bovenaan