Stelling van de dag

Reactiescore
972
Zowel Interdictum als Cabbage hebben openlijk toegegeven gebruik gemaakt te hebben van boost accounts door middel van de accounts A Paroxysm of Guilt & Wrath of the Dragon. Of daar een ban voor moet komen maakt mij eerlijk gezegd niks uit, zolang de regels voor komende werelden maar aangepakt worden.

Ik heb nergens ook maar iets openlijk toegegeven hoor, stop eens met woorden in mijn mond leggen zeg...

Bovendien zou het dan een boost zijn voor het account Inter, en geen boostS. Bovendien is boosten illegaal, wat wij deden simpelweg niet. Aanscherping van de regels ben ik ook voor, maar dat terzijde.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Was jij niet degene die mij deed ratem en lage ODA en combinatie punten mij voor noob liet bestempelen? Want zo kwam ik snel aan mijn eerste 4/5 dorpen maar loopt keer tegenaan.

Heb letterlijk random iemand gepakt uit top 10 en stats gekeken welke ook niet niet vaak was tegengekomen op gebied van ODA/ODD:


Als kijk hoe weinig stijging ODA voor aantal dorpen die in begin zijn gepakt, lijkt het haast te makkelijk of niet? Als dan kijk naar random iemand van de beruchte premade. Zeg Cabbage Guy


Dan lijkt die stukken meer moeite te hebben moeten doen voor zijn dorpen als eerder genoemde. Zo zijn er nog stuk meer mensen. Dus wie heeft hier dan zo lopen boosten?
Gast die stats ontkrachten je hele post juist... beide hebben voor de eerste 6 dorpen niet meer dan 15k oda behaald. Bij Cabbage weet iedereen waardoor dat komt namelijk het account Wrath. Dat Cabbage daarna meer moest vechten voor zijn dorpen dan Feestjebouwen is een ander onderwerp. Staat gewoon vast dat er is geboost in de early game en dat er bij Cabbage gewoon een duidelijke bewijslast is. Of ze hiervoor gebanned moeten worden is een 2de, maar kom nou die boost valt niet te ontkrachten.
 
Reactiescore
1.647
Gast die stats ontkrachten je hele post juist... beide hebben voor de eerste 6 dorpen niet meer dan 15k oda behaald. Bij Cabbage weet iedereen waardoor dat komt namelijk het account Wrath. Dat Cabbage daarna meer moest vechten voor zijn dorpen dan Feestjebouwen is een ander onderwerp. Staat gewoon vast dat er is geboost in de early game en dat er bij Cabbage gewoon een duidelijke bewijslast is. Of ze hiervoor gebanned moeten worden is een 2de, maar kom nou die boost valt niet te ontkrachten.

Ontken niks, zeg enkel dat als je naar hem kijk, je ook naar rest moet kijken. Niet enkel goedkoop bashen op de premade.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Maar verpest toch wel tw en de toekomstige werelden als het in deze mate zo door blijft gaan, de premade kan ook lekker op 74 gaan starten zonder boosts, maar eens gaat het twteam toch een grens moeten trekken?


Damn deze is wel heel duidelijk zeg haha, zal vast een fantastische mb hebben.
g8guafx8yqjp.png


e3pd23yxul.png

j9vdgw4b.png


Echte mannen rammen gewoon def of niet Jona :biggrin: :biggrin: :eek2:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.790
Een clear van 9800 bijl in dit stadium maakt mij gewoon ontzettend blij Emile, ik kon het niet laten om die even te sharen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789

De rekenskills van Roald zijn ver te zoeken, dat heb ik gisteren al geaccepteerd. Maar van jou Howlin? Al die speciaalbiertjes, we zeiden nog dat het zo slecht voor je is!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Reactiescore
1.094
Ik hoorde dat Emile veelal aan de westmalle zit, geen pils!!!!
Misschien drinkt Emile ze weg als pils, dat is wat anders, en zeker mogelijk
 
Reactiescore
982

Deleted User - 288228

Guest
Zou het echt doodzonde vinden als wereld verziekt word door bans. Kan zeggen wat wil maar premade zorgt voor leven, serieuze gevechten en meer uitdaging als alle andere stammen. Als naar alle OD lijsten kijk voor spelers en stammen staan de premade en stammen/spelers in zuidwesten van wereld het meeste vertegenwoordigd. Alle andere continenten veel puntengeilers die blij zijn met ranking maar volgens de stats er letterlijk geen zak voor hoeven doen. Laat daar maar naar gekeken worden als mensen zo graag bans willen.

Dit slaat natuurlijk nergens op hé. Je kan slim gebruik maken van fakes en blitzen om zo min mogelijk te hoeven bashen, want bashen zo early al is gewoon doodzonde. Zoveel DEF is er nog niet dus op basis van slimme strategieën is er gewoon veel OD te besparen.

Jullie lopen lange tijden op dorpen met aankomst in de avond met een hoop halve nukes ertussen. Tjah dan is het logisch dat zowel aanvaller als verdediger veel OD krijgt, maar betekent natuurlijk niet dat de rest geen zak hoeft te doen voor zijn dorpen.

Daarbij klappen jullie beide op 100% moraal je moet er ook rekening mee houden dat er spelers zijn die op lager moraal klappen waardoor het aantal OD per offie aanzienlijk lager uitvalt.

Zonder context zeggen ODA, ODD en OD gewoon erg weinig.
 
Reactiescore
470
Dit slaat natuurlijk nergens op hé. Je kan slim gebruik maken van fakes en blitzen om zo min mogelijk te hoeven bashen, want bashen zo early al is gewoon doodzonde. Zoveel DEF is er nog niet dus op basis van slimme strategieën is er gewoon veel OD te besparen.

Jullie lopen lange tijden op dorpen met aankomst in de avond met een hoop halve nukes ertussen. Tjah dan is het logisch dat zowel aanvaller als verdediger veel OD krijgt, maar betekent natuurlijk niet dat de rest geen zak hoeft te doen voor zijn dorpen.

Daarbij klappen jullie beide op 100% moraal je moet er ook rekening mee houden dat er spelers zijn die op lager moraal klappen waardoor het aantal OD per offie aanzienlijk lager uitvalt.

Zonder context zeggen ODA, ODD en OD gewoon erg weinig.

Kunnen ook net zoals jullie een speler met 8k def rekruteren als MB, scheelt een hoop bashen.
 

Deleted User - 1959223

Guest
Oops, weer aan het boosten ?
Is dit het voorbeeld dat de top van tw wilt brengen naar volgende werelden dan? Belachlijk dat jullie jezelf nog serieus nemen !
 
Bovenaan