Stelling van de dag

Reactiescore
766
Stelling: klagen dat klagen over onzin onzin is is onzin.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Het is onzin dat klagen dat klagen over onzin onzin is.
 
Reactiescore
1.590
Stelling:

Een coalitie tussen Fier/Taow/Alea tegen Hi Ho zou resulteren in een zeer oneerlijke wereld.

Dat lijkt me duidelijk als de verhouding dan zowat al 40 tegen 20 miljoen punten is exclusief mb’s.
 
Reactiescore
44
Stelling:

Een coalitie tussen Fier/Taow/Alea tegen Hi Ho zou resulteren in een zeer oneerlijke wereld.

Ik denk niet dat het perse oneerlijk is. Het is en blijft een strategiespel. Als je graag een r2w achtig iets wil doen kan je dat doen dat is natuurlijk aan jullie en daar kan hiho verder niks anders aan doen dan deze mogelijk coalitie te verslaan, wat wel zeer moeilijk zal worden neem ik aan. Ik denk echter niet dat deze coalitie snel zal ontstaan gezien het feit dat taow op fier aan het gaan is en fier weer op alea. Maar mocht hiho te groot worden en er breken accs dan kan de wereld wel. Gaan omdraaien denkik. Bovendien kunnen er maar 10 leden in een stam dus wie er dan in die. Coalitie zouden komen zal me benieuwen. Ik zou niet snel m'n acc willen opgeven voor z'n coalitie
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ik denk niet dat het perse oneerlijk is. Het is en blijft een strategiespel. Als je graag een r2w achtig iets wil doen kan je dat doen dat is natuurlijk aan jullie en daar kan hiho verder niks anders aan doen dan deze mogelijk coalitie te verslaan, wat wel zeer moeilijk zal worden neem ik aan. Ik denk echter niet dat deze coalitie snel zal ontstaan gezien het feit dat taow op fier aan het gaan is en fier weer op alea. Maar mocht hiho te groot worden en er breken accs dan kan de wereld wel. Gaan omdraaien denkik. Bovendien kunnen er maar 10 leden in een stam dus wie er dan in die. Coalitie zouden komen zal me benieuwen. Ik zou niet snel m'n acc willen opgeven voor z'n coalitie
Je kan ook een coalitie aangaan om tegen hi ho te vechten en daarna het uitvechten voor wereldwinst mits goede afspraken.
 
Reactiescore
44
Je kan ook een coalitie aangaan om tegen hi ho te vechten en daarna het uitvechten voor wereldwinst mits goede afspraken.

Ja dat kan je ook doen, ik denk maar dat wij van hiho ons dan vereerd mogen voelen, want als dat gebeurt laten taow/alea en fier zien zelf niet te beschikken over de kwaliteit om zelf een wereld te winnen. Mocht dat gebeuren en er is een eindstrijd dan denkik dat je wle kunt stellen dat geen van beide een overtuigende winnaar is. Maar dat is enkel. Mijn mening, als er een bg voorstel. Vanuit taow of fier zal komen zou ik daar altijd tegen stemmen.
 

DeletedUser79297

Guest
Ja dat kan je ook doen, ik denk maar dat wij van hiho ons dan vereerd mogen voelen, want als dat gebeurt laten taow/alea en fier zien zelf niet te beschikken over de kwaliteit om zelf een wereld te winnen. Mocht dat gebeuren en er is een eindstrijd dan denkik dat je wle kunt stellen dat geen van beide een overtuigende winnaar is. Maar dat is enkel. Mijn mening, als er een bg voorstel. Vanuit taow of fier zal komen zou ik daar altijd tegen stemmen.

Grappig dat je het woord ZELF gebruikt, volgens mij begonnen jullie met tig mb's dat lijkt me ook niet helemaal zelf dan ;) Maar dit is niet de praathoek dus ik hou erover op.
 
Reactiescore
786
Ja dat kan je ook doen, ik denk maar dat wij van hiho ons dan vereerd mogen voelen, want als dat gebeurt laten taow/alea en fier zien zelf niet te beschikken over de kwaliteit om zelf een wereld te winnen.

Ik voel me vereerd dat jullie de wereld gingen starten met een leger moraalbrekers en dorpenuitbouwers. Dit laat werkelijk zien dat jullie niet over de kwaliteit beschikken om zelf een wereld te winnen...

Hahaa sorry, ik kon het niet laten. Dit was een mopje voor alle duidelijkheid
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ja dat kan je ook doen, ik denk maar dat wij van hiho ons dan vereerd mogen voelen, want als dat gebeurt laten taow/alea en fier zien zelf niet te beschikken over de kwaliteit om zelf een wereld te winnen. Mocht dat gebeuren en er is een eindstrijd dan denkik dat je wle kunt stellen dat geen van beide een overtuigende winnaar is. Maar dat is enkel. Mijn mening, als er een bg voorstel. Vanuit taow of fier zal komen zou ik daar altijd tegen stemmen.

Dit is opzich een vergelijkbare situatie als w63, waarbij 1 stam de ontvanger is van alle haat. En dat hebben jullie toch vooral aan jezelf te danken vrees ik, het starten met vele slaven is bij vele in het verkeerde keelgat geschoten. Voordat je me hier op afschiet, ja er zijn sowieso accounts in Fier en TaoW die ook gestart zijn met een of 2 bekenden die wat pp gingen farmen en daarna als mb ofzo gingen spelen maar dat staat in groot contrast met het aantal slaven die accounts zoals NBNG hadden. Dat TaoW en Fier een coalitie zouden vormen toont dan vooral aan hoe de rest van de wereld tegenover die acties staan. Samenwerken met gekende stabbers als IAA of de rare situatie met *Get High* helpen je ook echt niet verder.
 
Reactiescore
5.701
Ik voel me vereerd dat jullie de wereld gingen starten met een leger moraalbrekers en dorpenuitbouwers. Dit laat werkelijk zien dat jullie niet over de kwaliteit beschikken om zelf een wereld te winnen...

Hahaa sorry, ik kon het niet laten. Dit was een mopje voor alle duidelijkheid
Nee Sam, het is geen mopje. Het is zo, maar maakt verder niks uit, het is al gebeurd.
 
Reactiescore
1.283
Grappig dat je het woord ZELF gebruikt, volgens mij begonnen jullie met tig mb's dat lijkt me ook niet helemaal zelf dan ;) Maar dit is niet de praathoek dus ik hou erover op.

Dan behoud je het verschil dat bepaalde delen zeer zeker zonder enige hulp van buiten af gewoon hun terein pakken.
Taow is atm de enige naast hi ho die degelijk op treed waardoor 2/3 van een eventuele coalitie beroerder handeld dan hetgeen wat hi ho constant in de schoenen geschoven word.
Taow gaat het sws wel redden zonder dus die situatie lijkt me uitzonderlijk
 
Reactiescore
44
Ik denk dat iedereen zijn eigen stijl. Heeft om te spelen en de een heeft graag wel mbs en de ander liever niet. Wij hebben daar ook passende straffen voor gehad (ban nbng en vinci).

Gh zit er echt al lang bij dus snap niet dat je dat samenwerken noemt eigenlijk? Wat betreft de situatie met IAA vind ik toch wel echt meevallen hoor dat is letterlijk 1 speler die volgens mij meedoet op fier en er breekt meteen paniek uit.

Bovendien is er wel een significant verschil tussen ene paar mbs/interns (die vrijwel elk groot acc wel heeft) en nummer 2 en 3 tegen nummer 1 waarbij gier en hiho ongeveer even groot zijn.
Ga maar eens na hoeveel interns/mbs fier/taow/hiho heeft. Dan denk ik dat het wel meevalt eigenlijk. Zeker als je dat vergelijk met een samenwerking tussen taow/alea en fier tegen hiho.
 

DeletedUser79297

Guest
Dan behoud je het verschil dat bepaalde delen zeer zeker zonder enige hulp van buiten af gewoon hun terein pakken.
Taow is atm de enige naast hi ho die degelijk op treed waardoor 2/3 van een eventuele coalitie beroerder handeld dan hetgeen wat hi ho constant in de schoenen geschoven word.
Taow gaat het sws wel redden zonder dus die situatie lijkt me uitzonderlijk

Ik weet ook dat er spelers zijn die genoeg terrein winst boeken ;) . Het ging mij er om dat Da Vinci het had over zelf de wereld te winnen terwijl er genoeg mb's zijn. Verder voel ik zelf ook meer voor een 1v1v1 strijd hoor, maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Reactiescore
5.701
Dan behoud je het verschil dat bepaalde delen zeer zeker zonder enige hulp van buiten af gewoon hun terein pakken.
Taow is atm de enige naast hi ho die degelijk op treed waardoor 2/3 van een eventuele coalitie beroerder handeld dan hetgeen wat hi ho constant in de schoenen geschoven word.
Taow gaat het sws wel redden zonder dus die situatie lijkt me uitzonderlijk
bcf.png
 
Bovenaan