Stelling van de dag

Deleted User - 487954235

Guest
Maar hier is het moraal wel 100%. Rovi/laagland en co is het om te janken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee wij zijn mb's, ik heb het over de neutrale stammen die nu hulp krijgen van de grotere stammen..

Je hebt 1 miljoen punten. Er zijn spelers in Fier die minder punten hebben?
 

DeletedUser49571

Guest
Kaart dat nou niet aan.. Dat is en blijft een gevoelig puntje binnen de stam (run)
 
Reactiescore
5.687
Het is maar hoe je wilt spelen, iedereen speelt anders. Om even een pluim in mijn eigen reet te steken: Wij hebben meermaals aanbiedingen gehad vanuit spelers in de rim van QQ om samen te werken (ofwel ordinair stacken), maar deze iedere keer afgewezen.
Nu krijg ik vandaag weer berichten te horen die mij vertellen dat dat andersom niet het geval is, jammer wel, maar als dat de manier is nowadays is het ook goed hoor. Het is maar hoe ver je wilt gaan en hoe eerlijk je het wilt houden per acc, per speler etc. Zonder dat ik hierbij modder wil gooien naar bepaalde spelers, waarbij ik gewoon respect heb voor het feit dat ze het zo slim spelen.
 

DeletedUser79297

Guest
Het is maar hoe je wilt spelen, iedereen speelt anders. Om even een pluim in mijn eigen reet te steken: Wij hebben meermaals aanbiedingen gehad vanuit spelers in de rim van QQ om samen te werken (ofwel ordinair stacken), maar deze iedere keer afgewezen.
Nu krijg ik vandaag weer berichten te horen die mij vertellen dat dat andersom niet het geval is, jammer wel, maar als dat de manier is nowadays is het ook goed hoor. Het is maar hoe ver je wilt gaan en hoe eerlijk je het wilt houden per acc, per speler etc. Zonder dat ik hierbij modder wil gooien naar bepaalde spelers, waarbij ik gewoon respect heb voor het feit dat ze het zo slim spelen.

Wij hebben genoeg berichten gekregen dat AAO contact zocht met spelers naast/om ons heen, echter door de arrogante houding (zeiden de spelers zelf) van AAO wilden deze benaderde spelers niet voor hen "werken". Kijk eerst dan even naar je eigen bg/stam (weet niet waar FF onder valt :p ).

Wel klasse dat jullie het dan wel afgewezen hebben!
 
Reactiescore
5.687
Wij hebben genoeg berichten gekregen dat AAO contact zocht met spelers naast/om ons heen, echter door de arrogante houding (zeiden de spelers zelf) van AAO wilden deze benaderde spelers niet voor hen "werken". Kijk eerst dan even naar je eigen bg/stam (weet niet waar FF onder valt :p ).

Wel klasse dat jullie het dan wel afgewezen hebben!
Nogmaals ik wil jou en je team hier niet slecht op beoordelen. Ik vind het slim, maar laten we hier verder in PM over praten mochten er nog dingen over te bespreken zijn.

Verder wil ik nog wel mededelen dat ik geen reet te maken heb met wat AAO in het verleden heeft gedaan. Acties van derden staan los van ons, daarbij wil ik acties van andere ook niet goed praten, of ik er nu mee eens ben of niet, wij staan daar los van.
 
Reactiescore
1.380
Wij hebben genoeg berichten gekregen dat AAO contact zocht met spelers naast/om ons heen, echter door de arrogante houding (zeiden de spelers zelf) van AAO wilden deze benaderde spelers niet voor hen "werken". Kijk eerst dan even naar je eigen bg/stam (weet niet waar FF onder valt :p ).

Wel klasse dat jullie het dan wel afgewezen hebben!

Zolang je halve waarheden hebt lekker zo stoer blijven praten.
Wij werken niet met tig mb spelers zoals QQ wel doet. Kan je ook zien aan al je interns wat jullie gedaan hebben.
Daarbij zochten wij een mb omdat moraal gewoon een bs ding is op deze wereld dus wat is daar mis mee?
Nadat ZZEEQQ (naam veranderd toen ze onze mb wouden zijn wat trouwens een verdachte naam is) akkoord was gegaan om mb te worden (ja je leest het goed akkoord gegaan) wouden ze niks doen wat een mb zou moeten doen en wat afgesproken was. Toen jullie een mooie bb jump maakte van wel geteld 25 barbaren te edelen vroegen we of ze die op wouden edelen aangezien je ze niet allemaal kan stacken. Ook dat wouden ze niet doen. Daarna vroegen wij of wij tijdelijk een dorp konden krijgen zodat wij dat konden doen. Ook dat wouden ze niet doen en dat alles binnen 1,5 week tijd. Wat is hier arrogant aan. Maargoed je leest wat je wil lezen. Jullie hadden ze allang benaderd voordat de jump er was van jullie (ja daar is ook bewijs van).

Daarna hebben wij het meteen opgezegd want wie niet voor je wil werken terwijl ze akkoord zijn gegaan heb je niks aan.
Meteen stonden ze vol met stacks en ging ondersteuner bij jullie meteen omhoog. Zelfde geval met stam Rovi waar wij niks mee wouden. In het begin wouden ze eigenlijk met ons spelen. Ook daar stonden dikke stacks van jullie en lag er vv bij TAOW. Jullie zijn gewoon een stel hypocrieten bij elkaar.
Andere zwart maken terwijl jullie de nummer 1 zijn in dat spelletje.

Nogmaals ja wij hebben realsky een keer geholpen toen kon je met een enorme overmacht aan clears en edels geen dorp pakken samen met je mb spelers.
Dit deden we omdat alles in onze rim of onder vv stond of gestackt word door jullie en omdat wij al voor jou jump contact met ze hadden.
Daarna hebben wij dit met de leiding besproken en hebben wij gezegd dit niet meer te doen omdat wij niet zo willen winnen.
Volgende massa van QQEEZZ op realsky kregen wij direct VV van hem omdat hij is gaan runnen toen hebben wij niks gedaan en kon je ze makkelijk allemaal opedelen,

Je kan zoveel screens laten zien wat je wil, kunnen wij ook.
Speel gewoon het spel en stop met spelers zwart maken waar je de helft niet van weet en wat jullie zelf tot in de puntjes uitvoeren.
Als jullie de wereld winnen kan ik niks meer doen dan jullie ermee feliciteren want dan hebben jullie het top gespeeld.

als ik trouwens goed bekijk heb jij ongeveer 4 mil aan mb spelers (hypocriet)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
69
als ik trouwens goed bekijk heb jij ongeveer 4 mil aan mb spelers (hypocriet)

Nu ben ik benieuwd hoe je aan 4 mil komt :p ik nodig je uit om het even op te sommen.
Wat de rest betreft zijn er veel dingen die hard overdreven worden of gewoon beschreven worden met een duidelijk subjectief kantje eraan. ZZEEQQ hebben wij niet zelf benaderd dus ik ben benieuwd naar je bewijs daaromtrent. Wat Firefox hier zegt dat ze te horen gekregen hebben dat wij iemand in hun rim zouden helpen/stacken is ook nieuw voor mij. Ik weet niet eens over wie je het zou hebben :p Jullie hebben al lange tijd veel verwijten klaar voor QQ maar bewijzen heb ik nog niet gezien. Ofwel kom je met bewijzen ofwel stoppen we zoals je zelf net zei met het zwart maken van mekaar (wij gaan altijd maar alleen in op wat tegen ons gezegd wordt)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Nu ben ik benieuwd hoe je aan 4 mil komt :p ik nodig je uit om het even op te sommen.
Wat de rest betreft zijn er veel dingen die hard overdreven worden of gewoon beschreven worden met een duidelijk subjectief kantje eraan. ZZEEQQ hebben wij niet zelf benaderd dus ik ben benieuwd naar je bewijs daaromtrent. Wat Firefox hier zegt dat ze te horen gekregen hebben dat wij iemand in hun rim zouden helpen/stacken is ook nieuw voor mij. Ik weet niet eens over wie je het zou hebben :p Jullie hebben al lange tijd veel verwijten klaar voor QQ maar bewijzen heb ik nog niet gezien. Ofwel kom je met bewijzen ofwel stoppen we zoals je zelf net zei met het zwart maken van mekaar (wij gaan altijd maar alleen in op wat tegen ons gezegd wordt)


jij noemt ons daar reageer ik op.
Zoiets boeit mij helemaal niks. . Ik vind het prima zoals het gaat ieder speelt op zijn eigen manier dus waarom zou ik met screens moeten komen dat voegt namelijks niks toe. Ieder speelt het op zijn eigen manier en zolang er geen kata's gegooid worden of bb in ons gebied is het toch prima.

Het zou jullie wel sieren om die kleine stammen tussen ons met rust te laten en het ze zelf uit laten vechten zodat we een eerlijke strijd krijgen zo ipv. dat jullie nu een enorme overmacht kunnen creëren. Waar is tenslotte daar nou de uitdaging in?

En onze kleine strijd over en weer was toch gezellig.
 

DeletedUser79704

Guest
Nu ben ik benieuwd hoe je aan 4 mil komt :p ik nodig je uit om het even op te sommen.
Wat de rest betreft zijn er veel dingen die hard overdreven worden of gewoon beschreven worden met een duidelijk subjectief kantje eraan. ZZEEQQ hebben wij niet zelf benaderd dus ik ben benieuwd naar je bewijs daaromtrent. Wat Firefox hier zegt dat ze te horen gekregen hebben dat wij iemand in hun rim zouden helpen/stacken is ook nieuw voor mij. Ik weet niet eens over wie je het zou hebben :p Jullie hebben al lange tijd veel verwijten klaar voor QQ maar bewijzen heb ik nog niet gezien. Ofwel kom je met bewijzen ofwel stoppen we zoals je zelf net zei met het zwart maken van mekaar (wij gaan altijd maar alleen in op wat tegen ons gezegd wordt)
waar ligt laagland dan? en timothykech toen die er nog was? tis niet omdat je nu aansluiting gemaakt hebt met laagland dat het niet onze rim was, en die had plots wel zeer veel stacks en dat aao en ff plots geblitst werden terwijl jullie op aao gooiden was ook wel toevallig. wij hebben laatste week 2x de vraag gehad of er plaats was in dab door spelers in jouw rim en 1x gevraagd of we effectief wouden helpen met aanvallen en altijd geweigerd geweest en we blijven diezelfde principe's hanteren. en dan horen we dat een rimspeler, die ons eerst benaderde en wij de samenwerking geweigerd hebben en daarna ons de huid volschold nu on speaking terms is met laagland en jouw account dan hebben we vraagtekens, is dat zo? we don't know. zou het ons verbazen? neen. maar continu afkomen met het excuus dat aao het bij jullie deed maakt het niet goed dat jij het bij ons doet of zou doen.
 
Reactiescore
69
waar ligt laagland dan? en timothykech toen die er nog was? tis niet omdat je nu aansluiting gemaakt hebt met laagland dat het niet onze rim was, en die had plots wel zeer veel stacks en dat aao en ff plots geblitst werden terwijl jullie op aao gooiden was ook wel toevallig. wij hebben laatste week 2x de vraag gehad of er plaats was in dab door spelers in jouw rim en 1x gevraagd of we effectief wouden helpen met aanvallen en altijd geweigerd geweest en we blijven diezelfde principe's hanteren. en dan horen we dat een rimspeler, die ons eerst benaderde en wij de samenwerking geweigerd hebben en daarna ons de huid volschold nu on speaking terms is met laagland en jouw account dan hebben we vraagtekens, is dat zo? we don't know. zou het ons verbazen? neen. maar continu afkomen met het excuus dat aao het bij jullie deed maakt het niet goed dat jij het bij ons doet of zou doen.

Laagland hebben we pas gestacked nadat onze poging tot afspraken maken met Fier omtrent deffen van andere accs niet geslaagd was (laten we dit nu maar rusten, is al besproken). Dat jullie niet op de hoogte waren van de afspraken geloof ik zeker en is niet handig. De speler die je benoemt is die Stackelberg? We hebben die nooit os gestuurd en gaan dat nooit doen ook voor alle duidelijkheid. Hij heeft ons benaderd maar met niets concreets en we zien ook niet in waarom en hoe we er zouden op ingaan. Wat laagland betreft, ik werk samen met hem en zijn stamgenoot Leviju. De anderen van TM75 werken we niet mee samen. Sinds we naast hem lagen hebben we geholpen met oa def maar met de huidige ligging is dat denk ik niet zo abnormaal. Situatie zoals die nu is, is denk ik vanuit geen partij verkeerd maar hoop dat ik duidelijk ben omtrent Stackelberg?
 

DeletedUser79704

Guest
Laagland hebben we pas gestacked nadat onze poging tot afspraken maken met Fier omtrent deffen van andere accs niet geslaagd was (laten we dit nu maar rusten, is al besproken). Dat jullie niet op de hoogte waren van de afspraken geloof ik zeker en is niet handig. De speler die je benoemt is die Stackelberg? We hebben die nooit os gestuurd en gaan dat nooit doen ook voor alle duidelijkheid. Hij heeft ons benaderd maar met niets concreets en we zien ook niet in waarom en hoe we er zouden op ingaan. Wat laagland betreft, ik werk samen met hem en zijn stamgenoot Leviju. De anderen van TM75 werken we niet mee samen. Sinds we naast hem lagen hebben we geholpen met oa def maar met de huidige ligging is dat denk ik niet zo abnormaal. Situatie zoals die nu is, is denk ik vanuit geen partij verkeerd maar hoop dat ik duidelijk ben omtrent Stackelberg?
wij zagen al dikke stacks bij laagland nog voor jij al die bb dorpen zo ver edelde, of die van jouw waren of niet idk. voor ons is het best kut dat er een buffer ligt tussen ons die volstaat en waar wij op laag moraal moeten op bashen, netjes is het niet maar als er geen afspraken zijn dan tja doe je niets verkeerd i guess :p
 
Reactiescore
69
wij zagen al dikke stacks bij laagland nog voor jij al die bb dorpen zo ver edelde, of die van jouw waren of niet idk. voor ons is het best kut dat er een buffer ligt tussen ons die volstaat en waar wij op laag moraal moeten op bashen, netjes is het niet maar als er geen afspraken zijn dan tja doe je niets verkeerd i guess :p

Laagland is vrij defensief, voor we naast hem lagen met die bbs hadden we er in elk geval geen def staan. Dat snap ik, is idd wat vervelend voor jullie maar die bg opzeggen gaan we niet meer doen, zou ook niet netjes zijn tov hen. We zullen zien wat de toekomst brengt, maar zullen verder zeker geen accs gaan ondersteunen die over laagland heen liggen, op een mooie strijd ;)
 
Reactiescore
5.687
Laagland is vrij defensief, voor we naast hem lagen met die bbs hadden we er in elk geval geen def staan. Dat snap ik, is idd wat vervelend voor jullie maar die bg opzeggen gaan we niet meer doen, zou ook niet netjes zijn tov hen. We zullen zien wat de toekomst brengt, maar zullen verder zeker geen accs gaan ondersteunen die over laagland heen liggen, op een mooie strijd ;)
Top, goed gezegd.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
In spotprentjes is er nooit te veel onzin
 
Bovenaan