Stelling van de dag

Reactiescore
1.242
Daarbij ben jij natuurlijk ook niet helemaal op de hoogte van wat voor dubieuze acties Hi-Ho met betrekking tot de rim onderneemt.
Deze beschuldigingen heb je al eens richting TAS aangehaald en wij binnen Hi Ho begrijpen ook niet waarover jullie het hebben aangezien we niets met jullie rim te maken hebben. Jullie blijven dit maar aanhalen om dingen goed te praten maar persoonlijk heb ik hier nog geen bewijs of dergelijk van gezien? Wat is exact het probleem, een rimstam deffed goed op jullie aanvallen en dan is de enige verklaring dat Hi Ho hier VV's draait?
 
Reactiescore
3.541
Je mag van mij altijd je best doen om ons te bashen op het AF, maar doe het dan wel goed Jannes.

Toen er geopperd werd dat TAOW vv draaide bij rimspelers van Hi-Ho heb ik ze ook direct preventief teruggefloten. Zoals TAS al aangaf was dit direct opgelost en heeft het ook nooit meer plaatsgevonden.
Killb&co supporten we wel en de reden waarom heb ik al haarfijn uitgelegd in een post een stukje terug. Toen we met Killb samenwerkte was hij immers ook geen rimspeler van Hi-Ho. Daarbij ben jij natuurlijk ook niet helemaal op de hoogte van wat voor dubieuze acties Hi-Ho met betrekking tot de rim onderneemt.

Daarbij zijn vanuit sommige frontspelers met Leone altijd wraakgevoelens geuit jegens Leone om zijn actie met betrekking tot het cancelen van een join op een eigenlijk veel te laat moment. Ik ben bereid te praten over een oplossing en direct afspraken op papier te zetten. Misschien is het handig om dit dan ook daadwerkelijk met mij te doen of blijf je dit liever met UM doen?

Verder is het natuurlijk niet dat als ik niet precies doe wat inspector Jannes wilt dat ik dan mijn geloofwaardigheid verlies.

Ik verwijt niet dat Taow vv's en os draait voor spelers in de rimmen bij zowel Fier als Hiho. Ik verwijt dat jij het als argument aanhaalde om een duidelijke CF mss niet te gaan afstaan omdat Fier dit zou doen, terwijl je eigen stam het zelf doet.

Nu verander je de boot weer van 'Fier zet def bij een rim speler' dus cf's zetten mag, naar 'Leone zou naar onze stam komen' dus cf's zetten mag. Wij willen geen drogredenen en gewoon horen wat Melvin de leider van Taow gaat besluiten om de de CF. Want atm lijkt het er eerder op jullie totaal geen vat hebben op het account United Masters en deze gewoon zijn eigen gang mag gaan zonder iemand daar wat op te zeggen heeft. Zo komt die alvast over in het onderlinge contact. Maar je mag me altijd verbazen om het tegendeel aan te tonen.
 
Reactiescore
1.363
Vergeet vooral de butthurt reactie niet van united masters + het feit dat mensen gewoon negeren dat taow + alea n gap hebben. Grappig dat dat dan niet wordt toegegeven. Hypocriete viesspelende noobs.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Deze beschuldigingen heb je al eens richting TAS aangehaald en wij binnen Hi Ho begrijpen ook niet waarover jullie het hebben aangezien we niets met jullie rim te maken hebben. Jullie blijven dit maar aanhalen om dingen goed te praten maar persoonlijk heb ik hier nog geen bewijs of dergelijk van gezien? Wat is exact het probleem, een rimstam deffed goed op jullie aanvallen en dan is de enige verklaring dat Hi Ho hier VV's draait?

Hier heb ik persoonlijk nog nooit een beschuldiging over gemaakt richting TAS. Ik bedoel de manier waarop Get High handelt met zijn rim.

Ik verwijt niet dat Taow vv's en os draait voor spelers in de rimmen bij zowel Fier als Hiho. Ik verwijt dat jij het als argument aanhaalde om een duidelijke CF mss niet te gaan afstaan omdat Fier dit zou doen, terwijl je eigen stam het zelf doet.

Nu verander je de boot weer van 'Fier zet def bij een rim speler' dus cf's zetten mag, naar 'Leone zou naar onze stam komen' dus cf's zetten mag. Wij willen geen drogredenen en gewoon horen wat Melvin de leider van Taow gaat besluiten om de de CF. Want atm lijkt het er eerder op jullie totaal geen vat hebben op het account United Masters en deze gewoon zijn eigen gang mag gaan zonder iemand daar wat op te zeggen heeft. Zo komt die alvast over in het onderlinge contact. Maar je mag me altijd verbazen om het tegendeel aan te tonen.

Anton heeft mij gezegd dat er contact opgenomen zal worden, tot op heden niets gezien.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Weet je hoe vroeg het is? Laat Jannes is rustig ontbijten

Jannes eet non-stop, bij hem lopen ontbijt, lunch en avondeten vloeiend in elkaar over.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Enige erge aan tw vind ik hoeveel invloed het heeft op mijn vakanties
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling; De grotere stammen zijn teveel bezig kleinere neutrale stammen voor zich te winnen, om zo in het voordeel te zijn tegen anderen.

Gast jij bent precies wat het probleem is wat je nu aankaart. Dorpen/spelers buiten de stam die misbruikt worden in het voordeel van een grote stam.. :rolleyes:
 
Bovenaan