DeletedUser77704
Guest
hoeveel cijfers achter de komma nauwkeurig?
Aan 10 miljoen euro PP kopen of 10 miljoen PP? Groot verschil :s
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
hoeveel cijfers achter de komma nauwkeurig?
Aan 10 miljoen euro PP kopen of 10 miljoen PP? Groot verschil :s
Wil je erover praten JannesStelling van de dag 2: Hoe belangrijk is het om TW te spelen door je te laten omringen met mensen die je graag hebt?
Stelling van de dag 2: Hoe belangrijk is het om TW te spelen door je te laten omringen met mensen die je graag hebt?
Deze is zeker niet van belang. Ik zelf kies namelijk om samen te spelen met de meest achterlijkste mensen die je op TW kan vinden. Dit doe ik om mijn ego te boosten.
Of maken dat je jezelf uiteindelijk alleen maar laat omringen door mensen die je graag hebt. Nee maar even serieus, denk dat iemand graag hebben ergens toch een basis is voor een goede samenwerking. Als ik iemand niet graag heb, is dat meestal doordat ze niet te vertrouwen zijn. Dus ja, ik denk dat het belangrijk is om je te omringen met mensen die je graag hebt.Stelling van de dag 2: Hoe belangrijk is het om TW te spelen door je te laten omringen met mensen die je graag hebt?
Hoeft niet, scripts maken het gewoon gemakkelijker om bij te top te komen en er te blijven. In principe kun je ook alles zonder scripts, maar ze maken het je veel gemakkelijker en geven je mogelijkheid om je tijd in andere dingen in het spel te stoppen, wat dan weer een positief effect zou moeten teweegbrengen.random persoon even tussendoor met een stelling (is gewoon een vraag van me): Scripts zijn nodig om uiteindelijk bij de top te horen.
random persoon even tussendoor met een stelling (is gewoon een vraag van me): Scripts zijn nodig om uiteindelijk bij de top te horen.
Op Casual zekerheb wel eens een wereld gespeeld volledig enkel op mobiele app , geen scripts niks. enkel met massa's pakte ik laptop maar nooit scripts. 7mil gehaald![]()
Op Casual zeker
Dus 7mil gehaald enkel met op app spelen?![]()
Hij vergeet erbij te zeggen hij met 3 co's speelde die wel via laptop op tw zaten, maar hij zat wel altijd op app tot de 7 mil!