Stelling van de dag

DeletedUser79415

Guest
Hij vergeet erbij te zeggen hij met 3 co's speelde die wel via laptop op tw zaten, maar hij zat wel altijd op app tot de 7 mil!

naja 1 co die op browser speelde en 1 die meestal ook app speelde , enkel als de browser speler tijdje weg viel dan was het vaak 100% app gebruik mits vv voor bv onecommands.
 
Reactiescore
510
De stelling was ook niet of je een voordeel of nadeel hebt, maar of het noodzakelijk is om scripts te hebben om in de top mee te draaien.

Er zijn zelfs nog mensen die (zo goed als) scriptloos spelen en in de top meedraaien zoals een @Spamkaboutertje.
Gewoon niks gebruiken werkt nog altijd het beste
 

DeletedUser78972

Guest
Kan gewoon hoor
Zoals @maretan als zei ik heb 90% of meer op de app gezeten en heb nu ook 8,4 mil.

Enige wat ik op pc deed is coordjes grabben en 1cen
Wel speelde @maretan mee via mobiele browser of laptop af toe in nood.

Komt gwn omdat ik ben opgeleid door @Serenity toen ik mb was van savior speelde ik ook mobiel:p
 

DeletedUser78972

Guest
Stelling: noobs moeten beter geïnformeerd worden met een guide over timen/scripts/troepenopbouw enzv ipv alleen een dorpopbouwguide.
 

DeletedUser79554

Guest
Stelling: Iedereen uit de top 25 is een booster

Zie bijvoorbeeld het ODA van An Attempt To Perfection
 
Reactiescore
54
Stelling: Iedereen uit de top 25 is een booster

Zie bijvoorbeeld het ODA van An Attempt To Perfection

ODA zegt niets met betrekking tot je positie.

Ik neem een voorbeeld.
Attempt pakt een dorpje van Brigitte, mijn stam. Die heeft proberen te csnipen, maar is mislukt.
Hij heeft dat dorp gepakt, maar zonder ODA.

Gisteravond een gezamenlijke aanval als stam gedaan op een booster: Several4

Op 3 dorpen tegelijkertijd incs/fakes gegooid.

Hij heeft beide treinen proberen te snipen, en de rest van zijn troepen gedodged. Hierdoor heb ik persoonlijk maar 61 lc (snipe) gekilt en de andere edellaar 150 speer, wat bijl en wat lc.

Rest was buiten het dorp.

ODA zegt niets over boosten, dat hij hoog staat heeft weliswaar ook met een goede start, vrienden en PP te maken. Maar, ik vindt dat de verhouding ODA/rang niets zegt.

Ik pak liever 1,5-2,5k dorpjes gemakkelijk, dan 3-4k dorpjes met 80% verlies. Want met de lc, farm ik het verschil in punten in 2 dagen erbij (250k gs met farm en rt) en dat zorgt toch echt wel dat je in 4 dagen je dorp van 1,5k tot 2,5 á 3k kan krijgen en je je farmtroepen behoudt.
 
Bovenaan