Stelling van de dag

Reactiescore
326
De top van de wereld bereiken doe je door boosten, fuseren en goede vrienden. Da's al jaren zo, zelfs voor de introductie van de pp functies. Er is nog nooit een wereld gewonnen door spelers die alles zelf clearde , farmde, etc.
 

DeletedUser61134

Guest
Jep de top 3 spelers zijn ook meestal de spelers die maar de helft van hun thuisstaande clears aanbieden bij massas en nooit OS sturen. ^^
 

DeletedUser61134

Guest
Of ermee farmen wanneer ze moeten verzenden bij massa's

Ik heb dan ook elke wereld zobeetje top 3 gespeeld met nr.1 ODA.
lekker op de buurman bashen met 100% vd clears ipv deel verlenen aan de stam ^^

9 op 10x doen ze er toch weinig nuttigs mee, stam lokt maar lekker de OS weg en ik zorg wel voor de dorpenwinst.
 

DeletedUser69389

Guest
Stelling: Een constante groei is op de lange termijn beter dan wisselende periodes van groei.
 

DeletedUser69389

Guest
Voor het evenwicht in de wereld zou het het beste zijn als Chess en GAL samen één stam zouden gaan vormen.
 

DeletedUser79568

Guest
gaat niet, Harcore wordt door NEO al subtiel verzocht te solliciteren :eek:
 

DeletedUser71828

Guest

DeletedUser69389

Guest
Ik hoorde dat ze maar al te graag bij NEO wilde. Als ik jou was zou ik gewoon de deur openzetten!


Ik hoorde in de wandelen gangen dat NEO en Chess vanmorgen politieke discussie gevoerd hebben?
Ja Thetraingoeschuchu is een bolwerk van rechtse sympathisanten. Het zit vol met FvD en VVD aanhangers :(

En Chucu. The door is already closed. Hoe kan die openen als ik hem blokkeer?
 

DeletedUser67275

Guest
Ja Thetraingoeschuchu is een bolwerk van rechtse sympathisanten. Het zit vol met FvD en VVD aanhangers :(
Plato minus Martijn ook. Martijn echter, doet zich graag voor als een van de linkse wereldverbeteraars. Ondertussen wel lekker van onze gekochte PP meeprofiteren he knul :mad:
 
Bovenaan