- Reactiescore
- 322
Ik zei kan
Ik gebruik ook nooit kata's tenzij ze massaal tegen mij gebruikt worden
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik weiger eigenlijk Katas te gebruiken, vandaar
PP farmers die geen dreiging vormen wegkata’en moet kunnen.
Meestal bouwen deze vooral schuil en marktplaats en deff dus valt er niet veel te rapen.PP farmers die geen dreiging vormen wegkata’en moet kunnen.
Dus als jij in deze fase van de wereld bent gekomen en je hebt een adelshoeve, en je edeltarget begint kata's op je smederij te gooien zou je vinden dat dit moet kunnen ?Kata'en moet kunnen, echter in het oogpunt van er zelf geen strategisch voordeel uit te kunnen halen lijkt het mij een kutte actie.
Ja, hoezo niet? Ik snap nog steeds niet waarom het kata-taboe zo groot is? Het is een deel van het spel, in het spel gezet voor een reden. Deze gebruiken op de manier waarvoor ze ingevoerd zijn, is dan ook maar logisch?Dus jij zou in mijn vorige situatie zonder problemen in de rol van edeltarget kunnen kruipen ?
Ja, hoezo niet? Ik snap nog steeds niet waarom het kata-taboe zo groot is? Het is een deel van het spel, in het spel gezet voor een reden. Deze gebruiken op de manier waarvoor ze ingevoerd zijn, is dan ook maar logisch?
Ik zeg niet dat ik het zou doen, wel dat het moet kunnen.Dus jij zou in mijn vorige situatie zonder problemen in de rol van edeltarget kunnen kruipen ?
PP-farmers laat je toch gewoon met rust? Normaal hebben die enkel deff en doen ze enkel rooftochten. Geen idee waarom je ze zou moeten lastigvallen..
#leaveDuncanAloneMee eens, ja.
Ik heb het vaak zat gehad dat ik mensen aanbood dat ze me mochten farmen als ik klaar was met PP farmen en dat ze dan dachten: “prima, dat is nu dus.” En toen kwamen de kata’s.
Stelling:
kakaka is overhyped.