Stelling van de Dag

DeletedUser13822

Guest
Ben het eens met de stelling dat INF het zeer moeilijk zal krijgen. Zelfs vrij onmogelijk.
Hoe meer oostelijk je ligt als speler van INF hoe moeilijker.

Hun samenwerking/nap/... met Shine en RES zal hun tijd geven, maar niet meer als dat.

Mijn prognose is dat spelers als EWAP en bad attitude snel zullen vallen en INF op korte termijn zal beginnen internen van deze spelers om de schade te beperken.
Na verder aanhoudende druk zullen de noordoostelijk gelegen spelers (oa too hot for this planet, unknown) naar RES gaan en de meer westelijk gelegen spelers zullen trachten onderdak te vinden in Shine.

Of dit alles op 1 maand zal gebeuren? Denk het niet. Ik geef ze meer tijd net door hun afspraken met RES en Shine.
Maar volhouden tegen alle druk? Nee, dat is niettedoen.
 
Reactiescore
28
Inf is compleet kansloos. Een BG zal ze misschien tijd geven, maar ze zullen niet ver komen of een grote stammen fusie moeten doen. Maar zie eerder Inf opgeėdeld worden en enkele accounts overstappen naar andere stammen.

Gelukkig heeft Inf al samenwerkingen met Shine en Res dus die zullen niet zo snel weg zijn.
 
Reactiescore
614
Als ze in staat zijn de druk van de overige twee aanliggende stammen te weerstaan dan zijn er natuurlijk altijd kansen.
Dit is dan ook hun voornaamste taak en hierbij komt dan aanvallen plannen op deze twee stammen (ze hebben nog enige 'vrije' edelruimte buiten die stammen om). Lukt dit ze niet op kort termijn (eventueel met hulp van anderen) dan zal hun edelgebied vol zijn en blijven de andere stammen groeien en dat is dan logischerwijs waar het bergafwaarts zou gaan.
 
Reactiescore
94
2r7aux.jpg
 

DeletedUser79458

Guest
Nadat Inf al BG heeft gesloten met Res rekruteren ze ook nog effe de stam DNA. Schat door deze praktijken kans van Inf wel hoog als ze zometeen ook nog samenwerking met Shine of BONKEN weten te bemachtingen.
 
Reactiescore
1.365
Nadat Inf al BG heeft gesloten met Res rekruteren ze ook nog effe de stam DNA. Schat door deze praktijken kans van Inf wel hoog als ze zometeen ook nog samenwerking met Shine of BONKEN weten te bemachtingen.

Zeg dat van bonken maar af hoor :p.
Hoeven geen bg met amateur noobjes, die ons stabbers noemen. :)
Die niks alleen kunnen. (paddos kuchkuch)
 
Reactiescore
853
Nadat Inf al BG heeft gesloten met Res rekruteren ze ook nog effe de stam DNA. Schat door deze praktijken kans van Inf wel hoog als ze zometeen ook nog samenwerking met Shine of BONKEN weten te bemachtingen.
Maak er dan een stelling van?

Inf heeft met het rekruteren van MM haar doodvonnis getekend.

Context:
Ligging van Inf is al ruk en nog een problematisch account daarbij rekruteren (qua ligging), zou best eens teveel kunnen zijn(?).
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
195
Edel ik bbs?
Heb 2 bonus bb's geëdeld ja.
Voor de rest niks hoor?
Jammer dat ik niet zo'n amateur als jou front, dan was jij allang weg geweest :p.
Kijk naar je spelers akte kunnen er al 4 zien en dan hebben we niet verder gekeken, amateur? bekijk eens de stats van king ringo aka de rijdende rechter. Noob. :D
 
Reactiescore
1.365
Kijk naar je spelers akte kunnen er al 4 zien en dan hebben we niet verder gekeken, amateur? bekijk eens de stats van king ringo aka de rijdende rechter. Noob. :D

Oeeehh, andere werelden.
Gaat erover wat jij hier flikt jochie. :D
Kan ook zeggen dat ik op w57 bijna 10m solo heb gehaald..
Maar das niet wat er in w65 gebeurd :).
Of dat ik op casual ook al de 14m aantik op the increadible tiger. :eek:.
Zo kan ik ook doorgaan hoor, als ik onder de indruk moet zijn van spelers, zit er bij mij niet in hoor ^^.
Ach, moest idd ff nakijken, waren bbs voor m'n cluster idd.
 
Reactiescore
195
Oeeehh, andere werelden.
Gaat erover wat jij hier flikt jochie. :D
Kan ook zeggen dat ik op w57 bijna 10m solo heb gehaald..
Maar das niet wat er in w65 gebeurd :).
Of dat ik op casual ook al de 14m aantik op the increadible tiger. :eek:.
Zo kan ik ook doorgaan hoor, als ik onder de indruk moet zijn van spelers, zit er bij mij niet in hoor ^^.
Ach, moest idd ff nakijken, waren bbs voor m'n cluster idd.
Waw 10M echt veel en op Casual 14m halen dat is wel een hele prestatie seg, zo'n actieve wereld :p. Ben benieuwd als wij gaan fronten maar tegen die tijd ben je al weggespeeld verder veel succes met je grote mond maar kleine daden.
 
Bovenaan