Stelling van de Dag

Reactiescore
767
Als hij ons af wilt schilderen als zogenaamde noobs maar hij zelf bb's edelt en wij dat even komen verduidelijken is dat een brutale bek? Ik snap jouw logica niet echt.

ik geef hem niet echt ongelijk ? je loopt hier sinds begin al de clown uithangen . maar kom voortaan eve met sterke argumenten inplaats van 4 bb,s die ge edelt zijn.
 
Reactiescore
195
ik geef hem niet echt ongelijk ? je loopt hier sinds begin al de clown uithangen . maar kom voortaan eve met sterke argumenten inplaats van 4 bb,s die ge edelt zijn.
Denk niet dat jij hier vanaf het begin bij bent aangezien je account van 2013 is aangemaakt, hij schildert inf af als noobs niet ons persoonlijk vgm edelt inf geen bb's dat is iets voor noobs. :D

Trouwens zoek even de betekenis van noob op.
 
Reactiescore
767
Denk niet dat jij hier vanaf het begin bij bent aangezien je account van 2013 is aangemaakt, hij schildert inf af als noobs niet ons persoonlijk vgm edelt inf geen bb's dat is iets voor noobs. :D

like i care hoelang ik speel? nogmaals ga ergens anders de clown uithangen want je brengt niks.
 
Reactiescore
1.365
Waw 10M echt veel en op Casual 14m halen dat is wel een hele prestatie seg, zo'n actieve wereld :p. Ben benieuwd als wij gaan fronten maar tegen die tijd ben je al weggespeeld verder veel succes met je grote mond maar kleine daden.

Dude. ga jij eerst maar eens die 1m recruit award halen man hahahaha, 630k+ punten en nog niet eens 1m recruits?
Donders man, wat ben jij goed. Nog niet eens 250 legers gesloopt, lijkt dus ook weer erop dat jij amper sloopt en de makkelijke dorpjes pakt? Amateurtje.
 
Reactiescore
195
Dude. ga jij eerst maar eens die 1m recruit award halen man hahahaha, 630k+ punten en nog niet eens 1m recruits?
Donders man, wat ben jij goed. Nog niet eens 250 legers gesloopt, lijkt dus ook weer erop dat jij amper sloopt en de makkelijke dorpjes pakt? Amateurtje.
Als je ons toch zo goed in de gaten houdt moet je eens naar onze oude buurt kijken met enkel kleine spelers daar verlies je niet veel aan, achja als je nu met random shit gaat gooien zonder ze deftig uit te pluizen... Een vos in het nauw maakt rare sprongen hé :D
 
Reactiescore
1.365
Als je ons toch zo goed in de gaten houdt moet je eens naar onze oude buurt kijken met enkel kleine spelers daar verlies je niet veel aan, achja als je nu met random shit gaat gooien zonder ze deftig uit te pluizen... Een vos in het nauw maakt rare sprongen hé :D

Hoef eigenlijk jouw verslagen tegenstanders te zien.
Amper ODS, geen goeie stamspeler..
Lage oda, laat anderen voor hem het werk doen.
63ste totaal, denk het ook ja, voor iemand die 11de staat.
En wat fronk zegt, breng eens wat nuttigs.
 
Reactiescore
195
Hoef eigenlijk jouw verslagen tegenstanders te zien.
Amper ODS, geen goeie stamspeler..
Lage oda, laat anderen voor hem het werk doen.
63ste totaal, denk het ook ja, voor iemand die 11de staat.
En wat fronk zegt, breng eens wat nuttigs.
Probeer je ons nu steken te geven doordat jullie elkaar de hele tijd in proberen te dekken :( Wat raakt ons dit toch, zegt dat wij enkel kleine spelers pakken maar begint zelf in de rim en internt dan nog de halve wereld. Jouw spelersakte & andere werelden zeggen genoeg over hoe "goed" je bent. Veel succes verder met bb's over te nemen, te internen en casual spelen dat kan je al, nu de rest van tw nog leren.

Meer aandacht krijg je niet meer van ons schizofreen ventje, het was weer leuk een paar uurtjes op het af. :D
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Maak er dan een stelling van?

Inf heeft met het rekruteren van MM haar doodvonnis getekend.

Context:
Ligging van Inf is al ruk en nog een problematisch account daarbij rekruteren (qua ligging), zou best eens teveel kunnen zijn(?).

Is wel een goede recruit opzich die over veel kwaliteiten beschikt die nog wel kan helpen met VV etc. Inf haar doodvonnis was al getekend toen de stam is aangemaakt. Inf overleefd het nu nog omdat zij samenwerken met Res, op termijn zal er denk ik geen Inf meer bestaan :p
 
Reactiescore
1.365
Probeer je ons nu steken te geven doordat jullie elkaar de hele tijd in proberen te dekken :( Wat raakt ons dit toch, zegt dat wij enkel kleine spelers pakken maar begint zelf in de rim en internt dan nog de halve wereld. Jouw spelersakte & andere werelden zeggen genoeg over hoe "goed" je bent. Veel succes verder met bb's over te nemen, te internen en casual spelen dat kan je al, nu de rest van tw nog leren.

Meer aandacht krijg je niet meer van ons schizofreen ventje, het was weer leuk een paar uurtjes op het af. :D

Jij krijgt van mij de facepalm award van de wereld :D.
Heb echt in geen tijden zulke lui gezien als jou, donders knetters...
 
Reactiescore
767
Probeer je ons nu steken te geven doordat jullie elkaar de hele tijd in proberen te dekken :( Wat raakt ons dit toch, zegt dat wij enkel kleine spelers pakken maar begint zelf in de rim en internt dan nog de halve wereld. Jouw spelersakte & andere werelden zeggen genoeg over hoe "goed" je bent. Veel succes verder met bb's over te nemen, te internen en casual spelen dat kan je al, nu de rest van tw nog leren.

Meer aandacht krijg je niet meer van ons schizofreen ventje, het was weer leuk een paar uurtjes op het af. :D

volwassen antwoord weer? waar is je solli voor shine eigelijk?
 
Reactiescore
2.064
Zegt de intern noob die bb's edelt kuch kuch :p

Wat een retard ben jij zeg, groei is op ipv al dit domme gedoe. Al dat gezeik over wanneer een AF account is aangemaakt of dat iemand een paar bbs edelt... je lokt gewoon mensen uit
 
Reactiescore
1.590
Stelling: De stammen Hope en Soa (vooral Hope) gaan te ver met het wegedelen van zowat ieder barbarendorp in hun cluster.

Meningen? :)
 

DeletedUser79415

Guest
Stelling: De stammen Hope en Soa (vooral Hope) gaan te ver met het wegedelen van zowat ieder barbarendorp in hun cluster.

Meningen? :)

Eens, BB edelen is niet super erg vooral als ze tacktisch zijn voor jezelf. Wij edelen ook wel eens bbs puur voor betere cluster vorming maar mensen die het doen om expres te dwarsbomen zoals bb edelen en alles afbreken enkel boer omhoog en troepen maken zodat iedereen op een extreem vol deff dorp moet bashen is waanzin.

Ook denk ik bijvoorbeeld dat de stam hope die volgens mij uit mijn hoofd vorige week een totaal van 46 bbs had geedeld dit puur doet om ima lastig te vallen als deff turtles.

Voor alsnog is dit gewoon mogelijk en kun je er niks aan doen. Het is niet erg maar leuk is anders.
 
Bovenaan