Stelling van de Dag

DeletedUser73927

Guest
Stelling: De stammen Hope en Soa (vooral Hope) gaan te ver met het wegedelen van zowat ieder barbarendorp in hun cluster.

Meningen? :)

Nee, ik denk zeker niet dat ze te ver gaan. Het is ze goed recht om te edelen wat ze willen. Het is misschien niet de meest stijlvolle tactiek, maar uiteindelijk mogen ze zelf bepalen hoe ze spelen en heb jij als front/tegenspeler nou eenmaal de uitdaging om daar een goede oplossing voor te verzinnen. Dat is nou juist de lol van het spel, dat iedereen op zijn eigen manier speelt.
 
Reactiescore
1.478
Daarbij heeft lang niet iedereen de tijd/motivatie/skills om alleen spelersdorpen te edelen. Ik had op w59 een du die 0 troepen had en puur tw speelde om dorpen uit te bouwen. Elk dorp boven de 8/9 was voor haar waardeloos en mochten wij direct overnemen. Dat was nog eens makkelijk, onie @noobstiaan
 
Reactiescore
278
Ik vind dat Hope het erg netjes doet. Daar kom je met moeite door. Chapeau voor Hope dat ze de 'toppers' het moeilijk maken!
 
Reactiescore
1.590
Ik vind dat Hope het erg netjes doet. Daar kom je met moeite door. Chapeau voor Hope dat ze de 'toppers' het moeilijk maken!

Haha dat komt jullie wel lekker uit hé ;P naja snap het wel dat ze voor deze optie kiezen als ze miss geen stamactie tegen spelers op kunnen zetten.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Nooit gesnapt hoe je als je full deff speelt plezier uit het spel kan halen. Maar zal wel aan mij liggen:rolleyes: Ben het eens met de stelling dat die stammen tever gaan. Toon wat ballen en pak is wat spelers :p
 
Reactiescore
278
Deze jongens hebben niet een 24/7 bemand account en dan gaan jullie klagen dat ze niet jullie speelstijl hebben?
 

DeletedUser79415

Guest
jeetje haico wat een haat, bij lijstjes GA wou ik in de stam bij je zitten aangezien we leuk babbel contact hadden en je altijd heel redelijk was. maar zins conq dorpen verliest aan ima wordt je zo vijandig.. denk dat ik dat lijstje beetje verkeerd heb gemaakt.
 
Reactiescore
3.457
Full deff is hartstikke leuk,kan je heerlijk mee klote
 
Reactiescore
278
jeetje haico wat een haat, bij lijstjes GA wou ik in de stam bij je zitten aangezien we leuk babbel contact hadden en je altijd heel redelijk was. maar zins conq dorpen verliest aan ima wordt je zo vijandig.. denk dat ik dat lijstje beetje verkeerd heb gemaakt.

Jammer dat je dit als vijandig ziet :(
 

DeletedUser73927

Guest
Ja, jezus Haico, ga je eens gedragen man. Hater :p

Stelling van de dag/nacht: Verdedigen op deze wereld is makkelijker dan op de meeste andere werelden door de OS regelingen, waardoor recaps erg effectief zijn.
 

DeletedUser47575

Guest
Ja, jezus Haico, ga je eens gedragen man. Hater :p

Stelling van de dag/nacht: Verdedigen op deze wereld is makkelijker dan op de meeste andere werelden door de OS regelingen, waardoor recaps erg effectief zijn.

Ik denk dat deffen met een toren nog steeds makkelijker is!
 

DeletedUser79415

Guest
toren echt te makkelijk maar dit is ook wel echt ziek saai eigenlijk xD
 
Reactiescore
1.478
Toren maakt predeffen echt makkelijk. Maar dat je door de stam-os-regel dorpen die je nog niet veroverd hebt niet kan ondersteunen sta je als aanvaller bij een even front echt zwaar in het nadeel.
 

DeletedUser34690

Guest
Stelling van de dag:
Coruscant is een veel besproken speler, maar eigenlijk zwaar overrated.
Wat had hij bereikt op wereld 65 zonder al zijn slaafjes en gratis dorpen?

Ik heb net de statistieken eens geopend, en naar zijn gratis dorpen gekeken.
Ik heb hierbij alleen de dorpen meegeteld die hij van zijn stamgenoten heeft gekregen of zijn MB stam DC (De Croissantjes)
Dus wie weet wat er nog meer allemaal gratis is geweest....
Dit was schrikbarend!

Minimaal 61 dorpen zijn gratis geweest, en dit terwijl hij maar 117 dorpen heeft.
Dit is dus ruim 52%
 
Bovenaan